Zal zo eens kijken, hij zit nog nieuw in kofferquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi man!
Incl. sandpaper? Heb ik niet van alle modellen op voorraad maar vergoed ik uiteraard wel.
Groningenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef vannelle het volgende:
292 km?![]()
Waar is dat dan? Wist niet dat Nederland zo groot was....
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:
Schopje.
Volgende week dinsdag komt er een stucadoor (vriend van m'n schoonouders) om eea te doen.
Kan er 7 juli mooi structuurverf op.
Coolquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:
Schopje.
Volgende week dinsdag komt er een stucadoor (vriend van m'n schoonouders) om eea te doen.
Kan er 7 juli mooi structuurverf op.
Als je gaat schilderen dan kan je niet zoveel andere dingen erbij doen. Maar mij maakt het niet zoveel uit wanneer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Cool*Verfkleding op lijstje zet*
@Rucky, 7 juli dus
Is dat 292 kilometer? Nee toch?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Cool*Verfkleding op lijstje zet*
@Rucky, 7 juli dus
Oh, echt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je gaat schilderen dan kan je niet zoveel andere dingen erbij doen. Maar mij maakt het niet zoveel uit wanneer.
Ik heb geen eens een knutselschortquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is dat 292 kilometer? Nee toch?
[..]![]()
Maar omdat jij juf bent verwacht ik jou in een knutselschort.
[..]
Oh, echt wel.
Er is op meerdere plekken wat te doen, werk zat zonder elkaar in de weg te lopen hoor.
Ik zat meer aan het stof te denken en niet aan het elkaar in de weg lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, echt wel.
Er is op meerdere plekken wat te doen, werk zat zonder elkaar in de weg te lopen hoor.
Dat is toch gewoon een oude blouse van je vader ofzo die je achterste voren aan doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een knutselschort
Wat ben je voor een juf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een knutselschort
Ik ga proberen al het schuurwerk al te doen zodat er direct geverfd kan worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zat meer aan het stof te denken en niet aan het elkaar in de weg lopen.
Kijk, dat is goed nieuws!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef vannelle het volgende:
Vanmorgen is er trouwens een stucadoor geweest, bepaalde muren zien er nu prima uit!
Vanmiddag had hij andere afspraken dus morgenochtend komt ie terug om de boel af te werken.
Super zeg!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef vannelle het volgende:
Vanmorgen is er trouwens een stucadoor geweest, bepaalde muren zien er nu prima uit!
Vanmiddag had hij andere afspraken dus morgenochtend komt ie terug om de boel af te werken.
Oh ja, mental note....quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken, hij zit nog nieuw in koffer
Ach, je hebt nog eventjesquote:
Ben er dan ook heel blij mee!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws!!En wat fijn dat je al die hulp krijgt
Zoals ik al zei, goede intenties worden ook erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:41 schreef dolfina-chica het volgende:
7juli ga ik niet redden... ik moet werken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |