ik heb op zich graag CDG, buiten dan dat ik mijn fiets mis, op het moment dat ik de pier verlaat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef static het volgende:
CDG en daar is ook wel wat op aan te merken.
Zou niet weten waarom niet, maar dan wel als odd sized luggage tenzij je alles in je koffer weet te proppenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:15 schreef polariteit het volgende:
Ik wil aan de andere kant van de oceaan eens een keer gaan kamperen. Iemand die misschien weet of je tent en andere kampeerspullen mee mag nemen als bagage het vliegtuig in?
Die moet je echt van tevoren reserveren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weet niet goed welk topic, maar probeer maar hier.. Er zijn best veel taxi bedrijven die adverteren met 40 E oid van Utrecht naar schiphol. Weet iemand of deze ook klaar staan op Schiphol voor de terugweg of moet je dan reserveren?
Nu op Moskou trouwens, wat een bizar personeelnooit zo ongeïnteresseerd/onbeschoft behandeld. Mooi visitekaartje voor je land
Is je intercontinentale vlucht naar Sao Paolo toe ook met TAM? In dat geval moet het geen probleem zijn namelijk, dan is het missen van de connectie hun eigen schuld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Masanga het volgende:
Bedankt voor je antwoord LangeTabbetje!
Omdat we op een ander forum een ander antwoord kregen, hebben we voor de zekerheid toch maar eens naar TAM gebeld. Ik post hun antwoord hier even, zodat het voor anderen in de toekomst misschien ook nog nuttig kan zijn. Wanneer je voor je 1e vlucht niet op komt dagen omdat je (1) niet bent ingecheckt of (2) je bagage niet op tijd dropt hoewel je wel online ben ingecheckt op voorhand - dan zul je die vlucht verliezen alsook de daaropvolgende vluchten in dezelfde boeking! Ook al zijn die tien dagen later... Je krijgt dus een 'no show'-status voor die eerste vlucht en alle andere. Verdorie!
Helaas, we vliegen op Rio (ipv GRU) met Alitalia (ben erg benieuwd naar hun nieuwe A330's).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Is je intercontinentale vlucht naar Sao Paolo toe ook met TAM? In dat geval moet het geen probleem zijn namelijk, dan is het missen van de connectie hun eigen schuld.
Je hebt aangegeven dat de reis in 1 'boeking' is gedaan. Betekent dit dat er ook 1 ticket is uitgegeven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Masanga het volgende:
[..]
Helaas, we vliegen op Rio (ipv GRU) met Alitalia (ben erg benieuwd naar hun nieuwe A330's).
Beter dat we het nu weten dan het op het moment zelf te moeten ontdekken uiteraard.
Meestal wel ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef slangpie het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met adreslabels aan de koffers?
gaan met 20 minuten van huis weg, met beachmasters, en dus digitale tickets.
krijg je die daar of?
heb nog nooit gevlogen
Ik stop zelf altijd een A4tje in m'n koffer met een naam, emailadres en telefoonnummer waar ik op te bereiken ben als iemand de koffer heeft gevonden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef slangpie het volgende:
krijg je die daar of?
heb nog nooit gevlogen
Doe jij je koffer niet op slotquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stop zelf altijd een A4tje in m'n koffer met een naam, emailadres en telefoonnummer waar ik op te bereiken ben als iemand de koffer heeft gevonden.
Niet altijd, naar de VS sowieso niet. En ik heb ook koffers met een rits.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe jij je koffer niet op slot
Wel leuk btw, 1e keer vliegenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef slangpie het volgende:
krijg je die daar of?
heb nog nooit gevlogen
Ah. Toch een beetje omslachtigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet altijd, naar de VS sowieso niet. En ik heb ook koffers met een rits.
Nee niet echt, ik heb een standaardformulier waar ik alleen maar steeds de vluchtgegevens op in hoef te vullen en dan dan druk ik op printenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Toch een beetje omslachtig
omdat kans op inbraak? klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik stop zelf altijd een A4tje in m'n koffer met een naam, emailadres en telefoonnummer waar ik op te bereiken ben als iemand de koffer heeft gevonden.
Schrijf nooit je eigen adres erop (!)
Ja, voor jou valt het wel mee, maar ik denk dat de vinder er toch een tijdje mee rondloopt voordat ie een koffer gaat openmaken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb een standaardformulier waar ik alleen maar steeds de vluchtgegevens op in hoef te vullen en dan dan druk ik op printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |