quote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga niet naar Lowlands dit jaar mensen. Ik heb gekozen voor Pitch en een puike vakantie. Evengoed wel bedankt voor het aanbod kaartjes
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:30 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga niet naar Lowlands dit jaar mensen. Ik heb gekozen voor Pitch en een puike vakantie. Evengoed wel bedankt voor het aanbod kaartjes
Als Justice komt, krijg ik echt een enorme swans.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:03 schreef Dikketroela het volgende:
Justice staat op flink wat festivals, t/m de 10e in USA en vanaf de 24e in de UK... er is tussenin nog plek voor LL, hihi
je vergeet denk ik Specials en Grace Jones?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:18 schreef WeezerButler het volgende:
Na Iggy, Sex Pistols, Skunk Anansie en Depeche Mode zijn de verwachtingen weer hooggespannen.
Dubstep.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal wel in de India zijn dan. Vrijdag Drum & Bass in de Bravo, zaterdag Techno, en zondag...........?
The Cult vind ik op festivals altijd tegenvallen, verbaas me daar dan over want zie je ze in bijvoorbeeld de effenaar zijn ze juist erg leuk. De levellers zou wel weer eens tof zijn op Lowlands!! Of the pogues, ze spelen dat weekend op strummer of love in the UK en in septembar nemen zen ieuwe live DVD op in parijs. Dus een bezoekjes aan lowlands zou ondergetekende erg leuk vinden. Zeker gezien de afgelopen jaren Shane beter is dan ooit lijkt wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:41 schreef ranja het volgende:
[..]
je vergeet denk ik Specials en Grace Jones?
Cure denk ik niet omdat die al op Pinkpop stonden.
Misschien Cranberries al is die nog niet zo oud. Cult en Levellers zijn ook aardig aan het touren, dus die kunnen ook.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 10:19:30Eindelijk lekker weer: om het te vieren straks een paar nieuwe muzieknamen! #LL12 reageer retweet
Funtcase om bij mij niet gelijk over als een grote dubstep naam. miss staat ie wel in de x-ray of india(als kees misschien in de grolsch staat)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Dubstep.
Als ik dit bericht zo lees.
http://www.lowlove.nl/nie(...)-komt-naar-lowlands/
Vind Dubstep best leuk, maar niet voor heel de avond.
Ik gok op 10 namen die zichzelf al bevestigd hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 10:19:30Eindelijk lekker weer: om het te vieren straks een paar nieuwe muzieknamen! #LL12 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |