nog 4 weken en 1 dag,dus.
 nog 4 weken en 1 dag,dus.  

(hihi, de verjaardag van 1 van mijn broers en van 1 van mijn schoonzussen
  (hihi, de verjaardag van 1 van mijn broers en van 1 van mijn schoonzussen  )
 )

mijn ik durf niet naar de kapper angst is dus wel gegrond hehe. Tijdens de echo werd k beetje duizelig, gelukkig trok dat weg bij rechtop zitten.
 mijn ik durf niet naar de kapper angst is dus wel gegrond hehe. Tijdens de echo werd k beetje duizelig, gelukkig trok dat weg bij rechtop zitten. dus eventueel op de baarkruk bevallen of getoucheerd worden, scheelt weer tijdens de bevalling
 dus eventueel op de baarkruk bevallen of getoucheerd worden, scheelt weer tijdens de bevalling  

dat F zijn dalingen dáár vandaan komen... Vervelend, maar wel heel goed dat ze het nu weten en er rekening mee kunnen houden
 dat F zijn dalingen dáár vandaan komen... Vervelend, maar wel heel goed dat ze het nu weten en er rekening mee kunnen houden  

beter dan op mijn zij....
 beter dan op mijn zij....  

quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kan juist nog aardig goed op mijn rug liggen, ondanks grote & zware buikbeter dan op mijn zij....
 ik word echt zo misselijk dan. Op mn zijkant krijg ik ook wel wat last van m'n heupen maar is de enige optie. Lijkt me wel fijn, weer eens op mn rug liggen
 ik word echt zo misselijk dan. Op mn zijkant krijg ik ook wel wat last van m'n heupen maar is de enige optie. Lijkt me wel fijn, weer eens op mn rug liggen  of op m'n buik.. Ooooh
 of op m'n buik.. Ooooh  

Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bvquote:Op maandag 18 juni 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Straks weer lekker kunnen buikliggen op je lege wobbly-bobbly-buik
 ging het nog niet lekker
 ging het nog niet lekker  

Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef KatyM het volgende:
Volgens die methode beval ik op 26 juni, uitgerekende datum, ik hoop het!
Ik heb ook dat is misselijk wordt en bijna flauwval als ik op m'n rug lig, maar ik heb ook een grote zware buik, dus niet zo gek. Ik kon met mn laatate echo ook niet langer dan 2 min op mn rug liggen.
Heb jij dat dan ook als je loopt of iets anders doet sonnetje? Dat het echt een syndroom is?
 nou ken ik de term uit.mn opleiding
 nou ken ik de term uit.mn opleiding  maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap
 maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap  

Hm ik verheugde me er zo opquote:Op maandag 18 juni 2012 17:05 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Oh dat duurde hier nog wel even voordat dat weer kon... Toen het weer oké voelde voor mijn buik om zo te liggen, had ik 'hele grote bloemkolen' van de bvging het nog niet lekker
 maar denk dat het idd nog wel even zal duren nu ik dit lees
 maar denk dat het idd nog wel even zal duren nu ik dit lees  .
.  klinkt toch best snel
 klinkt toch best snel  

Nou dit is wel erg herkenbaar, heb ik toch iets spannends nog deze zwangerschapquote:Op maandag 18 juni 2012 17:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee alleen met liggen. Vorige.zwangerschap dus ook. De vena cava wordt dan dichtgedrukt waardoor je niet lekker wordt
En vk noemde.t zo henou ken ik de term uit.mn opleiding
maar ik schijn t al vanaf vrij vroeg te hebben (bij pretecho met 28 weken had k er ook last van en de vk vond dat vroeg. Mn kapperincident was vorige.keer met een week of 24). Ach heb ik ook wat geks tijdens mn zwangerschap
 .
. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |