Vanmiddag deed zo'n hele stoere gast naar hem stampen. Ik kon hem wel stampenquote:
NO.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet vooraf toestemming vragen om met dodo avec smiegél te mogen knuffelen.
ze gaan in de bench. En alleen ik haal ze d'r uit.quote:
Met 30 wijven rond je; kun je die dingskes niet de hele tijd in de gaten houdenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze gaan in de bench. En alleen ik haal ze d'r uit.
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think soquote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vanmiddag deed zo'n hele stoere gast naar hem stampen. Ik kon hem wel stampenAarsgat
DUS NIET MIJN HONDJE AANRAKEN![]()
![]()
ik ben ongevoelig voor wijven en hun manipulatieve shits. None shall pass.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met 30 wijven rond je; kun je die dingskes niet de hele tijd in de gaten houden
Eny is die van je ouders?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think so
Ooit zal je naar de wc moeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben ongevoelig voor wijven en hun manipulatieve shits. None shall pass.
Dat dacht jijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eny opnaaienquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think so
Ik bedoel eerder dat geen 30 wijven tegelijkertijd in de gaten kunt houden...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zal je verbazen, maar ze gaan met je mee naar de wc.quote:
wel 2 hondjes! HAAquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat geen 30 wijven tegelijkertijd in de gaten kunt houden...
quote:
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moetquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zal je verbazen, maar ze gaan met je mee naar de wc.
als je de deur dicht doet voordat ze er zijn gaat frodo met zijn pootje aan de deur krabben.
Ik ben de chauffeur!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
youz muh sistah, youz may touch em.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |