Vanmiddag deed zo'n hele stoere gast naar hem stampen. Ik kon hem wel stampenquote:
NO.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet vooraf toestemming vragen om met dodo avec smiegél te mogen knuffelen.
ze gaan in de bench. En alleen ik haal ze d'r uit.quote:
Met 30 wijven rond je; kun je die dingskes niet de hele tijd in de gaten houdenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze gaan in de bench. En alleen ik haal ze d'r uit.
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think soquote:Op maandag 18 juni 2012 19:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vanmiddag deed zo'n hele stoere gast naar hem stampen. Ik kon hem wel stampenAarsgat
DUS NIET MIJN HONDJE AANRAKEN![]()
![]()
ik ben ongevoelig voor wijven en hun manipulatieve shits. None shall pass.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met 30 wijven rond je; kun je die dingskes niet de hele tijd in de gaten houden
Eny is die van je ouders?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think so
Ooit zal je naar de wc moeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben ongevoelig voor wijven en hun manipulatieve shits. None shall pass.
Dat dacht jijquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eny opnaaienquote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze eny opnaaien moet iedereen lachen, en bij cavia mag het niet? Dont think so
Ik bedoel eerder dat geen 30 wijven tegelijkertijd in de gaten kunt houden...quote:Op maandag 18 juni 2012 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zal je verbazen, maar ze gaan met je mee naar de wc.quote:
wel 2 hondjes! HAAquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder dat geen 30 wijven tegelijkertijd in de gaten kunt houden...
quote:
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moetquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zal je verbazen, maar ze gaan met je mee naar de wc.
als je de deur dicht doet voordat ze er zijn gaat frodo met zijn pootje aan de deur krabben.
Ik ben de chauffeur!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
youz muh sistah, youz may touch em.
Ja halloquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moet![]()
Wel gezellig, zo'n hondenkop op schoot als je net zit te schijten![]()
![]()
Sien staat altijd tegen me aan te hangen als ik aan het regeren ben op de poseleinen troonquote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook, maar dat past heul niet als de deur nog dicht moet![]()
Wel gezellig, zo'n hondenkop op schoot als je net zit te schijten![]()
![]()
Maar als we aangekomen zijn dan!quote:
je kan ze bij moi thuis knuffelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar als we aangekomen zijn dan!
woehoequote:Op maandag 18 juni 2012 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
youz muh sistah, youz may touch em.
Maar dat is ook een hele mooie kuilquote:Op maandag 18 juni 2012 19:29 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
En Frodo is trots op zijn eerst gegraven kuil
Ik zal eens aan jouw cavia zitten.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Lindytje het volgende:
Zeg fiets, en als die cavia's van jou niet aangeraakt mogen worden, dan blijf je maar thuis. Mét je cavia's
Heul nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal eens aan jouw cavia zitten.
als je lekker op de bank zit. Zo van HA FF JE CAVIA AAIEN.quote:
Vindt de pousse dat ook goed?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie mogen wel mijn pousse aaien hoor. Stommen fiets.
Lekkere harige poussequote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou hem niet binnen laten!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
die zit toch op zn secret hiding spot.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
Yeah, 3 a england lakjes gesponserd voor de giveaway, giftcard van Mont Bleu erbij... wie zal ik nog meer om spullen vragen?
Vraag de shop van Masja en LipglansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Dat zou garpig zijn)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Hahahah ik zou het bijna doenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vraag de shop van Masja en Lipglans![]()
(Dat zou garpig zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |