Vanmiddag deed zo'n hele stoere gast naar hem stampen. Ik kon hem wel stampenquote:
NO.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet vooraf toestemming vragen om met dodo avec smiegél te mogen knuffelen.
ze gaan in de bench. En alleen ik haal ze d'r uit.quote:
Met 30 wijven rond je; kun je die dingskes niet de hele tijd in de gaten houdenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze gaan in de bench. En alleen ik haal ze d'r uit.
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think soquote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vanmiddag deed zo'n hele stoere gast naar hem stampen. Ik kon hem wel stampenAarsgat
DUS NIET MIJN HONDJE AANRAKEN![]()
![]()
ik ben ongevoelig voor wijven en hun manipulatieve shits. None shall pass.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met 30 wijven rond je; kun je die dingskes niet de hele tijd in de gaten houden
Eny is die van je ouders?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think so
Ooit zal je naar de wc moeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben ongevoelig voor wijven en hun manipulatieve shits. None shall pass.
Dat dacht jijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eny opnaaienquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think so
Ik bedoel eerder dat geen 30 wijven tegelijkertijd in de gaten kunt houden...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zal je verbazen, maar ze gaan met je mee naar de wc.quote:
wel 2 hondjes! HAAquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat geen 30 wijven tegelijkertijd in de gaten kunt houden...
quote:
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moetquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zal je verbazen, maar ze gaan met je mee naar de wc.
als je de deur dicht doet voordat ze er zijn gaat frodo met zijn pootje aan de deur krabben.
Ik ben de chauffeur!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
youz muh sistah, youz may touch em.
Ja halloquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moet![]()
Wel gezellig, zo'n hondenkop op schoot als je net zit te schijten![]()
![]()
Sien staat altijd tegen me aan te hangen als ik aan het regeren ben op de poseleinen troonquote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moet![]()
Wel gezellig, zo'n hondenkop op schoot als je net zit te schijten![]()
![]()
Maar als we aangekomen zijn dan!quote:
je kan ze bij moi thuis knuffelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar als we aangekomen zijn dan!
woehoequote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
youz muh sistah, youz may touch em.
Maar dat is ook een hele mooie kuilquote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
En Frodo is trots op zijn eerst gegraven kuil
Ik zal eens aan jouw cavia zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Lindytje het volgende:
Zeg fiets, en als die cavia's van jou niet aangeraakt mogen worden, dan blijf je maar thuis. Mét je cavia's
Heul nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw cavia zitten.
als je lekker op de bank zit. Zo van HA FF JE CAVIA AAIEN.quote:
Vindt de pousse dat ook goed?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie mogen wel mijn pousse aaien hoor. Stommen fiets.
Lekkere harige poussequote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou hem niet binnen laten!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
die zit toch op zn secret hiding spot.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Yeah, 3 a england lakjes gesponserd voor de giveaway, giftcard van Mont Bleu erbij... wie zal ik nog meer om spullen vragen?
Vraag de shop van Masja en LipglansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Dat zou garpig zijn)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Hahahah ik zou het bijna doenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag de shop van Masja en Lipglans![]()
(Dat zou garpig zijn)
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Yeah, 3 a england lakjes gesponserd voor de giveaway, giftcard van Mont Bleu erbij... wie zal ik nog meer om spullen vragen?
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.China Glaze? Enchantra misschien?
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je lekker op de bank zit. Zo van HA FF JE CAVIA AAIEN.
Hmm ja, daar koop ik nooit watquote:Op maandag 18 juni 2012 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
GaafChina Glaze? Enchantra misschien?
wedden dat ik dan problemen krijg met 3 vrouwen.quote:
3,50 per maand he!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Studentenkorting: -3,50.
Want dat gaat het verschil maken!
Ik denk het ook.....quote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wedden dat ik dan problemen krijg met 3 vrouwen.
Mijn cavia kan datquote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je cavia heeft het topic gedood.
van jouw cavia slaat alles dood.quote:
Ik lollerdequote:Op maandag 18 juni 2012 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
van jouw cavia slaat alles dood.
quote:
wat versta je onder losse stukjes? ik denk dat het per meter gaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef RenRen- het volgende:
Zouden ze op de markt ook losse stukjes stof verkopen? De vorige keer dat ik op de markt was heb ik een kwartier moeten wachten tot die chago man me eindelijk wou helpen, dus heb niet veel rondgekeken
Soms wel, ik ben alleen kwijt hoe het heet waar je dan om moet vragen. Zijn vaak restlapjes enzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef RenRen- het volgende:
Zouden ze op de markt ook losse stukjes stof verkopen? De vorige keer dat ik op de markt was heb ik een kwartier moeten wachten tot die chago man me eindelijk wou helpen, dus heb niet veel rondgekeken
Stalen toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms wel, ik ben alleen kwijt hoe het heet waar je dan om moet vragen. Zijn vaak restlapjes enzo.
JA, DAT.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Lindytje het volgende:
Ren, vragen naar couponnen
Dat zijn de stukken rest-stof
O nee, dat wat Lin zeiquote:
MAAR ZE IS TOCH SINTERSIK NIET?quote:
Haha nee, tenminste, mijn e-mail was een grapquote:
Losse stukjes als stukjes van 10 bij 10cmquote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat versta je onder losse stukjes? ik denk dat het per meter gaat.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Lindytje het volgende:
Ren, vragen naar couponnen
Dat zijn de stukken rest-stof
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee, tenminste, mijn e-mail was een grap.
Kledingkast opruimen en je spullen die weg mogen aan stukken knippenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Losse stukjes als stukjes van 10 bij 10cmDat is dus een nee.
[..]*Noteert* Ga ik doen
Want ik wil gaan klooien met stofjes, maar weet nog niet wat, dus wil ook geen meters aan stof
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Namelijk iets als: "Ja hoi ik vint jouw site echt leuk ik hou een giveaway messchien wil je ene rek sponsere"
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
Namelijk iets als: "Ja hoi ik vint jouw site echt leuk ik hou een giveaway messchien wil je ene rek sponsere"
Knoflook eten, dat helptquote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Niemand die weet of mn jurkje nog te redden is?kutzooi.
Ik heb wel eens een wit shirtje gehad met rozige gloed, nogmaals gewassen en toen was het eruit! (HAHA was eruit).quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had gisteren ook een garperquote:
De mijne ookquote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee, tenminste, mijn e-mail was een grap.
Ik heb geen idee chick... sorry...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Aww, dat zou lief zijn Bubsquote:Op maandag 18 juni 2012 20:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De mijne ookik kan wel even kijken of ik nog wat kan missen voor je give away!
Ik snap de beschrijving niet helemaal. Wat voor jurkje was het nou?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
En baby garpers makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een garper
Zullen we kijken of onze garpers elkaar leuk vinden? Kunnen ze samen zwemmen![]()
Ik heb geen kaas gegeten van verkleurde was.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dafaq.... Net zwarte was gedaan.... jurkje met bolletjes en bovenin kant/wit ook mee gewassen... Is het boven half 'rozig' geworden... Hoe??? Er zat niks rood/roze in de was verder![]()
Masja zegt dat dat helpt tegen alles!quote:
Ik heb alleen zwart eigenlijk, dus dat schiet niet opquote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kledingkast opruimen en je spullen die weg mogen aan stukken knippen
Debs, laat die wijn staan!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wit shirtje gehad met rozige gloed, nogmaals gewassen en toen was het eruit! (HAHA was eruit).
zitten je gordijnen ook al dicht?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben zo paranoide als ik alleen thuis benEn dat terwijl alle deuren al dicht zijn
Nee, maar door mijn raam zie ik tenminste mensen binnenkomenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
zitten je gordijnen ook al dicht?
Wat, true story bro!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Debs, laat die wijn staan!![]()
Priem, misschien met Racket blue ofzo?
gelijkvloers wonen is baasquote:Op maandag 18 juni 2012 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar door mijn raam zie ik tenminste mensen binnenkomenLater ga ik gelijkvloers wonen.
ik las iets anders dan cuticles.....quote:
een papieren kut op je klitoris?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik las iets anders dan cuticles.....
testiclesquote:
oh....auw....quote:
Ja, maar in het Noorden zijn ze niet zo intelligentquote:Op maandag 18 juni 2012 20:20 schreef princess-a het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen
[ afbeelding ]
PA-TAT!!
Of van iets roods dat met het wasje ervoor er in zatquote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, die rode waas komt van de zwarte verf in de jurk denk ik...
zuiden trut.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar in het Noorden zijn ze niet zo intelligent.
Ik ben importquote:
Same here.....maar toch is het frietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben import. Hihi, ik ben opgegroeid met patat
.
dat denk ik niet, er zitten wss roodcomponenten in de zwarte verf die zijn gaan uitlopen...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Of van iets roods dat met het wasje ervoor er in zat
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben import. Hihi, ik ben opgegroeid met patat
.
friet bestaat niet.quote:
niet, dat streepje hoort er heul niet tussenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wij in het noorden weten heel goed hoe je patat schrijft.
Mijn papa in de friettent: Mag ik een patatje pinda? Vrouw van de friettentquote:
frietje satee jonge!quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn papa in de friettent: Mag ik een patatje pinda? Vrouw van de friettent![]()
Wa zedde gij?
streepjesquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet, dat streepje hoort er heul niet tussen
M.a.w... Mijn jurkje is te goedkoop om ooit te kunnen wassenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, die rode waas komt van de zwarte verf in de jurk denk ik...
patat oorlog is hier ook zonder uitjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn papa in de friettent: Mag ik een patatje pinda? Vrouw van de friettent![]()
Wa zedde gij?
alleen de bovenkant weken in biotex? Vaak geven ze alleen de eerste wasbeurt af.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
M.a.w... Mijn jurkje is te goedkoop om ooit te kunnen wassen![]()
Dit jurkje is het (heb hem er nu nog eens in gestopt...........):
[ afbeelding ]
Ik vrees alleen dat het niet meer te redden valt...
Mocht het straks nog steeds er in zitten; zal ik dat zo even doen.... Thxquote:Op maandag 18 juni 2012 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen de bovenkant weken in biotex? Vaak geven ze alleen de eerste wasbeurt af.
Ik vind mensen die echt niet weten (of doen alsof ze niet weten) wat patat is toch wel een beetje wereldvreemd hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wa zedde gij?
net alsof een gemiddelde snackbar ook maar iets van de wereld weetquote:Op maandag 18 juni 2012 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind mensen die echt niet weten (of doen alsof ze niet weten) wat patat is toch wel een beetje wereldvreemd hoor
De gemiddelde snackbar verkoopt toch ook ras-patat?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof een gemiddelde snackbar ook maar iets van de wereld weet
whut??quote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
De gemiddelde snackbar verkoopt toch ook ras-patat?
Zo vreemd is dat toch nietquote:Op maandag 18 juni 2012 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind mensen die echt niet weten (of doen alsof ze niet weten) wat patat is toch wel een beetje wereldvreemd hoor
Het was dan ook wel een echte domme doosquote:Op maandag 18 juni 2012 20:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neen. Verkopen ze bij jullie frietje stoof dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
De gemiddelde snackbar verkoopt toch ook ras-patat?
Zeker jonguh!quote:
friet stoofquote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neen. Verkopen ze bij jullie frietje stoof dan?
Omnomnom grasquote:Op maandag 18 juni 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
(en ja ik faal, ik hield m'n telefoon verkeerd om)
Herrlichquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker jonguh!
Dat zeg ik ook als mensen een patatje pinda bestellen:
'een frietje satee.... nog iets te drinken er bij?'
Mijn vader (mijn fadurr) had het oprecht niet meteen door, Rotterdammert dat 't isquote:Op maandag 18 juni 2012 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker jonguh!
Dat zeg ik ook als mensen een patatje pinda bestellen:
'een frietje satee.... nog iets te drinken er bij?'
Ik negeer ze niet; maar dit is niet HELEMAAL witquote:Op maandag 18 juni 2012 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
Priem, probeer nou gewoon Racket blue of soortgelijk. Daar kreeg ik de judopakjes van mijn jongens ook altijd hagelwit mee
Maar je bent verder wel lief hoor; gilfje van mequote:Op maandag 18 juni 2012 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
OK!!! NEGEER MIJN HULPVOLLEN HUISFRAUWEN TIP DAN MAAR!!
+1quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Net als dat ze gekruid tartaartjes duitse biefstuk noemen. Flikker op, dat is geen biefstuk
Misschien kan hij daarom niet met andere hondenquote:
Ik ken het ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is lekkere patathttp://www.raspatat.nl/
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 20:43 schreef RenRen- het volgende:
Schaaar, kun je klei gewoon verven met acrylverf?
Kek, net schubjes.quote:
Ook als je het dan lakt? Want ik wil het een kleurtje geven met verf en dan lakken zodat het mooi gaat glanzenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kan wel makkelijk beschadigen
Heb ik nooit gedaan, dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook als je het dan lakt? Want ik wil het een kleurtje geven met verf en dan lakken zodat het mooi gaat glanzen
Oooh wat leukquote:
Ik probeer het wel gewoonquote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedaan, dus dat weet ik niet.
Ik werk groot, dan is verven zelden mooi imho
mooi!!!!quote:
Nee, jullie vrouwen zijn zo niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
Heeft cif nu serieus zijn werk op fb gepost.........
Ik maak nu toch ook geen foto van de was en zet dat op fbquote:Op maandag 18 juni 2012 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, jullie vrouwen zijn zo niet.met nagels en zo.
wel op FOK!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik maak nu toch ook geen foto van de was en zet dat op fb
Ok ok er zijn idd wijven die dat doen![]()
Ik schaam me voor mijn soortquote:
En daarna je eigen reactie liken!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
Eik moet ik nu zijn status gaan liken en er commentaar op gevenZoals al die 'koppels' op fb ook....
LIKEquote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En daarna je eigen reactie liken!
Mensen die hun eigen reacties/foto's likenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En daarna je eigen reactie liken!
Laat nog maar even liggen, paar uurtjes kan geen kwaadquote:Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe... hoe lang zou ik em in de biotex moeten laten liggen?Het is al wat minder geworden; maar aan de achterkant wel nog roze waas.....
Ok doe ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laat nog maar even liggen, paar uurtjes kan geen kwaad
Je maakt het ook veel te moeilijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
Blogpost eindelijk af, wat een bevalling was dat zeg, de tering
Gofter, ik moet die tips van jou vaker opvolgenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je maakt het ook veel te moeilijk.
Gewoon een foto van je nagels maken die je nagelstyliste heeft gedaan en hop: blogpost!
Wel een "artikel" noemen dan!
Ik zou een succesvol blogger kunnen worden!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter, ik moet die tips van jou vaker opvolgen
True, dan heb je zó veel werk man... uit lunchen, uit eten, je kantoor inrichten... pfff.....quote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou een succesvol blogger kunnen worden!
Maar dan moet je zo hard werken, dat kan ik niet aan
En filmpjes maken van anderhalf uur en dan 4 uur gaan editten!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gofter, ik moet die tips van jou vaker opvolgen
Soberso ben je 4 uur bezig met een artikel van 20 woorden he?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En filmpjes maken van anderhalf uur en dan 4 uur gaan editten!
duh, zwaar!quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soberso ben je 4 uur bezig met een artikel van 20 woorden he?
Ik ben wel anderhalf uur bezig geweest met die van vandaagquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Soberso ben je 4 uur bezig met een artikel van 20 woorden he?
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar voor je het weet vernoemen ze een tas naar je!
http://mynewbag.nl/turquoise-schoudertas/
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb m'n nagellak geteld. Het is officieel, ik ben de 200 gepasseerd!
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar voor je het weet vernoemen ze een tas naar je!
http://mynewbag.nl/turquoise-schoudertas/
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb m'n nagellak geteld. Het is officieel, ik ben de 200 gepasseerd!
Ik wil het niet weten. LALALALALALAAAAAAquote:Op maandag 18 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau is nu mobiel op twitter omdat ze op vakantie is... Net als je dacht dat die spelling echt niet erger kon worden![]()
![]()
Vergeet je velen verkansies niet naar curacaoquote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben veel te autistisch voor een feest met 5000 mensen
Waar wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Rosa's handen zien er een stuk WAT uit?
heb hem vandaag ook op! I likequote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Oja ik heb ook nog een bestelling bij LinEn dan vandaag nog die A-England bestelling
Ik heb hier trouwens Gouda Gouda Two Shoes van de Holland collectie maar die kleur is toch niets voor mij
Zal ik die meenemen naar de meet? Misschien dat iemand anders hem wel wil hebben? Of heeft iedereen die al (hebben toen zoveel mensen de hele collectie gekocht hier)
Ja dat gedeelte zag ik welquote:
ohja, over w7's gesproken/quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, voor de meet nog naar oosterhout, w7's halen!! (ben laatst niet gegaan vanwege de regen.... )
Ik wil hem wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef megamandy het volgende:
Oja ik heb ook nog een bestelling bij LinEn dan vandaag nog die A-England bestelling
Ik heb hier trouwens Gouda Gouda Two Shoes van de Holland collectie maar die kleur is toch niets voor mij
Zal ik die meenemen naar de meet? Misschien dat iemand anders hem wel wil hebben? Of heeft iedereen die al (hebben toen zoveel mensen de hele collectie gekocht hier)
Niet over de scan halen dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, over w7's gesproken/
ik dus vandaag naar de opperdepop voordeelsjop, en gevraagd of ze nieuwe collecties ging bestellen.
zegt ze dus tegen me dat ze daar nog even mee wacht, want van een collega-filiaal had ze gehoord dat er klachten waren gekomen over de magnetics, zodra ze ze langs de scanner haalden ging het magnetische effect totaal verloren, dafuq?
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik dus vandaag naar de opperdepop voordeelsjop, en gevraagd of ze nieuwe collecties ging bestellen.
zegt ze dus tegen me dat ze daar nog even mee wacht, want van een collega-filiaal had ze gehoord dat er klachten waren gekomen over de magnetics, zodra ze ze langs de scanner haalden ging het magnetische effect totaal verloren, dafuq?
De mijne doen het anders prima.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Uhm ja weet ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil hem wel.Ehm. Ja. Hoeveel wil je ervoor? Dan eef ik Fiets wat mee
ja, dat dacht ik dus ook maar dat is kennelijk te simpelquote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet over de scan halen dus.![]()
Zal wel het magnetische aan de deeltjes eruit zuigen ofzo.
mja hequote:Op maandag 18 juni 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
De-magnetiseer ding.klinkt logisch.
FIETS GAAT VRIJDAG MAAR IK BEN BANG DAT HET DAN OP=OP ISquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK WIL OOK EEN OP=OP!
ZIE JE HOE GRAAG IK WIL, IK TYP ZELFS IN HOOFDLETTERS!
alsof ze in Assen nagellak kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FIETS GAAT VRIJDAG MAAR IK BEN BANG DAT HET DAN OP=OP IS
Stel je voor dat het alarm af gaat als je de winkel uit gaatquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook maar dat is kennelijk te simpel
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ze in Assen nagellak kopen.
Misschien wel de toeristenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ze in Assen nagellak kopen.
IK WIL ER ZELF 1 HIER IN DE BUURT!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FIETS GAAT VRIJDAG MAAR IK BEN BANG DAT HET DAN OP=OP IS
JAquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WIL ER ZELF 1 HIER IN DE BUURT!
Heet dat gewoon op=op?
Lindy had een link op haar blog, maar voor mij zou die in Oosterhout het dichtst in de buurt zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heet dat gewoon op=op?
Geen idee, het is rood en geel en ik weet waar hij zit in Assen, het is alleen jammer dat Assen like 3 uur weg isquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heet dat gewoon op=op?
op=op voordeelshopquote:Op maandag 18 juni 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heet dat gewoon op=op?
Met heel mooi geel en rood logo.quote:
Alkmaar ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Assen heeft tenminste een Mooi.
![]()
![]()
![]()
Veel meer heeft Assen nietquote:Op maandag 18 juni 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Assen heeft tenminste een Mooi.
![]()
![]()
![]()
Hier hebben ze wel OPI.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Veel meer heeft Assen nietEen Mooi zonder OPI
ZE ZIJN KLAAR MET VERBOUWEN.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Veel meer heeft Assen nietEen Mooi zonder OPI
JE HEBT ALS STAD PAS ECHT WAT GEPRESTEERD ALS JE GEEN BLOKKER HEBT!quote:
Nee, stom he?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel OPI.![]()
Alleen daar geldt de kortingspas niet voor.
JA TOGquote:Op maandag 18 juni 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE HEBT ALS STAD PAS ECHT WAT GEPRESTEERD ALS JE GEEN BLOKKER HEBT!
Mijn locatie is heul niet kut ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zitten die op=op-zaken op kutlocaties zeg
Ze hebben toch wel ergens anders ook OPI?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, stom he?Ik wil de mooi terug hier
Ze hadden tenminste een groot schap
ALLEEN ALS JE IETS HEEL ERG HARD MEENT!quote:
IN ASSEN ZITTEN ZE GOEDquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
In de V&D, maar geen groot schap en ze hebben eigenlijk nooit de kleine collecties, de Minnie Collectie wil ik graag maar ik denk niet dat ze die hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel ergens anders ook OPI?
Of niet!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK BEN VOLGENDE WEEK NAAST ASSENquote:
Stuk beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, wat zitten die lui in Zuid-Holland op kutlocaties dan!
NOU GOED?
Ik ging al kijken bij mijn kapper maar nu zie ik dat niet iedere salon inderdaad OPI heeft, Rotterdam dus inderdaad ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In de V&D, maar geen groot schap en ze hebben eigenlijk nooit de kleine collecties, de Minnie Collectie wil ik graag maar ik denk niet dat ze die hebben
Uhm, de rode en de teal en de blauwe en de oudroze ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin wat had ik ook alweer bij jou besteld? Hoef ik die in ieder geval niet te kopen als ik per ongeluk bij die zaak in de buurt kom
Ok, dat onthoud ik vastquote:Op maandag 18 juni 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm, de rode en de teal en de blauwe en de oudroze ofzo
Oh, nee, dat klopt vast niet idd, ik ga even kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lin, er staat koopt koopt in je blogpost. Zal wel niet kloppen?
Oh en help, ik begin afwassen zelfs een heel klein beetje leuk te vinden.
Oh, kosten kosten. Niet koopt koopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat klopt vast niet idd, ik ga even kijken
WEL TWEEquote:
Aangepast, thx!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, kosten kosten. Niet koopt koopt.
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ging al kijken bij mijn kapper maar nu zie ik dat niet iedere salon inderdaad OPI heeft, Rotterdam dus inderdaad ook niet.
Bazenwinkel, jonguhquote:Op maandag 18 juni 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds nog nooit in een Jumbo geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |