Same here, afhankelijk van de datum en tijd natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:16 schreef belle1608 het volgende:
Jeetje Vannelle wat heftig!
Ik weet niet in wat voor staat je tuin is & wat daar moet gebeuren, maar misschien kan ik je daar een handje mee helpenDe rest is niet aan mij besteed, kan wel dingen aangeven, maar daar heb je niet zo veel aan
Maatje.. hou je mij op de hoogte...quote:Op maandag 18 juni 2012 20:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou we weten over 2 weken meerHahaha you know what i mean
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:10 schreef Messina het volgende:
Potverdikkeme... Jammer dat je zo insane ver van me vandaan woont.292 km?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is dat dan? Wist niet dat Nederland zo groot was....![]()
Ik blijf het wel met een schuin oog in de gaten houden, je weet het nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:05 schreef vannelle het volgende:
Alle begrip voor, toch bedankt voor je aanbod!
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef Rucky het volgende:
Je had mij al op je lijstje staan neem ik aan?
Ik ben ook voor andere dingen inzetbaar, gelukkig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:41 schreef vannelle het volgende:
Ik zal een electrisch klusje opzoeken voor Merlijn en Rucky.
Onkruid wieden kan ik welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:49 schreef vannelle het volgende:
Wauw, dit gaat de goede kant op! Allemaal bedankt!
Tuin: De heg staat er vreselijk bij en de rest ligt van dat siergrind op.
Maar omdat ik de wc verplaatst heb, heb ik daar moeten graven voor de riolering en die steentjes krijg je nooit meer op dezelfde plek terug.
Groeit ook onkruid tussen dus al met al een behoorlijk onverzorgde indruk.
In principe kunnen mijn vrouw die ik vanaf nu gewoon Kitty noem dit zelf ook wel, zij is ook wel es een dagje vrij en welwillend om wat te doen. Echt een harde werkster!
Voor de rest zijn het eigenlijk losstaande klusjes dus het hoeft niet allemaal op 1 dag, er kan best apart afgesproken worden maar dan wel vanaf volgende week pas.
Komende dagen nogal eea te regelen en als het goed is ben ik zelf dit weekend weg.
[..]
292 km?![]()
Waar is dat dan? Wist niet dat Nederland zo groot was....
Vanaf omgeving Leiden kan met mij meequote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit dusenzo.... Halsteren, da's om de hoek....
Oh en als iemand het te ver weg vindt, maar wel naar omgeving Rotterdam kan komen, die kan ik wel meenemen tzt.
ja maar toch, dapper dat je de knoop heb door durven hakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:09 schreef vannelle het volgende:
Thanks LaPeach!
Het zat er al een tijd aan te komen maar durfde nooit de knoop door te hakken.....
Ach, alles gaat tenminste in goed overleg en zonder ruzie. Tot nu toe.
Als mijn tuin straks in orde is, dan wil ik ook wel helpen. Idee om samen te rijden? Dolfi en yska meequote:Op maandag 18 juni 2012 18:34 schreef Ehhe het volgende:
Oh vannelle, wat rot. Ik wil je wel echt heel graag helpen maar je woont helemaal aan de andere kant van 't land
. Zal vanavond eens overleggen met vriendlief wat er mogelijk is.
dat is een goed plan!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Als mijn tuin straks in orde is, dan wil ik ook wel helpen. Idee om samen te rijden? Dolfi en yska mee
Met z'n vier/vijf zijn de benzinekosten goed te doen. Wel idd zorgen voor parkeerplaatsquote:
Gewoon die heg tot de grond snoeien dan is er plek zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |