Minestronequote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
In de Amsterdamse grachten drijven er ook wel een aantal rond. Sommige nog geraakt door schroeven van een rondvaartboot waardoor een gracht een ledematensoep wordt.
I'm afraid to askquote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, dat bos is altijd nog beter dan the Body Farm
De wat?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Die is naarquote:Op maandag 18 juni 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ow... lol ik zag al echt een boerderij... euh nevermindquote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Kennen jullie the body farm niet?
Da's een stuk bos in Amerika waar ze lijken neerpleuren onder verschillende condities (in kofferbak, in plastic zeil, hangend in boom etc) en dan gaan onderzoeken hoe die lichamen ontbinden. In de naam van de forensische wetenschap, zodat ze moorden enzo beter kunnen oplossen
Kewlquote:Op maandag 18 juni 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Kennen jullie the body farm niet?
Da's een stuk bos in Amerika waar ze lijken neerpleuren onder verschillende condities (in kofferbak, in plastic zeil, hangend in boom etc) en dan gaan onderzoeken hoe die lichamen ontbinden. In de naam van de forensische wetenschap, zodat ze moorden enzo beter kunnen oplossen
In dat bos hangen de lijken niet op de normale wandelroutes toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow... lol ik zag al echt een boerderij... euh nevermind
ja ok maar dat zijn lijken die gestorven zijn door.. iets... en dat ze dan voor wetenschap gaan gebruiken. Das toch niet erger dan een bos waar je van weet: Oh laat ik even een mooie lange wandeltoch maken; met het risico honderd miljoen miljard (ok iets minder) lijken tegen te komenDie al dan niet in staat van ontbinding zijn....
Pahaha nee ligt niet op de route.. Maar kan me ook wel voorstellen dat je idd niet zoiets hebt van: Oh... laat ik vandaag enen mooien wandeltocht maken door the body farmquote:Op maandag 18 juni 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In dat bos hangen de lijken niet op de normale wandelroutes toch?
En de GARANTIE dat je bergen rottende lijken ziet vind ik zelf wel erger dan de KANS dat...
Nee klopt iddquote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
Maar dat bos staat toch ook algemeen bekend als zelfmoordbos? Daar ga je geen ontspannen semi-burgerlijke zondagmiddagwandeling maken denk ik.
Alleen niet voerenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Body farm is een soort kinderboerderij, maar in plaats van naar dieren kan je naar lijken kijken
Uiteraardquote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahaha nee ligt niet op de route.. Maar kan me ook wel voorstellen dat je idd niet zoiets hebt van: Oh... laat ik vandaag enen mooien wandeltocht maken door the body farmVorige week was suicidal forest ook zo enen succes !
Maar jij hebt die docu dus wel gezien ? incl. vele rottende lijken?
Ook met een aaitafel?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Body farm is een soort kinderboerderij, maar in plaats van naar dieren kan je naar lijken kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |