Ik heb een probleem, mijn TT is veranderd.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Crutch het volgende:
Oke, leuk geweest.
Vanaf nu weer gebruiken voor problemen, a.u.b.
Daar hebben we het al over gehad; er mochten geen TT's over squatten gemaakt worden omdat het anderen stoort.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een probleem, mijn TT is veranderd.
Of beter gezegd: Ik word anders behandeld en heb hiervoor nogsteeds geen reden gehad.
ik reageerde op jouquote:
klinkt goed, maar eigenlijk post ik hier niet zo veelquote:
Daar heeft hij al een waarschuwing voor gekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Niks aan de hand, die mening deel ik niet... geef je me hierbij een vrij geleide om te reageren op de provocaties van magnetron zoals ik wil???
Nou ok, we zullen zien... de waarschuwingen van een paar maanden terug heeft nu niet echt geholpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar heeft hij al een waarschuwing voor gekregen.
PM me maar wat je wil veranderen dat zet ik het erin.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Alleen de OP zeg maar. Als in bv..
''Nieuwe op''
(Oude op) eronder laten staan denk ik?
Zet er gewoon 'update' bij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:58 schreef Copycat het volgende:
Is een nieuw topic niet slimmer? Anders kloppen alle reacties toch niet meer?
Ja en sowieso is het ook niet leuk, als je alles weg haalt. Want ze wilde toch allemaal helpen. Maar ik had gefaald op mijn gebied qua uitleg. Nu ga ik even aan het schrijven en dan pm ik je het wel! Bedankt voor de hulp in ieder geval (alvast)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zet er gewoon 'update' bij.
Voor mensen die al gereageerd hebben is het ook leuk om te kunnen blijven volgen waar het om gaat.
Jouw beslissing, maar ik denk dat het alleen maar verwarrend wordt als je de OP compleet omgooid. Nieuwe lezers snappen er geen iota meer van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:59 schreef Crutch het volgende:
Zet er gewoon 'update' bij.
Voor mensen die al gereageerd hebben is het ook leuk om te kunnen blijven volgen waar het om gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |