vannelle heeft mij al laten weten dat het iig niet in één dag klaar zal zijn dus ik ga ook een andere keer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef Puala het volgende:
Mocht er een andere keer nog geklust gaan worden ga ik kijken of ik kanHelaas mag ik zaterdag in m'n eigen huisje de puntjes op de I gaan zetten
Dan wens ik je heel veel succes zaterdag, gaat ook vast wel goed komen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:23 schreef Puala het volgende:
Mocht er een andere keer nog geklust gaan worden ga ik kijken of ik kanHelaas mag ik zaterdag in m'n eigen huisje de puntjes op de I gaan zetten
Klopt idd. Al met al is het stiekem nog best veel werk, vandaar ook mijn kreet om hulp.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle heeft mij al laten weten dat het iig niet in één dag klaar zal zijn dus ik ga ook een andere keer.
Succes met je eigen huis.
Heb je al een beetje een planning?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan wens ik je heel veel succes zaterdag, gaat ook vast wel goed komen.
Je aanbod ga ik uiteraard onthouden, thanks!
[..]
Klopt idd. Al met al is het stiekem nog best veel werk, vandaar ook mijn kreet om hulp.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef vannelle het volgende:
[..]In m'n hoofd en daar hou ik em ff.
Lijkt mij namelijk verstandig om samen door het huis te lopen en sámen te beslissen wat de beste aanpak is.
Dit om de simpele reden dat het goed mogelijk is dat ik iets over het hoofd zie qua logica oid en dan is een extra stel hersens wel makkelijk.
Succes met zoekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn schrijft mental note: Hersens meenemen....
Is standaard toch? Anders zet ik wel extra sterke koffie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn schrijft mental note: Hersens meenemen....
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is standaard toch? Anders zet ik wel extra sterke koffie.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:56 schreef vannelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus?
Hoop echt dat je beter kunt schilderen dan plaatjes posten.
Haha, gelukt met de structuurverf?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaa, kassamedewerkster met humor bij de Karwei.
Had echt een shitload aan spullen gepakt en legde alles op de lopende band.
Was er bijna mee klaar, zegt ze tegen me: "Sorry meneer, ik ga sluiten."
Ik: WTF????
Zij: Hahahaaaa, geintje.
Daar hou ik wel van.
Dat is echt humor. Hoe gaat het nu verder?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef vannelle het volgende:
Hahahaaa, kassamedewerkster met humor bij de Karwei.
Had echt een shitload aan spullen gepakt en legde alles op de lopende band.
Was er bijna mee klaar, zegt ze tegen me: "Sorry meneer, ik ga sluiten."
Ik: WTF????
Zij: Hahahaaaa, geintje.
Daar hou ik wel van.
Helaas, te veel gelopen in de bouwmarkt en in de supermarkt. Lijfje wou niet meer.quote:
Ja, hou wel van dat soort humor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is echt humor. Hoe gaat het nu verder?
hahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef vannelle het volgende:
We gaan morgen in overleg de klusjes wel logisch verdelen, komt goed!
Die bon voor de soesjes is veeeeel belangrijker.
Hou je wel één soesje voor mij achter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:59 schreef vannelle het volgende:
We gaan morgen in overleg de klusjes wel logisch verdelen, komt goed!
Die bon voor de soesjes is veeeeel belangrijker.
quote:
Hulde aan de mensen die je helpenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:09 schreef vannelle het volgende:
MrspoeZ, Merlijn en belle rijden nét weg.
Echt geweldig wat dat trio vandaag heeft gedaan, ben ze er enorm dankbaar voor!
Schuren, schilderen, behang trekken.....ze kunnen gewoon alles.
belle had cake meegenomen, ik heb tosti's gemaakt dus ook dat was prima voor elkaar.
Merlijn en belle komen morgen terug om verder te helpen, Kitty is er dan ook.
Kan ze iig 2 van de 3 geweldige hulpen ontmoeten.
quote:
En ook dat idd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hulde aan de mensen die je helpen.
Uit de koekepan he?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Lekkere tosti's. Krijg ik honger van.
Een harde werkster die vrouw, niet te geloven....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Een slávendrijver die man, niet te geloven ....
Dat zul je nooit weten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Haha. Ik denk niet dat er een zweep te pas komt?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hulde aan de mensen die je helpen.
* vannelle pakt alvast rubberen hamerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
En ik heb net geregeld dat ik er morgen ook ben.
Fijn dat je hem al klaar legt dan kan ik hem meteen gebruiken.quote:
Gezellig.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je mij nog nodig vandaag vannelle? Kan best nog paar uurtjes komen helpen.
Graag!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Heb je mij nog nodig vandaag vannelle? Kan best nog paar uurtjes komen helpen.
quote:
Nog tosti's gemaakt?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef vannelle het volgende:
Merlijn, belle, Rucky en msrspoesZ zijn ondertussen weer vertrokken.
Weer veel gedaan, het wordt er echt véél mooier van!![]()
Heb ze in het echt natuurlijk al bedankt maar ga dat hier ook nog ff doen.
Bedankt!!!!! Kitty en ik zijn er heel erg blij mee!![]()
![]()
![]()
Der zijn wel foto's gemaakt. Ik zal even overleggen of dat ze in dit topic mogen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Wel tosties, geen fotoos, das eik wel jammer want het waren echt wel veranderingen!
Ja, maar met andere boter.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nog tosti's gemaakt?
Mooi werk klussers!
Ik denk daar echt nooit aan.....sorry!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Wel tosties, geen fotoos, das eik wel jammer want het waren echt wel veranderingen!
Hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Merlijn het volgende:
Typisch... Topic heet "Klushulp gevraagd" en nou plaats je exact foto's waarop we zo ongeveer stil staan
Werkoverleg heet dat toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Merlijn het volgende:
Typisch... Topic heet "Klushulp gevraagd" en nou plaats je exact foto's waarop we zo ongeveer stil staan
Dat was ook het ene moment van de dag, Soms heb je een pauze nodig anders had ik de foto's ook niet kunnen maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Merlijn het volgende:
Maar aangezien nog niet alles klaar is moet ik nog rekening houden met een vervolg?quote:
Moeten natuurlijk niet maar mág natuurlijk wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
Maar aangezien nog niet alles klaar is moet ik nog rekening houden met een vervolg?
Als ik weer met iemand mee kan rijden dan ben ik er weer bij.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moeten natuurlijk niet maar mág natuurlijk wel.
Het is niet toegestaan om geld in het FHF te vragen dus je moet hem weggeven.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef vannelle het volgende:
Badkamer kopen? Krijg je de rest van het huis er bij.
Thanks voor het compliment.
haha dies leukquote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef vannelle het volgende:
Badkamer kopen? Krijg je de rest van het huis er bij.
Thanks voor het compliment.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef vannelle het volgende:
Kitty is vandaag verder gegaan met boven schilderen, dat is nu vrijwel klaar.
Zelf heb ik de randjes van de structuurverf bijgewerkt en wat kleine klusjes gedaan, boodschappenjongen gespeeld en het eea verder geregeld.
@Merlijn: Dat tamponneren werkt echt goed, je ziet eigenlijk geen verschil met de rest.
Heb nog een hoop foto's van hoe (vnl. de badkamer) was toen wij het huis kochten en van tijdens de verbouwing.
Misschien wel leuk voor de geïnteresseerden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=YLAMHSX7
Valt niet tegen voor mijn doen.quote:
En maar volhouden dat je het nooit gedaan had en zo he?quote:
* Merlijn is chef structuurverf....quote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Valt niet tegen voor mijn doen.
[..]
En maar volhouden dat je het nooit gedaan had en zo he?![]()
Dit wist jij gewoon.
Ohh die badkamer ziet er idd mooi uit zegquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef vannelle het volgende:
Kitty is vandaag verder gegaan met boven schilderen, dat is nu vrijwel klaar.
Zelf heb ik de randjes van de structuurverf bijgewerkt en wat kleine klusjes gedaan, boodschappenjongen gespeeld en het eea verder geregeld.
@Merlijn: Dat tamponneren werkt echt goed, je ziet eigenlijk geen verschil met de rest.
Heb nog een hoop foto's van hoe (vnl. de badkamer) was toen wij het huis kochten en van tijdens de verbouwing.
Misschien wel leuk voor de geïnteresseerden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=YLAMHSX7
Thanks!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh die badkamer ziet er idd mooi uit zeg![]()
en goed te lezen dat je al aardig opschietdie andere foto's zijn trouwens ook leuk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:06 schreef vannelle het volgende:
Mooi aanbod, ik denk alleen niet dat ik thuis ben volgend weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij bent zeker niet vergeten dat ik geen verjaardagen heb.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
*Knuf geeft aan Vannelle*, 't gaat vast goedkomen, met hulp van het forum en je (ex)-vrouw en jezelf in hoeverre het luktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef vannelle het volgende:
Net tegeltjes gehaald voor de keuken, morgen maar es proberen ze aan de muur te plakken.
Zo nog ff naar een andere bouwmarkt voor boeiboorden.
Begin steeds meer te balen dat al dat werk is blijven liggen..... vuile rotrug.
Tja, denk maar zo, als het was blijven liggen omdat je een luie **** bent, dan heb je nog meer om over te klagen. Fysieke klachten zijn lastig en klote, maar tenminste had je het wel gewild en met een beetje hulp komt het wel terecht hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef vannelle het volgende:
Net tegeltjes gehaald voor de keuken, morgen maar es proberen ze aan de muur te plakken.
Zo nog ff naar een andere bouwmarkt voor boeiboorden.
Begin steeds meer te balen dat al dat werk is blijven liggen..... vuile rotrug.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:49 schreef vannelle het volgende:
Gaat ook wel goed komen, alleen ff baalmomentje.
Duren gelukkig nooit lang bij mij.
Met jou heb ik andere plannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zou willen dat ik ook mee kon helpen!
Graag gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef vannelle het volgende:
mensen, bedankt voor de hulp!
Toch weer eea gedaan waar ik erg blij mee ben!
Np. Voeg-ervaring op m'n CVquote:Op zondag 22 juli 2012 15:54 schreef vannelle het volgende:
mensen, bedankt voor de hulp!
Toch weer eea gedaan waar ik erg blij mee ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |