not going to happenquote:
Lijkt van de aardbodem verdwenen.quote:
Als je met Grrrrrr gaat samenwonen zal ik mijn facebook gevenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Zoek me steeds een ongeluk maar kan 'r niet vinden.
doodgesekst?quote:
geen fb voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb jij een fb vol met foto's van je poet?
Jij bent stom!quote:
Ik ben onschuldig.quote:
Getrouwd zeker, dan doe je niet meer aan seksquote:
Neukt nu met Mokster denk ikquote:
Niet met je vrouw nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:16 schreef Pheno het volgende:
Getrouwd zeker, dan doe je niet meer aan seks
whahahahhahahhaaquote:
Stille wateren...quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahahahhahahhaa
de grap van de eeuw Pheno
Dat meen je niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Zoek me steeds een ongeluk maar kan 'r niet vinden.
Doe es een linkje alsjeblieft.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Dat meen je niet.Krijg haar altijd tussen "misschien zijn dit vrienden van je". Maar ik weet dat ze mij niet wil.
Ik doe nooit open omdat ik niet aangekleed benquote:Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe ook niet meer open omdat het me altijd gedoe op levert voor een van de buren
of nou ja, dat heb ik me voor genomen
tot nu toe wint mijn nieuwsgierigheid het telkens
Haha.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu is ie er wel!
what is this sorcery!!!
Jij ook hoor, met je trouwerij enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 16:10 schreef Anthraxx het volgende:
Noorwegen is aardig ver, dus hij is behoorlijk veel verder. Mensen die verder zijn.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Krijg haar altijd tussen "misschien zijn dit vrienden van je". Maar ik weet dat ze mij niet wil.
Gelukkig heb je weinig vriendenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je haar gemaild of is ze bevriend met een van jouw vrienden.
Ik ga weer op speurtocht.
Ik heb in het begin al eens gezegd dat hij buiten dat een poesje wel goed kan laten spinnen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
oh Bengel heb je deze gelezen: Litpho: de morele autoriteit van deze slowchat; beroemd om zijn poëtische
uitspraken waar bepaalde dames enorm opgewonden van raken.hihi
Wie zou die gemeenschappelijke vriend zijn, denk je? Laten we onze krachten bundelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je haar gemaild of is ze bevriend met een van jouw vrienden.
Ik ga weer op speurtocht.
echt?! via wie dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij weet haar achternaam zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik denk dat ik rhu's FB ook wel kan vinden in een google. Ik vond haar ooit op een Couchsurfwebsite.
Stiekem wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij weet haar achternaam zeker
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik denk dat ik rhu's FB ook wel kan vinden in een google. Ik vond haar ooit op een Couchsurfwebsite.
Nooit op gelet eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt?! via wie dan?
ik zie jou nooit voorbij komen?
Nee. Zie PM.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]weet jij mijn achternaam?
ownee via mijn mailadres zeker?
ga gewoon ff samen wonenquote:
Hier kun je geld mee verdienen bij Airwin!quote:
ik dacht meteen het zelfdequote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier kun je geld mee verdienen bij Airwin!
Ik ken T. haar voor- en achternaam. Daar chanteer ik haar wel mee, dat is goedkoper.quote:
gelukkig heb ik me goed verstopt op de bank onder mijn dekentjequote:
Met Air?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga gewoon ff samen wonen
dat gaat sneller
Je denkt toch niet dat ik ermee zit dat men jacht op je maakt hequote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht meteen het zelfdemaar was zo slim om het niet te zeggen slome pinguïn
nee met Grrrrrrrquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken T. haar voor- en achternaam. Daar chanteer ik haar wel mee, dat is goedkoper.
Wel zo gezellig.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ermee zit dat men jacht op je maakt he
Waar blijft die dm met rhu d'r voor- en achternaam?quote:
Dat heb ik ook met Q, dus dat zegt niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel zo gezellig.En geen onlogische stap, aangezien we hetzelfde bed al eens hebben gedeeld. Niet tegelijkertijd, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |