SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
waarom moeten we een fictief figuur bedanken voor maandag
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Omdat maandag zo een fijne dag is. Vooral vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:15 schreef wise het volgende:
waarom moeten we een fictief figuur bedanken voor maandagJawel, je keek.![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Catch22- het volgende:
CM7 is te lelijk voor woorden? wat boeit dat nu? En dan nog; klap je er een andere launcher op (Go, EX...)quote:quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Catch22- het volgende:
Mijn Britse accent als ik Engels praat. [NU ECHT MET VIDEO]oke ik ga verder nooit meer tegen je praten
.
Feyenoord Rotterdam![]()
dat topic, o.us
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nostalgie broeder, nostalgie.quote:Oooooh shit jij hebt dat filmpje gekeken?quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 18-06-2012 12:36:26 ]Feyenoord Rotterdam![]()
doet me ook wat aan steve irwin denkenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ga wel stuk om je Nederlandse accent. Past echt totaal niet bij jequote:Op maandag 18 juni 2012 12:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Oooooh shit jij hebt dat filmpje gekeken?Wel schattig.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
even hele youtubechannel checken van ousizationI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
OI MATE DON'T SAY THA IM ALREADY GUTTED MKAYquote:Wat had je dan verwacht, een mocro accent?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga wel stuk om je Nederlandse accent. Past echt totaal niet bij jeWel schattig.
Kom op man.
Wat een piepstem had ik trouwens. De jonge en naïeve ik.Feyenoord Rotterdam![]()
taart voor iedereen !![]()
ging stuk
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ja, zag 'm alquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef o.us het volgende:
Dit is wel het meest kneuzige filmpje wat ik toentertijd had gemaakt.
Houd je bek!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wel zodanig veranderd dat ik dat soort dingen wel uit m'n kop laat ja. Totaal andere levensfase.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 18-06-2012 12:44:10 ]Feyenoord Rotterdam![]()
al die videoposts op 1 dag gemaakt?
Achteraf was dat een vies oudbakken koekje. Voor niets mijn leven gegeven in de strijd.quote:Ja.quote:
Toen de verveling in sloeg en alleen maar roemloos fokken achter de pc mij te eentonig werd. Creatief word je dan op zulke momenten.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 18-06-2012 12:52:36 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Dezequote:Op maandag 18 juni 2012 12:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Achteraf was dat een vies oudbakken koekje. Voor niets mijn leven gegeven in de strijd.
[..]
Ja.
Toen de verveling in sloeg en alleen maar roemloos fokken achter de pc mij te eentonig werd. Creatief word je dan op zulke momenten.![]()
![]()
Ja wat willen jullie nouquote:moet ik met een mokeraccent praten ofzo
Ik kan accentloos verschillende talen spreken, dat is een talent dat gewaardeerd moet worden.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind het top.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja wat willen jullie noumoet ik met een mokeraccent praten ofzo
Ik kan accentloos verschillende talen spreken, dat is een talent dat gewaardeerd moet worden.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet ik veel, moet ik alles voorkauwen? :S:S:quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heeft accentloos Nederlands spreken te maken met je roots?![]()
Zaterdag Drum N bass nacht met Dieselboyquote:![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gatver nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet ik alles voorkauwen? :S:S:
Voorgekauwd eten
Feyenoord Rotterdam![]()
Waarquote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zaterdag Drum N bass nacht met Dieselboy![]()
?
Moet je werken tijdens Nas of Childish Gambino?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deze manquote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zaterdag Drum N bass nacht met Dieselboy![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Nelson Freitas in Nieuwe Oogst 25 juni![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 18-06-2012 13:02:59 ]Feyenoord Rotterdam![]()
P60, dus ik kan gewoon dronken naar huis wandelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar?
Moet je werken tijdens Nas of Childish Gambino?
Werken tijdens Nastijdens CG eigenlijk ook, maar ik ga even van dienst ruilen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En waarom dat dan he!?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij spreekt wsl accentlozer dan jij. [ afbeelding ]quote:
hohoho, ze noemen mij de hollender hier hequote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Heel tof! Onze villa was nog mooier dan op de foto's en die mensen daar zijn stuk voor stuk dope. Verder gewoon niets anders dan zon, zee, strand en party hardyquote:![]()
Ik vroeg jou trouwens gisteren hetzelfde maar je negeerde me. Vertel het.Dope!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
P60, dus ik kan gewoon dronken naar huis wandelen.
Werken tijdens Nastijdens CG eigenlijk ook, maar ik ga even van dienst ruilen.
Kut leven, bij CG ben ik aanwezig
Klinkt hetzelfde als mijn vakantie dusquote:Op maandag 18 juni 2012 13:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heel tof! Onze villa was nog mooier dan op de foto's en die mensen daar zijn stuk voor stuk dope. Verder gewoon niets anders dan zon, zee, strand en party hardy![]()
Ik vroeg jou trouwens gisteren hetzelfde maar je negeerde me. Vertel het.Pics van de villa? En van jou in sexy jurkjes en bikini's natuurlijk.
Oh niet gelezen sorry, zat maar even op internet. Ben vannacht pas terug gekomen he.Maar eigenlijk precies hetzelfde alleen dan in Spanje, goed bruin geworden ook
All good things are wild and free.![]()
3 juli.quote:We hebben een FB groep waar alle foto's geplaatst gaan worden, maar iedereen is nog aan het bijkomen volgens mijquote:Op maandag 18 juni 2012 13:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klinkt hetzelfde als mijn vakantie dusPics van de villa? En van jou in sexy jurkjes en bikini's natuurlijk.
Oh niet gelezen sorry, zat maar even op internet. Ben vannacht pas terug gekomen he.Maar eigenlijk precies hetzelfde alleen dan in Spanje, goed bruin geworden ook
Ik deel ze wel zodra ik ze heb.
En nice! Voor zover jij nog bruiner kon worden, mi jezus
En The Pharcydequote:
Dat had ik al gezien jaquote:Goede agenda.
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 18 juni 2012 13:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
3 juli.
[..]
We hebben een FB groep waar alle foto's geplaatst gaan worden, maar iedereen is nog aan het bijkomen volgens mijIk deel ze wel zodra ik ze heb.
En nice! Voor zover jij nog bruiner kon worden, mi jezusHehe, het valt mee hoor. Op een of andere rare manier word ik in de zon richting Griekenland een stuk bruiner dan die van Spanje
All good things are wild and free.![]()
Ga je me deze keer gewoon een knuffel geven ipv me enkel zwoel aankijken?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je me deze keer gewoon een knuffel geven ipv me enkel zwoel aankijken?![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is de liefde?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In mijn hart bbyquote:![]()
Eerst maar zien of ik daar heen ga. Dan zal ik waarschijnlijk in mijn eentje naar amsterdam moeten. En ik ben niet zo'n fan van Amsterdam in mijn eentje![]()
![]()
Ik kom je wel stalken.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In mijn hart bby![]()
Eerst maar zien of ik daar heen ga. Dan zal ik waarschijnlijk in mijn eentje naar amsterdam moeten. En ik ben niet zo'n fan van Amsterdam in mijn eentjeThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Je bent wel net als Vas qua FOK!ker irl willen meeten.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je me deze keer gewoon een knuffel geven ipv me enkel zwoel aankijken?![]()
Ja man, ik ruk mij op de gedachte dat ik ooit Ricko ga meeten. Om maar niet te beginnen over het feit dat Sinosappel en ik dezelfde magnetron hebben gebruikt.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent wel net als Vas qua FOK!ker irl willen meeten.![]()
![]()
quote:Gewoon een antilope met blote handen tot spareribs slaan.
Leeft die eigenlijk nogquote:Op maandag 18 juni 2012 13:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja man, ik ruk mij op de gedachte dat ik ooit Ricko ga meeten. Om maar niet te beginnen over het feit dat Sinosappel en ik dezelfde magnetron hebben gebruikt.![]()
![]()
?
![]()
Yup, ik was er. Welke ingang had je? Ik dacht eerst dat je naast me stond, dus ging ik die gast ziek aanstaren maar het bleek iemand anders te zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
Was er nog iemand hier naar Watch The Throne geweest?
Ziekste pits ever daar!
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je naast me stond, dus ging ik die gast ziek aanstarenEcht een FOK!ker
.
![]()
Ja, wat nouquote:Ik kon ook heel blij "HOOOOOI!" zeggen om er daarna achter te komen dat ik dat tegen een random gast zeg.
Ik dacht bij 3 verschillende meiden dat het Juminelle wasquote:
Stond daar waar Jay Z begon met H*A*M.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
Was er nog iemand hier naar Watch The Throne geweest?
Ziekste pits ever daar!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ingang E of L weet niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yup, ik was er. Welke ingang had je? Ik dacht eerst dat je naast me stond, dus ging ik die gast ziek aanstaren maar het bleek iemand anders te zijnMaar ik stond op het veld, eerst helemaal achterin en met niggas in paris in het midden.
![]()
Ah oké, ik stond helemaal aan de andere kant dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ingang E of L weet niet meerMaar ik stond op het veld, eerst helemaal achterin en met niggas in paris in het midden.
Volgens mij zag ik jou ook nogquote:Op maandag 18 juni 2012 13:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ingang E of L weet niet meerMaar ik stond op het veld, eerst helemaal achterin en met niggas in paris in het midden.
Had ingang E en stond de gehele optreden links van dat zwarte blok met audio shit.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Daar waar Jay-Z opkwam?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou ook nog
Had ingang E en stond de gehele optreden links van dat zwarte blok met audio shit.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zou best goed kunnen stond daar ook lekker te blazen, biertjes te klappen en loempia'squote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou ook nog
Had ingang E en stond de gehele optreden links van dat zwarte blok met audio shit.![]()
![]()
Ja, bij dat blokquote:Zag jij die gasten nog daar toevallig een eigen pitje maken? er zat 1 grote cubaan ofso bij die iedereen om duwde en "TRANQILO" schreeuwdequote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zou best goed kunnen stond daar ook lekker te blazen, biertjes te klappen en loempia's
Wat volgens mij "rustig' betekend
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Pitten bij Jay-Z en Kanye?Waarom?!
Ik stond juist aan de kant waar Kanye opkwam, maar ik had dan ook ingang L.
Omdat het kan. Ze vroegen er ook om btwquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ontstonden kankerveel ruzies daardoorquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee dat had ik niet mee gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag jij die gasten nog daar toevallig een eigen pitje maken? er zat 1 grote cubaan ofso bij die iedereen om duwde en "TRANQILO" schreeuwde
Wat volgens mij "rustig' betekendVond het ook apart maar was alleen tijdens niggas in paris maar toen stond ik ook in het midden, dat was wel lekker aan schijtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
![]()
![]()
Was wel echt gruwelijk btw toen niggaz in paris begon
Alles ging los.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Waren ook geen echte moshpits he. Bij RATM bijv begint iedereen echt op elkaar in te slaan.
Dit was veel relaxter, gewoon flink uit je dak gaan.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik vond dit ook al wel achterlijk maar op elkaar inslaan is helemaal treurigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:48 schreef ThaTim het volgende:
Waren ook geen echte moshpits he. Bij RATM bijv begint iedereen echt op elkaar in te slaan.
Dit was veel relaxter, gewoon flink uit je dak gaan.
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt
Vroeger kon die het welquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Juminelle het volgende:
Enige gare aan het concert was die freestyle van Kanye. Beetje een dooddoener ook, de sfeer verdween meteen![]()
Verder was het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |