Minestronequote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
In de Amsterdamse grachten drijven er ook wel een aantal rond. Sommige nog geraakt door schroeven van een rondvaartboot waardoor een gracht een ledematensoep wordt.
I'm afraid to askquote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, dat bos is altijd nog beter dan the Body Farm
De wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die is naarquote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ow... lol ik zag al echt een boerderij... euh nevermindquote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Kennen jullie the body farm niet?
Da's een stuk bos in Amerika waar ze lijken neerpleuren onder verschillende condities (in kofferbak, in plastic zeil, hangend in boom etc) en dan gaan onderzoeken hoe die lichamen ontbinden. In de naam van de forensische wetenschap, zodat ze moorden enzo beter kunnen oplossen
Kewlquote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Kennen jullie the body farm niet?
Da's een stuk bos in Amerika waar ze lijken neerpleuren onder verschillende condities (in kofferbak, in plastic zeil, hangend in boom etc) en dan gaan onderzoeken hoe die lichamen ontbinden. In de naam van de forensische wetenschap, zodat ze moorden enzo beter kunnen oplossen
In dat bos hangen de lijken niet op de normale wandelroutes toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow... lol ik zag al echt een boerderij... euh nevermind
ja ok maar dat zijn lijken die gestorven zijn door.. iets... en dat ze dan voor wetenschap gaan gebruiken. Das toch niet erger dan een bos waar je van weet: Oh laat ik even een mooie lange wandeltoch maken; met het risico honderd miljoen miljard (ok iets minder) lijken tegen te komenDie al dan niet in staat van ontbinding zijn....
Pahaha nee ligt niet op de route.. Maar kan me ook wel voorstellen dat je idd niet zoiets hebt van: Oh... laat ik vandaag enen mooien wandeltocht maken door the body farmquote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat bos hangen de lijken niet op de normale wandelroutes toch?
En de GARANTIE dat je bergen rottende lijken ziet vind ik zelf wel erger dan de KANS dat...
Nee klopt iddquote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
Maar dat bos staat toch ook algemeen bekend als zelfmoordbos? Daar ga je geen ontspannen semi-burgerlijke zondagmiddagwandeling maken denk ik.
Alleen niet voerenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Body farm is een soort kinderboerderij, maar in plaats van naar dieren kan je naar lijken kijken
Uiteraardquote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha nee ligt niet op de route.. Maar kan me ook wel voorstellen dat je idd niet zoiets hebt van: Oh... laat ik vandaag enen mooien wandeltocht maken door the body farmVorige week was suicidal forest ook zo enen succes !
Maar jij hebt die docu dus wel gezien ? incl. vele rottende lijken?
Ook met een aaitafel?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Body farm is een soort kinderboerderij, maar in plaats van naar dieren kan je naar lijken kijken
Hij staat klaar op youtube; maar ik durf niet op play te duwen. Iets zegt me dat ik er heul niet ga tegen kunnenquote:
Het is niet eng, het is alleen ranzigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij staat klaar op youtube; maar ik durf niet op play te duwen. Iets zegt me dat ik er heul niet ga tegen kunnenMaar het 'boeit' me wel altijd.. zoiets...
Ranzig is niks voor mijquote:Op maandag 18 juni 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is niet eng, het is alleen ranzig
Owjah!!!quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah!!!![]()
![]()
Hoe spreek ik mezelf tegenPriem-style
KIJK MIJ SIELIG ZIJN WAT DOE JE ME AANquote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn faalhont staat nu met z'n kap tegen m'n bureau aan geleund en mij hoopvol aan te kijken
Wat voor aanbod heb jij? Ik kon voor 34,50 1 gig internetten, 3000 smsjes en 300 belminuten. Maar dan moest ik 3 maanden dubbel betalen. uh doeiquote:
De mijne ook al, maar eerst waren het zijn anaalklieren... Maar nu bijt hij nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn hont.
Hij houdt ervan om z'n staart op te vreten, daar moet hij echt eens mee stoppen. Lijkt een zenuwtrekje te zijn, DA kon niks vinden wat er mis mee was. Dus die had een kap geadviseerd.
Dus nu staat hij in de deuropening te piepen en weigert te bewegen
Waaaarom dubbel betalen?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat voor aanbod heb jij? Ik kon voor 34,50 1 gig internetten, 3000 smsjes en 300 belminuten. Maar dan moest ik 3 maanden dubbel betalen. uh doeiEcht niet
Hij is inmiddels gaan liggenquote:
D'awwwwwwwwww wimquote:
Hij heeft ook een heul lange neusquote:
truequote:Op maandag 18 juni 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft ook een heul lange neus
Hmm Dela..quote:
Omdat ik dan een nieuw abonnement neem, en die gaat dan nu in, en dan moet ik tot september deze abo betalenquote:
Is dat vies dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
Ik had honger, maar kon niets lekkers vinden. Dus nu zit ik aan de chocola en paprikachips
Nee maar ik wilde eigenlijk iets van een afbakbroodje of weet ik wat. En nu zit ik dus weer te snoepenquote:
Die kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Als je naar de meet komt miss, daar doen we een workshop nee zeggen
Ik snap er heul niks vanquote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik dan een nieuw abonnement neem, en die gaat dan nu in, en dan moet ik tot september deze abo betalenIk ga namelijk een hele nieuwe nemen, als ik nu iets wil veranderen moet mijn moeder voor me bellen, en dat kunnen ze niet veranderen
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde eigenlijk iets van een afbakbroodje of weet ik wat. En nu zit ik dus weer te snoepen
Mijn abo loopt in september af. Maar als ik nu, bij dezelfde provider een nieuwe abo afsluit gaat hij nu al in, en moet ik tot september 2 abo's betalen.quote:
Dan zou ik zeggen "doemijdiemaar en laat hem in september ingaan okthnxbye"quote:Op maandag 18 juni 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn abo loopt in september af. Maar als ik nu, bij dezelfde provider een nieuwe abo afsluit gaat hij nu al in, en moet ik tot september 2 abo's betalen.
Ja, ik ga wel nog een keer langs als ik niet zo'n last heb van mijn enkelsquote:Op maandag 18 juni 2012 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen "doemijdiemaar en laat hem in september ingaan okthnxbye"
Wel goeden planquote:
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Wim![]()
Ik lollerde!!![]()
Zo, ik ga eens even kleren aan trekken en een tentamen maken![]()
JE KUNT HETquote:Op maandag 18 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Wim![]()
Ik lollerde!!![]()
Succes!!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Wim![]()
Ik lollerde!!![]()
Succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Wim![]()
Ik lollerde!!![]()
En dan kunnen ze niet uit zichzelf bedenken dat ze je dan iets aanbieden dat in september in kan gaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn abo loopt in september af. Maar als ik nu, bij dezelfde provider een nieuwe abo afsluit gaat hij nu al in, en moet ik tot september 2 abo's betalen.
Ja, het nummer heb ik ooit gekregen toen ik 17 was, en ja, dan ben je nog geen 18 en mag je dat niet zelfquote:Op maandag 18 juni 2012 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan kunnen ze niet uit zichzelf bedenken dat ze je dan iets aanbieden dat in september in kan gaan?
Maar staat jouw abo op jouw moeders naam, omdat zij moet bellen? Heb ik een tijdje gehad, erg irritant als je iets nieuws uit wil zoeken en zij moet overal bij zijn
Welke?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ken deze aflevering van Grey's allang en weet precies hoe hij afloopt, maar toch zit m'n hart weer in m'n keel![]()
![]()
Die met de schietpartij in het ziekenhuisquote:
Ohjaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die met de schietpartij in het ziekenhuis
Waar!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Muahahaha. Ze hebben hier magneetlakjons.
Alkmaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar!
Ik wou fiets vragen of hij naar de op=op wou, maar hij moet werken
Maar zij kan ook een brief schrijven waarin zij het overdraagt aan jouquote:Op maandag 18 juni 2012 14:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het nummer heb ik ooit gekregen toen ik 17 was, en ja, dan ben je nog geen 18 en mag je dat niet zelfDus nu neem ik maar gewoon een heel nieuw nummer. Elke keer haar meenemen idd, haar ID laten zien, want anders krijg je niets mee
Wat wat watquote:
Leuk!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:23 schreef megamandy het volgende:
A-England Camelot (had nog geen gewone zwarte) en Avalon (want paars) besteld
en ook de basecoat, eens kijken of ik daar geen gele nagels van krijg
Goeien degelijken faalquote:Op maandag 18 juni 2012 15:23 schreef megamandy het volgende:
A-England Camelot (had nog geen gewone zwarte) en Avalon (want paars) besteld
en ook de basecoat, eens kijken of ik daar geen gele nagels van krijg
Het is ook alleen maar op de bovenste helftquote:Op maandag 18 juni 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk!
Gele nagels lijken me ook kut ja, gelukkig nooit last van...
Ja binnen 10 minuten had ik zoiets van hey misschien moet ik dat maar eens bestellen, swatches gezocht, Add to my bag, betaaldquote:
Dat voorkom je niet, dat heeft iedereenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is ook alleen maar op de bovenste helftDus het gedeelte van de nagel waar het vaakst lak op heeft gezeten. Terwijl ik altijd een basecoat gebruikt heb.
Nu heb ik een goedkope van essence, maar wil wat meer uitproberen.
Heb je er een foto van? Ik heb daar echt nooit last van, maar ik heb het idee dat genen ook meespelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is ook alleen maar op de bovenste helftDus het gedeelte van de nagel waar het vaakst lak op heeft gezeten. Terwijl ik altijd een basecoat gebruikt heb.
Nu heb ik een goedkope van essence, maar wil wat meer uitproberen.
Nee geen foto.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Ik heb daar echt nooit last van, maar ik heb het idee dat genen ook meespelen.
Ik heb geen gele nagels..quote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat voorkom je niet, dat heeft iedereen
Bij mij lijkt het alleen geel, maar dat komt omdat mijn nagel ondoorzichtig wordt van nagellak/vocht/remover/whatever, na een dag is het weer witquote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee geen foto.
Het viel mij zelf ook pas op toen ik even geen lak ophad. Dus als ik mijn lak eraf haal en meteen nieuwe lak opdoe zie ik het niet. Het is gewoon een gele schijn die eroverheen ligt.
maar het is wel lelijk genoeg om niet eens een dagje zonder lak rond te lopen.
ben wel benieuwd of het helpt trouwens!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee geen foto.
Het viel mij zelf ook pas op toen ik even geen lak ophad. Dus als ik mijn lak eraf haal en meteen nieuwe lak opdoe zie ik het niet. Het is gewoon een gele schijn die eroverheen ligt.
maar het is wel lelijk genoeg om niet eens een dagje zonder lak rond te lopen.
Ik heb groene.quote:
Je transformatie is begonnen, je wordt de Hulkquote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb groene.
Die neon was heftiger dan verwacht.
Fuck.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je transformatie is begonnen, je wordt de Hulk
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb groene.
Die neon was heftiger dan verwacht.
Ja het komt omdat de mail nog niet geactiveerd isquote:
Klacht.nlquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klacht.nl
Ik kwam er eens een klacht tegen van iemand die bij Timberland een klacht indiende want de neppen Timberlands die ze gekocht had waren heel snel kapot gegaan
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klacht.nl
Ik kwam er eens een klacht tegen van iemand die bij Timberland een klacht indiende want de neppen Timberlands die ze gekocht had waren heel snel kapot gegaan
En nu is er een verzameltopicSnel kijken
Join the clubquote:Op maandag 18 juni 2012 16:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Blijbkaar heb ik de pil zo onregelmatig geslikt de afgelopen week dat mijn lichaam besloten heeft nu ongesteld te worden.
Gelukkig was het toch al m'n stopweek, maar normaal word ik dan pas rond de donderdag ongesteld, ipv op maandag.quote:
Ik vond dat zo grappigquote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, dat fb-vriendinnetje van jou snapt het niet zo goed he?
Herkenbaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vond dat zo grappig
Mensen buiten fok snappen ":')" maar zelden.
Ze kentquote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
IJs, dat fb-vriendinnetje van jou snapt het niet zo goed he?
Nog veel erger!quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze kentwel, maar ze snapte de hele post gewoon niet.
Jamaar ze denkt dat je serieus bent met het woord blijquote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze kentwel, maar ze snapte de hele post gewoon niet.
Ja, omdat ze er niets van snapte.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar ze denkt dat je serieus bent met het woord blij
Ik ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
IK MOEST ZO HARD LACHEN
Waar ging het mis?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef MissFie het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met zo'n navulfles van Seche Vite? Het lukt mij maar niet om van de grote fles in mijn klein potje te krijgen
Zit daar niet zo'n trechtertje bij?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:07 schreef MissFie het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met zo'n navulfles van Seche Vite? Het lukt mij maar niet om van de grote fles in mijn klein potje te krijgen
Eehm, dop erop, schudden (weet je meteen zeker dat er beweging in kan komen), nog een keer proberen?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:09 schreef MissFie het volgende:
Jup met trechtertje maar this een glazen fles, dus kan ook niet echt knijpen, en lopen doet ie niet!
Dien een klacht in op klacht.nlquote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
Bout zeg, wat was dat voor een tentamen????
Ik snapte bij een kwart van de vragen ofzo de vraag maar half, laat staan dat ik het antwoord wistDie vent heeft de punt op zijn pc nog niet ontdekt denk ik, alleen de komma
Klinkt als een goed tentamen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:13 schreef Lindytje het volgende:
Bout zeg, wat was dat voor een tentamen????
Ik snapte bij een kwart van de vragen ofzo de vraag maar half, laat staan dat ik het antwoord wistDie vent heeft de punt op zijn pc nog niet ontdekt denk ik, alleen de komma
Jaquote:Op maandag 18 juni 2012 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het lijkt KPN te gaan worden. muh nieuwe foon.
is de galaxy note une toffe foon?
HEB JIJ DE NOTEquote:
WAT IS ER GOED AAN EN WAT IS KUT?quote:
quote:
WAAROM SCHREEUW JE ZO?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT IS ER GOED AAN EN WAT IS KUT?
IK BEN ZO OPGEWONDENquote:
HIJ HAPERT AF EN TOE EN DAT IS KUT, MAAR DAT IS NU NIET MEER NU HIJ EEN UPDATE HEEFT GEHAD NAAR ANDROID 4.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT IS ER GOED AAN EN WAT IS KUT?
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef megamandy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tot_23_jaar___.html Wat een onzin
heb je de mavo gedaan, daarna 4 jaar mbo, ben je 20/21 jaar zou je nog naar school moeten?
Ik snap het niet echt.
quote:Minister Marja van Bijsterveldt van Onderwijs gaat bekijken of het mogelijk is om jongeren verplicht naar school te laten gaan tot ze een diploma hebben of 23 jaar zijn
Ik wou net hetzelfde posten.quote:
HENDIG VOOR DRAWSOMETHING!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
HIJ HAPERT AF EN TOE EN DAT IS KUT, MAAR DAT IS NU NIET MEER NU HIJ EEN UPDATE HEEFT GEHAD NAAR ANDROID 4.
EN HET SCHERM KRAST ALS EEN MALLE.
VERDER IS HET EEN BAZENTELEFOON, MET DAT PENNEKE!
Nou...quote:Op maandag 18 juni 2012 17:37 schreef megamandy het volgende:
Ja en die leeftijd is nu 18, maar als je 23 bent heb je toch wel sowieso een van die diploma's?
Maar vmbo niet. En tsja.quote:
OVER DAT LINGUISTICS HEUL WEL TOF ISquote:
Ja, vmbo dus niet, want mbo. Ik denk dat het vies tegenvalt hoeveel mensen niet één van die diploma's hebben.quote:
Nehquote:Op maandag 18 juni 2012 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OVER DAT LINGUISTICS HEUL WEL TOF IS
Dat staat er toch ook niet? Ze willen alleen voorkomen dat jongeren kappen na vmbo en uitkering gaan trekken omdat er nergens werk voor ze is.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:42 schreef megamandy het volgende:
Naja ik zie het probleem niet echt van het niet hebben van zo'n diplomaAlsof je er iets aan hebt als iedereen aan de uni is afgestudeerd
MY BOYFRIEND DID MY MAKEUP-FILMPJE!quote:
Het is wel een bepaalde basiskennis die je mee krijgt. En langer een extra paar ogen op de risicokinderen kan ook geen kwaad denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:42 schreef megamandy het volgende:
Naja ik zie het probleem niet echt van het niet hebben van zo'n diplomaAlsof je er iets aan hebt als iedereen aan de uni is afgestudeerd
Bwhehehequote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MY BOYFRIEND DID MY MAKEUP-FILMPJE!
O wait....
Dan moet ik de kwasten aan haar poot tapenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien wil Sien wel je makeup doen?
Ik snap wel dat de uni een overdreven voorbeeld isquote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is wel een bepaalde basiskennis die je mee krijgt. En langer een extra paar ogen op de risicokinderen kan ook geen kwaad denk ik.
En uni hoeft dus niet he... mbo, havo of vwo.
Ja maar, ja maar, wat is het punt dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de uni een overdreven voorbeeld is
Nee maar dat van de uitkering staat ook weer niet in het artikel. Eigenlijk staat er helemaal niet in waarom Rotterdam dit graag wilt terwijl er al veel minder schoolverlaters zijn dan eerst.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook niet? Ze willen alleen voorkomen dat jongeren kappen na vmbo en uitkering gaan trekken omdat er nergens werk voor ze is.
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet ik de kwasten aan haar poot tapen
Dat er nu ook genoeg mensen zijn die geen mbo diploma of hoger hebben in de leeftijd van bijvoorbeeld onze ouders.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, wat is het punt dan?
Ik vind dat iedereen sowieso wel een diploma van het voortgezet onderwijs moet hebben. Om dan van de vmbo-ers te verwachten dat ze nog verder leren vind ik niet heel onredelijk.
Misschien omdat daar een relatief hoog aantal uitvallers zijn? En dat van die uitkering staat er niet in, maar in praktijk kosten schoolverlaters zonder diploma's de overheid uiteindelijk meer geld (of andersom, ze brengen minder op. Net hoe je het bekijken wilt.)quote:Op maandag 18 juni 2012 17:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar dat van de uitkering staat ook weer niet in het artikel. Eigenlijk staat er helemaal niet in waarom Rotterdam dit graag wilt terwijl er al veel minder schoolverlaters zijn dan eerst.
Omdat de tijden veranderd zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat er nu ook genoeg mensen zijn die geen mbo diploma of hoger hebben in de leeftijd van bijvoorbeeld onze ouders.
Ook zijn er genoeg mogelijkheden om later via het bedrijf waar je werkt of vanuit jezelf verder door te leren. Waarom zou dat allemaal meteen na het vmbo moeten.
Ja maar die leeftijdsgroep hoeft niet terug.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat er nu ook genoeg mensen zijn die geen mbo diploma of hoger hebben in de leeftijd van bijvoorbeeld onze ouders.
Ook zijn er genoeg mogelijkheden om later via het bedrijf waar je werkt of vanuit jezelf verder door te leren. Waarom zou dat allemaal meteen na het vmbo moeten.
Of dat. Kan je nog een kekke iMac kopen ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jonge, je hebt geen diploma's nodig, je kunt toch gewoon een beautyblog starten?
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of dat. Kan je nog een kekke iMac kopen ook.
Da's een ander onderdeel van deze kwestie.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
nee, mensen die totaal niet gemotiveerd zijn om te leren verplicht vijf jaar langer op school houden, dat heeft zin
Vind ik niet, ik bedoel, mensen die door willen leren doen het toch wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een ander onderdeel van deze kwestie.
Dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een ander onderdeel van deze kwestie.
Een ander onderdeel als in een ander perspectief dan wat de overheid het fijnst gaat vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik bedoel, mensen die door willen leren doen het toch wel.
Mja, dat laatste weet ik niet zeker. Misschien wel makkelijker om in het tempo te blijven maar in mijn omgeving zie ik vaak genoeg dat mensen door "druk" van ouders en andere mensen in hun omgeving zich maar gedwongen voelen om een studie te volgen terwijl ze geen geschikte studie kunnen vinden met wat ze willen. En dan maar steeds wisselen, werken / studie proberen / werken / studie proberen.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar die leeftijdsgroep hoeft niet terug.
Ik denk wel dat meteen doorleren veel makkelijker is dan na één of meerdere jaren alsnog teruggaan.
ja ik vind dat nogal kort door de bocht gedacht als je zelf een slimme gemotiveerde student bent, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet iedereen wil of kan doorleren. En als iedereen, iedereeeeeen door zou leren en diploma's ging halen staan alle hoogopgeleiden straks weer te huilen in een hoekje omdat anderen hun banen inpikken.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat.
Maar je kan ook best onder die leerplicht uitkomen hoor. Alleen het kan wel een extra motivatie zijn.
Maar daarom gaan ze het ook eerst onderzoeken.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik vind dat nogal kort door de bocht gedacht als je zelf een slimme gemotiveerde student bent, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet iedereen wil of kan doorleren. En als iedereen, iedereeeeeen door zou leren en diploma's ging halen staan alle hoogopgeleiden straks weer te huilen in een hoekje omdat anderen hun banen inpikken.
Waarom geef je dat nou steeds als antwoord op goede tegenargumenten?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar daarom gaan ze het ook eerst onderzoeken.
Omdat er verder nog helemaal niets te zeggen is hierover. Het zijn zeker goede argumenten, maar ik heb toch nergens gezegd dat ík voor die verhoging ben? Alleen wat een reden zou kunnen zijn om het te willen als overheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom geef je dat nou steeds als antwoord op goede tegenargumenten?
Ja precies, "vroeger" waren die mensen ook nodig en nu opeens niet meer?quote:Op maandag 18 juni 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Wie haalt dan ons vuilnis op enzo, die discussies
Maar zonder resultaten is dat redelijk nutteloos nog.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet ook wel dat het nog niet zo is, ik vind het echter wel interessant om te discussieren over pro's en cons
maar ik val jou toch niet aan, ik geef alleen mijn mening over dezen kwestie. Discussieren enzulksquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat er verder nog helemaal niets te zeggen is hierover. Het zijn zeker goede argumenten, maar ik heb toch nergens gezegd dat ík voor die verhoging ben? Alleen wat een reden zou kunnen zijn om het te willen als overheid.
Wel belangrijk als je van plan bent om op het CDA te stemmenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zonder resultaten is dat redelijk nutteloos nog.
Dat was ik sowieso al niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel belangrijk als je van plan bent om op het CDA te stemmen
Mwah, dan kun je alles wel wegwuiven wat op fora wordt besprokenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zonder resultaten is dat redelijk nutteloos nog.
Dan halen we gewoon wat Grieken uit Griekenland om ons afval op te halenquote:Op maandag 18 juni 2012 17:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies, "vroeger" waren die mensen ook nodig en nu opeens niet meer?
Ja maar, ze zeggen niet dat iedereen door moet leren. Alleen dat ze willen dat iedereen een diploma heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik vind dat nogal kort door de bocht gedacht als je zelf een slimme gemotiveerde student bent, als je begrijpt wat ik bedoel. Niet iedereen wil of kan doorleren. En als iedereen, iedereeeeeen door zou leren en diploma's ging halen staan alle hoogopgeleiden straks weer te huilen in een hoekje omdat anderen hun banen inpikken.
Ik voel me ook niet aangevallen hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ik val jou toch niet aan, ik geef alleen mijn mening over dezen kwestie. Discussieren enzulks
Wat een liefdadigheid van onsquote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan halen we gewoon wat Grieken uit Griekenland om ons afval op te halen
Is niet de eerste keer toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan halen we gewoon wat Grieken uit Griekenland om ons afval op te halen
Makkelijker zei ik, niet beter.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, dat laatste weet ik niet zeker. Misschien wel makkelijker om in het tempo te blijven maar in mijn omgeving zie ik vaak genoeg dat mensen door "druk" van ouders en andere mensen in hun omgeving zich maar gedwongen voelen om een studie te volgen terwijl ze geen geschikte studie kunnen vinden met wat ze willen. En dan maar steeds wisselen, werken / studie proberen / werken / studie proberen.
Bij mijn examenklas besloot ook een jongen om niet meteen door te gaan maar eerst een jaar te gaan werken, en hij werd maar met rare ogen aangekeken want hij haalde toch zulke goede punten en weet ik wat allemaal. Terwijl hij nu gewoon een studie gevonden heeft die bij hem past en gewoon op schema ligt voor zover hij kan (heeft kanker wat al 2x is teruggekomen).
Nu zal ik ook een verkleurd beeld hebben omdat ik zelf ook niet meteen de juiste studie had maar ik kan daar dus niet tegen, dat pushen van meteen studeren
Ik heb gewoon de schurft aan "ja maar wat nou als"-discussies.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, dan kun je alles wel wegwuiven wat op fora wordt besproken
Niveau 2 is niet bepaald hoog he?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar laten we wel wezen, er zijn ook vuilnismannen en schoonmakers nodig. En als ze mij eerst zouden dwingen om een MBO opleiding te halen, ging ik echt geen schoonmaakwerk meer doen. Dus ik voorzie daar wel problemen in deze hypothetische situatie
Ik weet nog toen ik op de middelbare school zat een klasgenoot (als bijbaantje dusquote:Op maandag 18 juni 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar laten we wel wezen, er zijn ook vuilnismannen en schoonmakers nodig. En als ze mij eerst zouden dwingen om een MBO opleiding te halen, ging ik echt geen schoonmaakwerk meer doen. Dus ik voorzie daar wel problemen in deze hypothetische situatie
En dit.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niveau 2 is niet bepaald hoog he?
Wij hebben op de BSO ook een niveau 2 stagiair, die werd feitelijk opgeleid voor huishoudelijk werk en om spelletjes te doen met bejaarden, meer mocht hij niet..
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze dat soort trajecten onmogelijk gaan maken. Dan kunnen ze driekwart van de mbo-opleidingen wel opdoeken geloof ik. (De 1 dag naar school, 4 dagen werken trajecten)quote:Op maandag 18 juni 2012 18:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik op de middelbare school zat een klasgenoot (als bijbaantje dus) bij de Etos werkte. En toen kwam er opeens een nieuwe eigenaar en toen moest iedereen daar een mbo-2 opleiding halen om in de winkel te mogen blijven werken
Maar bij ons op het werk zijn dus ook opties om via het bedrijf een mbo-2/3/4 te halen betaald en alles. Dus dan heb je eerst de baan, en daarna krijg je de optie om een opleiding te volgen. Dat zou in die situatie ook niet meer mogelijk zijn.
En daarnaast is die regel er nu ook al. Alleen dan kunnen ze na 2 jaar alsnog stoppen omdat dan de leerplicht wegvalt, ipv dat die leerplicht nog langer blijft.quote:
Nee, ik weet niet zeker hoe dat in elkaar zit maar volgens mij mag je dat volgen als je vmbo-basisberoeps hebt gedaan?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niveau 2 is niet bepaald hoog he?
Wij hebben op de BSO ook een niveau 2 stagiair, die werd feitelijk opgeleid voor huishoudelijk werk en om spelletjes te doen met bejaarden, meer mocht hij niet..
Of, je bent te oudquote:Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit ook wel een beetje te zuigen hoor, maar goed, ik stel me zomaar Charissa voor, die eigenlijk gewoon een kutbaantje wil omdat ze een hekel heeft aan leren. Ze wordt gedwongen om door te leren tot ze MBO heeft, en met veel nijd en tegenzin haalt ze d'r diploma als ze 22 is. Kost d'r veel moeite. Maar goed, ze heeft het gedaan! En dan krijgt ze een bezem en mag ze alsnog de stoep gaan vegen. Ik zou het niet leuk vinden
Komend semester filosofiequote:Op maandag 18 juni 2012 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarschijnlijk hangt het samen met mijn haat voor filosofie.
Nog meer dat/wat je over moet doen?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:
vraag jij je wel eens af waarom je leeft?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:50 schreef RenRen- het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij het vak Filosofie? Bij een studiekeuzetest was dat de tweede uitkomst voor mij...:')
Cifquote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Gasssssspppppppppppp![]()
![]()
Cif heeft het in zijn hoofd gekregen dat we zelf buiten alles gaan schilderen (ipv iemand het te laten doen). Prima; vind ik een goed idee
Maar dit hebben we dus gisteren beslist en..... dan moet ie natuurlijk nu al meteen beginnen om te kijken of het wel lukt. Dus nu zit ie buiten achter te schuren... met heteluchtapparaat iets en het stinnkkttttttt
En het is voortdurend zo'n nagels over het krijtbord geluid![]()
moet het hout kaal ja. o lord.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Gasssssspppppppppppp![]()
![]()
Cif heeft het in zijn hoofd gekregen dat we zelf buiten alles gaan schilderen (ipv iemand het te laten doen). Prima; vind ik een goed idee
Maar dit hebben we dus gisteren beslist en..... dan moet ie natuurlijk nu al meteen beginnen om te kijken of het wel lukt. Dus nu zit ie buiten achter te schuren... met heteluchtapparaat iets en het stinnkkttttttt
En het is voortdurend zo'n nagels over het krijtbord geluid![]()
Ik durf er ook niets van te zeggen want ik ben net blij dat ie heel enthousiast iets doet (meestal praat ie er over en vervolgens ligt ie nog lam op de bank te niksenquote:
Ik geef maar even geen commentaarquote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet het hout kaal ja. o lord.![]()
normaal is gewoon schuren met schuurpapier wel genoeg
Pahahaha dat tongetjequote:
De jouwe waren smecksy right?quote:
Mwah, valt wel mee hoor, niet lillek, maar ook geen cocacolalightbreakquote:Op maandag 18 juni 2012 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De jouwe waren smecksy right?wink wink nudge nudge
Jezus.quote:
Neen, ik heb een poetel die door iedereen Wim wordt genoemdquote:
IS ER OOK AL EEN UPDAT VOOR MIJN TABLET?? IK KAN 'M NIET VINDEN!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
HIJ HAPERT AF EN TOE EN DAT IS KUT, MAAR DAT IS NU NIET MEER NU HIJ EEN UPDATE HEEFT GEHAD NAAR ANDROID 4.
EN HET SCHERM KRAST ALS EEN MALLE.
VERDER IS HET EEN BAZENTELEFOON, MET DAT PENNEKE!
Ze zijn heel liefquote:
Ja, een pluisje!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, ik heb een poetel die door iedereen Wim wordt genoemd
En een pluizebol die Henk wordt genoemdquote:Op maandag 18 juni 2012 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, ik heb een poetel die door iedereen Wim wordt genoemd
Smeagol opnaaien de 30equote:Op maandag 18 juni 2012 19:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze zijn heel liefSmeagol is alleen gewoon zo bang.
[..]
Ja, een pluisje!
Die ken ik nietquote:Op maandag 18 juni 2012 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En een pluizebol die Henk wordt genoemd
quote:
Daarbij, als je zo'n squeeky-toy naar mijn hont gooit laat hij hem op zijn hoofd stuiterenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Nice; dus cavia opnaaien en wim gek maken met squeeky toy woeiiii...O nee wim is er niet hm.... dan jill met squeeky toy !
Henk Westbroek niet?quote:
Wrom nieeeeeequote:
Faalhontquote:Op maandag 18 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarbij, als je zo'n squeeky-toy naar mijn hont gooit laat hij hem op zijn hoofd stuiteren
MINEquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |