Heb je hem ook weer hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Je weet wat ze zeggen heh over volwassen vrouwen en paarden.
ja... zo niet-stylisch..quote:
Ik moet zeggen dat ik serieus echt prinsheerlijk geslapen heb in dat bedquote:
Je voelde je thuis?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik serieus echt prinsheerlijk geslapen heb in dat bed
Ik heb heel veel nut. Ik kan dingen aangeven, ik kan zeggen hoe laat het is, ik kan je grappige anekdotes vertellen, ik kan masseren.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik overwoog t even... handig met shampoo aangeven enzo .. maar nee hou dit tafereel liever geheim
Ja was alleen raar wakker worden om te zien hoe ik uitgelachen werd door een 7jarige en een 3 jarigequote:
Ja ga ik nu doen!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick!! Geef eens antwoord op mijn vraag
Dat heb je dan, met de eerste keerquote:
Heldenkids!!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was alleen raar wakker worden om te zien hoe ik uitgelachen werd door een 7jarige en een 3 jarige
oeh grappige anekdotesquote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb heel veel nut. Ik kan dingen aangeven, ik kan zeggen hoe laat het is, ik kan je grappige anekdotes vertellen, ik kan masseren.
Vooral Rio. Daar heeft, naast m'n instructrice, nog niemand anders los op gezetenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat heb je dan, met de eerste keer
Kledders waren toch bah?quote:
Zijn ze ook!quote:
Niet zo haten. Het gaat de laatste tijd steeds over voetbal, dus het mag ook wel een keer over paarden gaan.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn ze ook!
Tenzij ze gewoon een hooligan keihard in zijn gezicht staan uit te lachen! Dat zijn de gave kledders!
Als jij dat lijntje maar vasthoudtquote:
Je bent te groot, denk ik. Jockeys zijn echt petite.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij dat lijntje maar vasthoudt![]()
Hmmm....aangezien hier alleen aan drafsport doen, jockey lijkt me best wel leuk. En ik ben dun en een lichtgewicht
Ja toch, niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |