Al het bovenstaande!! maar ik heb ze in 2011 geen forel zien vissenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bier in flesjes op de camping
Flesjes bier in krat op de camping
Vlees en kolen niet ingenomen door engelse security
BBQ op de camping
Zwemmen op de camping
Forelvissenvangen in het meer op de camping
Bier bestaat niet in kleinere maten dan een halve liter
Het slaat toch ook op de datum..quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Fresku is ook een zelf bevestiging. Hij heeft het namelijk zelf verteld op 3FM bij een interview met Giel. Die vroeg of hij op Lowlands staat dit jaar. Fresku: Mag ik het zeggen? Ja we staan er.
Dus niet onbekend
Verder good work theo!
Gefeliciteerd. Bij de 3voor12 prijsvraag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
De duivel schijt duidelijk op dezelfde hoop. 3de jaar op rij LL kaartje(s) gewonnen
Damnquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
De duivel schijt duidelijk op dezelfde hoop. 3de jaar op rij LL kaartje(s) gewonnen
Aaah ik had daar ook aan meegedaan (die prijsvraag van gisteren?) maar blijkbaar dus niet gewonnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef WeezerButler het volgende:
Dat kan maar je tas wordt wel elke keer gecontroleerd als je het terrein op gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef TheFastOne het volgende:
Fresku![]()
Eerste keer Lowlands voor mij, maar hoe zit het met een rugzak meenemen op het terrein? Is dat aan te raden?
Beetje drinken, camera of zoiets. Maar je kan het dus beter gewoon laten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:48 schreef vault_tec het volgende:
rugtas meenemen? Wat wil je er in doen dan?
Ja, de beveiliging doet ook heel vaak moeilijk om niks. Vorig jaar mochten we op zondagnacht niet eens onze opblaaskrokodil meenemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Beetje drinken, camera of zoiets. Maar je kan het dus beter gewoon laten.
Drinken mag je sowieso niet meenemen dus als ze je rugzak controleren ben je dat al kwijt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef TheFastOne het volgende:
Beetje drinken, camera of zoiets. Maar je kan het dus beter gewoon laten.
In de laatste week van Juli, beiden waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer het blokkenschema uitkomt? Ik heb zo'n zin om een beetje te plannen waar ik heen ga!
Lowlands-app trouwens ook, weet iemand wanneer die uit komt?
Moet je niet doen joh, komt toch niks vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer het blokkenschema uitkomt? Ik heb zo'n zin om een beetje te plannen waar ik heen ga!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |