vannelle heeft mij al laten weten dat het iig niet in één dag klaar zal zijn dus ik ga ook een andere keer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef Puala het volgende:
Mocht er een andere keer nog geklust gaan worden ga ik kijken of ik kanHelaas mag ik zaterdag in m'n eigen huisje de puntjes op de I gaan zetten
Dan wens ik je heel veel succes zaterdag, gaat ook vast wel goed komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef Puala het volgende:
Mocht er een andere keer nog geklust gaan worden ga ik kijken of ik kanHelaas mag ik zaterdag in m'n eigen huisje de puntjes op de I gaan zetten
Klopt idd. Al met al is het stiekem nog best veel werk, vandaar ook mijn kreet om hulp.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle heeft mij al laten weten dat het iig niet in één dag klaar zal zijn dus ik ga ook een andere keer.
Succes met je eigen huis.
Heb je al een beetje een planning?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan wens ik je heel veel succes zaterdag, gaat ook vast wel goed komen.
Je aanbod ga ik uiteraard onthouden, thanks!
[..]
Klopt idd. Al met al is het stiekem nog best veel werk, vandaar ook mijn kreet om hulp.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef vannelle het volgende:
[..]In m'n hoofd en daar hou ik em ff.
Lijkt mij namelijk verstandig om samen door het huis te lopen en sámen te beslissen wat de beste aanpak is.
Dit om de simpele reden dat het goed mogelijk is dat ik iets over het hoofd zie qua logica oid en dan is een extra stel hersens wel makkelijk.
Succes met zoekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn schrijft mental note: Hersens meenemen....
Is standaard toch? Anders zet ik wel extra sterke koffie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn schrijft mental note: Hersens meenemen....
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is standaard toch? Anders zet ik wel extra sterke koffie.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:56 schreef vannelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus?
Hoop echt dat je beter kunt schilderen dan plaatjes posten.
Haha, gelukt met de structuurverf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaa, kassamedewerkster met humor bij de Karwei.
Had echt een shitload aan spullen gepakt en legde alles op de lopende band.
Was er bijna mee klaar, zegt ze tegen me: "Sorry meneer, ik ga sluiten."
Ik: WTF????
Zij: Hahahaaaa, geintje.
Daar hou ik wel van.
Dat is echt humor. Hoe gaat het nu verder?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaa, kassamedewerkster met humor bij de Karwei.
Had echt een shitload aan spullen gepakt en legde alles op de lopende band.
Was er bijna mee klaar, zegt ze tegen me: "Sorry meneer, ik ga sluiten."
Ik: WTF????
Zij: Hahahaaaa, geintje.
Daar hou ik wel van.
Helaas, te veel gelopen in de bouwmarkt en in de supermarkt. Lijfje wou niet meer.quote:
Ja, hou wel van dat soort humor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is echt humor. Hoe gaat het nu verder?
hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef vannelle het volgende:
We gaan morgen in overleg de klusjes wel logisch verdelen, komt goed!
Die bon voor de soesjes is veeeeel belangrijker.
Hou je wel één soesje voor mij achter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef vannelle het volgende:
We gaan morgen in overleg de klusjes wel logisch verdelen, komt goed!
Die bon voor de soesjes is veeeeel belangrijker.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |