Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Doofenschmirz = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Dreamzk = pot4toe
Row-1 = RDesign
Tis een 2e hands en ik woon in zoetermeer. Als beide geen probleem is, sure.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je die voor mij kopen? Dan wil ik wel geld over maken en op komen halenIk heb morgen toch vakantie
Geen probleem, maar is het dan nog wel een LE of zitten er geen codes bij?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tis een 2e hands en ik woon in zoetermeer. Als beide geen probleem is, sure.
Kan ook in Delft opgehaald worden, aangezien ik daar werk.
Ik heb sowieso niet meer de rookworstracer. Oke dit is even hoe het zit.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De rookworstracer importeren is het eerste wat jij moet doen,wellicht dat er vrijdag dan een kleine rendezvous plaatsvindt
Weet nog niet man, is 6gb grootquote:
Duidelijk. Tijd om te beginnen met de BraadworstBolide dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus nu heb ik een nieuw live account gemaakt en heb ik niets meer van Forza 3. Dus moet even overnieuw beginnen.
Het is een LE, geen codes denk ik. Maar wel een hoop andere meuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen probleem, maar is het dan nog wel een LE of zitten er geen codes bij?
30 euro?
[..]
Ik heb sowieso niet meer de rookworstracer. Oke dit is even hoe het zit.
Ik heb een keer met mijn vorige account een exploit gebruikt waarbij je Games on Demand op een USB stick kon zetten en zo kon spelen. Ik heb dit verteld tegen iemand en de dag erna had ik een xbox live ban (perma). Toen dacht ik dat mijn Xbox was gebanned en heb ik die omgebouwd. Later kwam ik erachter dat alleen mijn account was gebanned.
Dus nu heb ik een nieuw live account gemaakt en heb ik niets meer van Forza 3. Dus moet even overnieuw beginnen.
Wajjoooquote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Het is een LE, geen codes denk ik. Maar wel een hoop andere meuk.
[ afbeelding ]
Ik heb m gemailed met de vraag of de codes er nog bij zitten.
Anders heb ik nog 2 dlc vouchers liggen voor een BMW 1 serie en de Honda CR-V.
Nee, zag m net op marktplaats staan.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wajjooo
GaafKen jij hem dan persoonlijk? Ik wil het sowieso wel hebben.
Ja cheats je weet tochquote:Op maandag 18 juni 2012 11:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger wat? Ik rij 1.27 op de max,maar ik wil ook perse in een bepaalde auto rijden
Verschil zit hem voornamelijk in de graphics en andere auto's/ extra banen.quote:
Veel extra banen?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Verschil zit hem voornamelijk in de graphics en andere auto's/ extra banen.
Zie geen LE op MP staan voor 30 euro, alleen in groningen that is.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, zag m net op marktplaats staan.
Vinkje bij "zoek in titel en beschrijving"quote:Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zie geen LE op MP staan voor 30 euro, alleen in groningen that is.
Ik vind het het mooist om te race met moderne sportwagens. Zoals bijvoorbeeld de 458 Italia, 599 GTO, McLaren MP4, Cinque, M5, GT3, GT2RS enz enzquote:Op maandag 18 juni 2012 11:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Naja beetje getuned mag best, maar liefst niet te veel sportauto's
Zie je wel! Maakt niet uit joh, ik heb ook een straalmotor onder mijn bak liggen voor wat extra snelheidquote:Op maandag 18 juni 2012 12:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja cheats je weet toch![]()
Heb KERS op m'n Miura zitten.
quote:
Ik houd van je!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zit ik gvd op werk voor DE een Forza te regelen, moet niet gekker worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Ah, ok.quote:
Nog niks vernomen, ga m zo wel bellen.quote:
Aightquote:Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nog niks vernomen, ga m zo wel bellen.
Ik ben er nog niet uit. In ieder geval geen 3000 kilo wegende yankenbak. Ik denk aan de Miura of Giulia Sprint.quote:
Heb ook met de Giulia gereden en mistte toch wat snelheid. Sublieme handling wel, en een prachtige auto.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit. In ieder geval geen 3000 kilo wegende yankenbak. Ik denk aan de Miura of Giulia Sprint.
Je mag tunen tot 422 toch?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heb ook met de Giulia gereden en mistte toch wat snelheid. Sublieme handling wel, en een prachtige auto.
yup, mijn lotus breekt wel snel uit.. ben geen ster in dat tunenquote:
*KUCH* camber*KUCH*quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef invine het volgende:
[..]
yup, mijn lotus breekt wel snel uit.. ben geen ster in dat tunen
Mits het gebeurd als je wat hard de bocht uit komt.quote:
Racebak erin en je versnellingen wat langer maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hier de 1969 Nissan Fairlady Z 432, mis alleen echt snelheid nu
Waarom die lul niet reageert op mijn sms zal me een raadsel blijven, maar hij is in de pocket. Met een beetje mazzel is hij thuis voordat ik klaar ben en kan ik hem vandaag oppikken.quote:
Nja, hij is nu 422 en gaat perfect door de bochten en die dingen, maar tochquote:Op maandag 18 juni 2012 15:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Racebak erin en je versnellingen wat langer maken.
mijn lotus is ook niet echt snel qua top.. maar sprintjes kan die primaquote:Op maandag 18 juni 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hier de 1969 Nissan Fairlady Z 432, mis alleen echt snelheid nu
Je bent een held.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom die lul niet reageert op mijn sms zal me een raadsel blijven, maar hij is in de pocket. Met een beetje mazzel is hij thuis voordat ik klaar ben en kan ik hem vandaag oppikken.
Anders wordt het morgen.
Ik PM je zo mijn rekeningnummer.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bedankt voor je oplettendheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1967 Chevrolet Chevelle SS-396 is inderdaad ook een DLC wagen. Ik kan de originele post alleen niet meer aanpassen. Maar dan komen mensen er wel achter als ze hem willen kopen...
Je mag trouwens inderdaad per circuit tunen (je kan tunes laden in de lobby) of zelfs verschillende auto's gebruiken voor andere circuits, als je daar behoefte aan hebt. Zelf doe ik het niet. Ik maak één mooie auto en daar race ik de hele avond mee.![]()
De Corvette gaat nu naar een 1.25.9 op Sebring Short en 1.00.5 op Suzuka East. Heb ook nog een '65 Pontiac GTO getuned en die kreeg ik zelfs naar een 1.25.8 op Sebring, maar dat was in "Test Drive" en die tijden gaan niet naar de leaderboards. Hij ging ook sneller op Suzuka East: 1.00.0. Maar die zet ik wel in de garage voor een volgende keer of zo.
Tunen is erg leuk om te doen, ook al ben je er niet geweldig in (zoals ik)
Als het niet lukt om een topauto te maken, kan je hem in elk geval nog aanpassen naar je eigen smaak.![]()
Ook qua velgen en andere visuele aspecten als spoilers, bumpers, verlagingen etc.![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Tunes veranderen oke, maar auto's niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef Haarklip het volgende:
Beetje jammer dat je per circuit verschillende auto's mag gebruiken, zo worden het toch meer losstaande races, zelf doe ik dit ook niet en ik hoop dat er meer mensen volgen.
Idd, het is ook wel een uitdaging om de auto te vinden die voor je gevoel helemaal lekker rijd. Dus ik vind eigenlijk dat we het allemaal bij 1 auto moeten houden. Misschien een poll maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Tunes veranderen oke, maar auto's niet.
Ik zat er aan te denken om inderdaad de "1 auto voor alle races die avond"-regel in te voeren, maar vond het eigenlijk wat te streng. Je zou dan bijna een uur lang in dezelfde wagen rijden en sommigen zullen dat te lang vinden (als ik kijk naar afgelopen vrijdag...)quote:Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef Haarklip het volgende:
Beetje jammer dat je per circuit verschillende auto's mag gebruiken, zo worden het toch meer losstaande races, zelf doe ik dit ook niet en ik hoop dat er meer mensen volgen.
Dan moet je ook weer gaan bepalen of je met setup ook de onderdelen bedoelt of niet. Het is dan ook weer apart als een persoon wel dezelfde onderdelen gebruikt maar bijvoorbeeld de versnellingsbak anders afstelt, maar dat een ander de volledige auto verandert van RWD naar AWD (of vice versa) en er een nieuwe motor in gooit.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Tunes veranderen oke, maar auto's niet.
Dit. Ik ga sowieso voor de Giulia Sprint. Mooie Doofenschmirtz vinyl erop en klaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef invine het volgende:
1 auto met verschillende tunes, niet verschillende auto's verschillende/1 tune..
Tuning max 422quote:Op maandag 18 juni 2012 15:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om inderdaad de "1 auto voor alle races die avond"-regel in te voeren, maar vond het eigenlijk wat te streng. Je zou dan bijna een uur lang in dezelfde wagen rijden en sommigen zullen dat te lang vinden (als ik kijk naar afgelopen vrijdag...)
[..]
Dan moet je ook weer gaan bepalen of je met setup ook de onderdelen bedoelt of niet. Het is dan ook weer apart als een persoon wel dezelfde onderdelen gebruikt maar bijvoorbeeld de versnellingsbak anders afstelt, maar dat een ander de volledige auto verandert van RWD naar AWD (of vice versa) en er een nieuwe motor in gooit.
Daarom. Ik ga vanavond aan mijn Sprint sleutelen en er allemaal puberale woordjes opzetten hihi.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Als de meesten zeggen dat ze dezelfde auto willen gebruiken voor alle 3 de races, en een enkeling zegt van "nou, ik wil toch die of die auto voor Suzuka", dan vind ik dat echt niet zo'n ramp.
Natuurlijk verschillen de circuits van elkaar, vooral Suzuka East is de vreemde eend hier, en zal je profijt hebben als je daar een klein wendbaar autootje rijdt, maar ach, dan wint diegene die race maar als hem dat lukt maar finisht die 7e op een ander circuit.
En we rijden ook niet om punten of wat dan ook.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Als de meesten zeggen dat ze dezelfde auto willen gebruiken voor alle 3 de races, en een enkeling zegt van "nou, ik wil toch die of die auto voor Suzuka", dan vind ik dat echt niet zo'n ramp.
Natuurlijk verschillen de circuits van elkaar, vooral Suzuka East is de vreemde eend hier, en zal je profijt hebben als je daar een klein wendbaar autootje rijdt, maar ach, dan wint diegene die race maar als hem dat lukt maar finisht die 7e op een ander circuit.
En we rijden ook niet om punten of wat dan ook.
Waar stond dat het mocht dan? Want dat zou vrij jammer zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 15:35 schreef Haarklip het volgende:
Er stond nergens dat het mocht, maar er stond ook nergens dat het niet mocht.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar stond dat het mocht dan? Want dat zou vrij jammer zijn
Dan zouden we een kampioenschap in één avond moeten doen omdat er anders altijd wel mensen missen over meerdere avonden.quote:
Hmm oke, nja haalt wel op zich de spanning weg.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er stond nergens dat het mocht, maar er stond ook nergens dat het niet mocht.
Wat mij betreft mag het gewoon. Wie zichzelf aan een 1 auto per avond regel wil binden, die mag dat doen, doe ik zelf ook. Wie toch wat meer auto's wil besturen, die mag dat ook. Die vrijheid wil ik iedereen geven.
[..]
Dan zouden we een kampioenschap in één avond moeten doen omdat er anders altijd wel mensen missen over meerdere avonden.
Aangezien ik toch meer credits heb dan dat er auto's zijn waaraan ik het kan uitgeven, kan ik wel wat mooie prijzenauto's versturen naar racewinnaars en podiumfinishers. Maar winnen is uiteindelijk niet het hoofddoel.
Leuke races met toffe medeFOK!kers met een wagen die je zelf gebouwd hebt, zijn wat mij betreft belangrijker dan de posities waar je terecht komt.
Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm oke, nja haalt wel op zich de spanning weg.
Je hebt altijd wel groepjes auto's rijden, het is niet zo dat je op de gekozen circuits de hele meute kan lappen ofzo. Bovendien gaat het om de fun, niet om wie waar finished. Vind ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm oke, nja haalt wel op zich de spanning weg.
Mja is misschien wel ook zo, maar als je voor elke race dezelfde auto gebruikt moet je waarschijnlijk iets beter je best moeten doen op sommige tracksquote:Op maandag 18 juni 2012 16:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.
Ik bedoel meer te zeggen dat racen voor plaats 4 net zo tof kan zijn als racen om plaats 1 wat mij betreft... en al helemaal leuker dan in je eentje vooraan rijden elke race. Maar goed, ook dat mag iedereen voor zichzelf beslissen.
Haha ja dat laatste is wel duidelijk ondertussenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel groepjes auto's rijden, het is niet zo dat je op de gekozen circuits de hele meute kan lappen ofzo. Bovendien gaat het om de fun, niet om wie waar finished. Vind ik.
Gast.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Desunoto het volgende:
Oké, goed, een soort van extra competitie dan.
Iedereen die in tenminste 1 van de 3 races die sowieso op het schema staan vóór mij eindigt, krijgt van mij een 1965 Shelby Cobra 427 S/C met een in-game waarde van 1.500.000 credits.
Die kan je eenmalig winnen. Als je me drie keer verslaat, krijg je hem dus wel maar één keer.
In het "slechtste" geval hoef ik er geen enkele weg te geven mocht ik alle races winnen (kleine kans), in het "beste" geval wordt ik een keer allerlaatste en krijgt de hele lobby er één. En ja, ik heb er genoeg credits voor.![]()
Wel lief voor mij blijven en geen extra zetjes geven.
quote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hahaha nou dat gaat nog leuk worden dan, aangezien je 10 sec sneller bent dan de meestequote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Desunoto het volgende:
Iedereen die in tenminste 1 van de 3 races die sowieso op het schema staan vóór mij eindigt, krijgt van mij een 1965 Shelby Cobra 427 S/C met een in-game waarde van 1.500.000 credits.
Die kan je eenmalig winnen. Als je me drie keer verslaat, krijg je hem dus wel maar één keer.
In het "slechtste" geval hoef ik er geen enkele weg te geven mocht ik alle races winnen (kleine kans), in het "beste" geval wordt ik een keer allerlaatste en krijgt de hele lobby er één. En ja, ik heb er genoeg credits voor.![]()
Gelukkig kunnen we nog altijd roepen via welke kant we komenquote:Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Dit zijn wel echte FOK!kers en geen willekeurige malloten op Xbox Live.
Had dat de vorige race gedaanquote:Op maandag 18 juni 2012 16:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik schat m'n kansen op Sebring wel redelijk hoog in, Suzuka gaat heel lastig worden (daar gaan er sowieso wat Cobra's weggegeven worden...) en Hockenheim weet ik nog niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahaha nou dat gaat nog leuk worden dan, aangezien je 10 sec sneller bent dan de meeste
Dat kleurtje moet eraf.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
Hier nog even mijn Impreza.
[ afbeelding ]
De wegligging van dit ding.
Welke PI ?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Kutstudent het volgende:
Hier nog even mijn Impreza.
[ afbeelding ]
De wegligging van dit ding.
Kijk eens een paar posts boven jequote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef Haarklip het volgende:
Oke ik kan er niet bij zijn vrijdag, fuck dit.
Misschien is een poll maken wel een idee, en dan houden we gewoon de uitslag van de poll aan. is iedereen tevredenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd, het is ook wel een uitdaging om de auto te vinden die voor je gevoel helemaal lekker rijd. Dus ik vind eigenlijk dat we het allemaal bij 1 auto moeten houden. Misschien een poll maken?
Geen idee zo even. Het is in ieder geval een S-klasser en hij rijdt prima. Alleen ik moet de versnellingen nog afstellen, want in z'n 5 en 6 trekt ie op als een vadsige draak.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat nummer na de letter 400 nog wat oid.
Hij ligt in de auto te wachten.quote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil even DoofenSchmirz heel erg bedanken omdat hij voor mij Forza 4 LE heeft weten te bemachtigen voor 30 euro en deze nu aan het ophalen is
Ik heb ook al een Xbox360 gevonden met headset, controller en 120GB HDD die ga ik morgen ook ophalen.
yay reageer eens op je DMquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hij ligt in de auto te wachten.
Ik wil ooit nog de BraadworstBolide hebben, dan kunnen we samen de circuits onveilig makenquote:Op maandag 18 juni 2012 19:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Pierre ik verwacht niets anders dan een Draqqueen van jou. Ik hoop morgen alles bij elkaar te hebben. Dan ga ik de Hema Rookworstracer V3.0 maken.
Je mag ook best een braadworstbolide maken dan gaan we samen vrijdag de circuits onveilig makenquote:Op maandag 18 juni 2012 20:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog de BraadworstBolide hebben, dan kunnen we samen de circuits onveilig maken![]()
Ik zal eens kijken of ik van mijn bak weer een mooie dragqueen kan maken
Op FOK! zie ik heel veel Xboxen 360's voorbij komen. Vaak wel met spellen maar misschien kan je ook wel los kopen. Of gewoon met spellen.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Fijn de kerel waarvan ik morgen de Xbox zou kopen heeft hem ondertussen al verkocht voor 30 euro meer zonder mij het te laten weten. Heel Fijn. Dus nu moet ik op zoek naar iets anders.
Vermijd deze kerel maar. Of doe net alsof je die playstation van hem gaat kopen en ga niet heen. Doe dat laatste maar.
http://verkopers.marktplaats.nl/13064321
Ja ik wilde er max 100 euro voor uitgeven, want ben niet zo'n hele rijke student.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Op FOK! zie ik heel veel Xboxen 360's voorbij komen. Vaak wel met spellen maar misschien kan je ook wel los kopen. Of gewoon met spellen.
Of je koopt hem in de winkel nieuw. Zo duur issie nou ook weer niet volgens mij. Als ik moest gokken max 200 euro nieuw
Ja ik baal gewoon echt. Ik had alles uitgeplanned voor morgen, eerst naar Sickboards bescherming kopen voor longboarden, dan door naar die lul en dan bij de OP van dit topic Forza 4 LE ophalen. Maar goed dat gaat dus niet door. Ik heb nu wel van een andere volger van dit topic contact over een ander Xbox dus ik heb weer vertrouwen in de mensheid.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:27 schreef vosss het volgende:
Overigens is Jonathan geloof ik een Joodse naam. Niet dat ik daar verder iets mee wil impliceren ofzo hoor.![]()
Wel een naaistreek, dat zeker
Dont worry ik ben wel te vertrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik baal gewoon echt. Ik had alles uitgeplanned voor morgen, eerst naar Sickboards bescherming kopen voor longboarden, dan door naar die lul en dan bij de OP van dit topic Forza 4 LE ophalen. Maar goed dat gaat dus niet door. Ik heb nu wel van een andere volger van dit topic contact over een ander Xbox dus ik heb weer vertrouwen in de mensheid.
Het ergste vind ik nog wel dat die lul iets zei van ja het spijt me om te zeggen, maar ik heb het al verkocht. Ga toch weg man. Ik was daar bijna voor niets heen gegaan
Even kijken of ik een klacht kan indienen bij Marktplaats.
Je bent een heldquote:Op maandag 18 juni 2012 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dont worry ik ben wel te vertrouwen. Ik zag het net toevallig voorbij komen en vind het gewoon een lullige streek van die gozer.
En als ik iemand kan helpen doe ik het graag
Ik ook. In het echt ben ik heus niet zo een bokkelul zoals ik op FOK! af en toe kan zijn, maar om dan meteen mijn XBox360 te verkopen voor 100 euro gaat me net wat te ver; ik gebruik dat ding dagelijks zowatquote:En als ik iemand kan helpen doe ik het graag
Nick Gizmo had er nog 1 extra staan die volgens mij stof stond te happen dus het is niet helemaal self-sacrifice hoor Vosss...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. In het echt ben ik heus niet zo een bokkelul zoals ik op FOK! af en toe kan zijn, maar om dan meteen mijn XBox360 te verkopen voor 100 euro gaat me net wat te ver; ik gebruik dat ding dagelijks zowat
@DutchErrorist: als je de Xbox dalijk hebt heb ik wel nog wat mooie games voor je in de aanbieding die ik eenmalig uitgespeeld heb en eventueel wel weg mogen. Red dead redemption, LA Noire, Alan Wake, Fable 3 (geloof ik, die laatste in elk geval)
Mocht je daar interesse in hebben dan PM je me maar een keer; prijs komen we vast wel overeen
Die boi moet weer meeracen,en snel ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:34 schreef Smijn. het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vind dat jullie allemaal superliefjes zijn tegen DE. Kussies.
Ik heb er in totaal 4quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. In het echt ben ik heus niet zo een bokkelul zoals ik op FOK! af en toe kan zijn, maar om dan meteen mijn XBox360 te verkopen voor 100 euro gaat me net wat te ver; ik gebruik dat ding dagelijks zowat
@DutchErrorist: als je de Xbox dalijk hebt heb ik wel nog wat mooie games voor je in de aanbieding die ik eenmalig uitgespeeld heb en eventueel wel weg mogen. Red dead redemption, LA Noire, Alan Wake, Fable 3 (geloof ik, die laatste in elk geval)
Mocht je daar interesse in hebben dan PM je me maar een keer; prijs komen we vast wel overeen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:34 schreef Smijn. het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vind dat jullie allemaal superliefjes zijn tegen DE. Kussies.
Serieus!? Wat een hond...........quote:Op maandag 18 juni 2012 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Fijn de kerel waarvan ik morgen de Xbox zou kopen heeft hem ondertussen al verkocht voor 30 euro meer zonder mij het te laten weten. Heel Fijn. Dus nu moet ik op zoek naar iets anders.
Vermijd deze kerel maar. Of doe net alsof je die playstation van hem gaat kopen en ga niet heen. Doe dat laatste maar.
http://verkopers.marktplaats.nl/13064321
Netjes van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 05:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb er in totaal 41 slim die ik altijd gebruik. 1 mw2 xbox die in de kast staat beneden en aangesloten is maar dan houd het ook op. En die word dus niet gebruikt.
1 is een jtag xbox en de andere Xbox heeft een ban
Wou hem toch kwijt en zag toevallig hier dat bericht van DE. Hij blij en ik blij, netjes zat toch?
Ik geef hem niet weg in het fokkers helpen fokkers topic, zo gek ben ik dan ook weer niet
[..]!
Mijn reply:quote:Goeiemorgen Doofenschmirz,
dat is goedIk heb om 09:45 koffiepauze, zullen we dan even bellen?
groetjes Jonathan
Zo en nu aan het werk, ikke.quote:Ik ben telefonisch niet bereikbaar daar mijn mobiel bij de reparateur ligt....
Als je een tijd en adres noemt, komen we er wel uit.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:41 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Serieus!? Wat een hond...........
Heb hem verteld dat ik de PS3 vanmiddag nog wil halen, vervolgens 2 dagen uitstellen en hem dan melden dat ie de laagvliegende vinkentering kan krijgen. Mail correspondentie volgt.
Like a boss.
Owja, ik hoef er niks voor het ophalen van Forza te hebben DE. Ik bood het aan, dus.
Grab yer pitchforks and torches!quote:Dat is goed, ben vanaf half zes thuis, woon op de , gewoon ff aanbellen dan doe ik of 1 van mijn huisgenoten open.
Mvg
Je moet even z'n adres weghalen anders heb ik straks problemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Hoppa!
[..]
Grab yer pitchforks and torches!
Done.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moet even z'n adres weghalen anders heb ik straks problemen.
Yoquote:
Jammer dat 'ie er niet speciaal voor thuisblijft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Hoppa!
[..]
Grab yer pitchforks and torches!
Tja, dat is geen verrassing. Eerder een bevestiging dat m'n Corvette het best aardig doet, zelfs op het bochtige Hockenheim Short.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 18:57 schreef Haarklip het volgende:
Oke ik kan er niet bij zijn vrijdag, fuck dit.
Heb een verjaardag vrijdagavondquote:
Die wilde ik ook nemenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik moet nog steeds aan mijn Doofenschmirz Giulia Sprint gaan werken. Gisteren niks van gekomen...
Ik zag wel dat ik er een V6 uit een Brera in kan leggen.
Ik hoop niet dat iedereen met bulderende V8's gaat rijden, want dan hoor ik mijn eigen auto niet....
Tast toe zou ik zeggen.quote:
Haha ;-)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Tast toe zou ik zeggen.Tis een bommetje op wielen en ZWAAR onderschat.
Helemaal als ik voor de super-ultra-secret-weapon modificatie ga. *Nudge, nudge, wink, wink*
5 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha ;-)
Nu onderweg naar Den Haag en dan hoor je wel van mij.
Vanaf hoelaat kan jij eigenlijk op t station zijn?
Zoek jij maar naar een slungel in grijze met roze strepen polo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:33 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
5 uur.Er zit een Burger King enzo in de buurt, dus je hoeft niet op tijd voor eten thuis te zijn.
Gewoon bij de schuifdeuren of bij de bussen wachten en je ziet vanzelf een lelijke grijze astmatische Ford aankomen.
Ok. Mijn Ford hoor je aankomen want de kleppen zijn al 1,5 jaar niet gesteld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoek jij maar naar een slungel in grijze met roze strepen polo.
Wat voor een ride gebruik je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:36 schreef Row-1 het volgende:
Op Sebring nu in de 1.26, op Suzuka op 0.58.241
Hulde voor die 1.25 op Sebring, daar kom ik nog niet eens dichtbij. Mijn Alfa is trouwens wel iets zwaarder, 704 kg.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef Desunoto het volgende:
De Alfa GTA is niet zwaar ondergeschat hoor, maar in de lagere klasses gewoon een zeer snelle auto. Te snel eigenlijk.
Heb net binnen 5 minuten een setup gemaakt met alleen grip onderdelen op een race-uitlaat na. Het glijdt nog een beetje als je scherp stuurt, maar is nog steeds extreem snel. Die van mij weegt nu 698 kg geloof ik, dat is z'n sterke punt.
1.25.497 op Sebring Short (en hij raakt maar nét de 195 km/u aan!)
1.12.857 op Hockenheim Short
Met dezelfde setup gereden. Maar ik ga gewoon m'n Corvette gebruiken. Die heb ik net naar een 1.25.5xx gekregen op Sebring en daar ben ik trots op.
Was ook begonnen met de GTA, maar het is toch leuker om met een andere wagen te spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef Desunoto het volgende:
De Alfa GTA is niet zwaar ondergeschat hoor, maar in de lagere klasses gewoon een zeer snelle auto. Te snel eigenlijk.
Heb net binnen 5 minuten een setup gemaakt met alleen grip onderdelen op een race-uitlaat na. Het glijdt nog een beetje als je scherp stuurt, maar is nog steeds extreem snel. Die van mij weegt nu 698 kg geloof ik, dat is z'n sterke punt.
1.25.497 op Sebring Short (en hij raakt maar nét de 195 km/u aan!)
1.12.857 op Hockenheim Short
Met dezelfde setup gereden. Maar ik ga gewoon m'n Corvette gebruiken. Die heb ik net naar een 1.25.5xx gekregen op Sebring en daar ben ik trots op.
Deze man is een held. Over een half uur thuis. Dan maar eens kijken of die codes werken (denk het niet overigens)..quote:
nope. Waren al gebruikt. Ik pm die 2 codes dalijk ff voor de bmw en honda.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Deze man is een held. Over een half uur thuis. Dan maar eens kijken of die codes werken (denk het niet overigens)..
Zouden we alleen voor de eerste race kunnen doen. Dan stel je eerst een timed race in waarin iedereen een "ghost" is zodat je elkaar niet in de weg rijdt en dan met "compare best lap times = yes". Daarna de echte race met de starting grid gebaseerd op lobby points in "descending order" geloof ik. Die lobby points zie je trouwens niet, maar Forza houdt ze wel bij.quote:
Kijk een paar posts boven jequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:20 schreef DenS het volgende:
Ben even de Clio Cup aan het uitschrijven. Weet iemand of je ook een kwalificatie kan doen voor een race? Om de startgrid te bepalen?
Roze Lexani velgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij is klaar, mijn auto. Inclusief roze Lexani-velgen
Hij is nog niet helemaal af zie ik net. Zal eens kijken of ik een pic kan maken vanavondquote:
Wow da's wel een groot verschil, heb je wel de short versie gepakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
1.22.416 hockenheim. Mn gears krijg ik niet goed en 4wd was een slechte keus...
Lijkt me niet,ik rij 1.10 op Hockenheim..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:47 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Wow da's wel een groot verschil, heb je wel de short versie gepakt?
Dat lijkt me ook niet juist.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt me niet,ik rij 1.10 op Hockenheim..
Idd 1.10 lijkt me niet echt haalbaar voor Hockenheim Short.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet juist.
Ik denk dat jullie allemaal de verkeerde circuits en/of tijden in gedachten hebben.
Op Hockenheim Short reed ik met de Alfa een 1.12.8 en met de Corvette een 1.15.6. Dat zijn zo ongeveer de tijden.
1.10.0 is toevallig wel de toptijd.. maar gereden met een C425 Elan Sprint door iemand die daar waarschijnlijk een sublieme tune voor heeft en 150 ronden erop heeft zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd 1.10 lijkt me niet echt haalbaar voor Hockenheim Short.
Oftewel geen levenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
1.10.0 is toevallig wel de toptijd.. maar gereden met een C425 Elan Sprint door iemand die daar waarschijnlijk een sublieme tune voor heeft en 150 ronden erop heeft zitten.
Loop ik hier de boel te bedriegen? Wat reed ik nou vanmiddag met jou Desunoto? Even terugzoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet juist.
Ik denk dat jullie allemaal de verkeerde circuits en/of tijden in gedachten hebben.
Op Hockenheim Short reed ik met de Alfa een 1.12.8 en met de Corvette een 1.15.6. Daartussen en nog iets daarboven (er zijn zeker nog auto's die langzamer rijden dan de Corvette) liggen ongeveer de tijden.
Boh verkeerd gekeken danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Een lage 1.15 was je snelste ronde geloof ik.
Toffe bakquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Met veel moeite 1:17.nogwat gereden op Hockenheim.... Het ligt aan mijn setup en ja ik rij de short circuit.
Mijn gears krijg ik redelijk, alleen kakt hij effe in tussen zijn 4 en 5. Daar verlies ik ook zeker 1-1,5 seconde.
Ik suck gewoon in tunen en/of de Alfa ligt me niet. Ligt het aan mij of heeft dat ding een fucked up grote draaicirkel?
Tuning tips zijn welkom. Ik rijd mee Vrijdag, maar dan moet mijn bakkie wel competetief zijn.
Dit is m tot nu toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Doofenschmirz mobiel!![]()
Dude ik wilde mijn gamertag niet op fokquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
DutchErrorist aka ... toegevoegd aan de OP.
Hij heeft een hele mooie telefoon. (En is 2x zo groot als mij)
Oei,ik heb hem gezien. Wat nu?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude ik wilde mijn gamertag niet op fok![]()
Sommige dingen in het leven kan je gelukkig ongedaan maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude ik wilde mijn gamertag niet op fok![]()
Nu moet je dood.quote:
Echt niet. Ik had DE al op Live toen ie nog slechts de boterham van zijn gamertag nu was. (Jaaa,cryptisch!)quote:
Met ham en kaas?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt niet. Ik had DE al op Live toen ie nog slechts de boterham van zijn gamertag nu was. (Jaaa,cryptisch!)
Toffe bakquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Met veel moeite 1:17.nogwat gereden op Hockenheim.... Het ligt aan mijn setup en ja ik rij de short circuit.
Mijn gears krijg ik redelijk, alleen kakt hij effe in tussen zijn 4 en 5. Daar verlies ik ook zeker 1-1,5 seconde.
Ik suck gewoon in tunen en/of de Alfa ligt me niet. Ligt het aan mij of heeft dat ding een fucked up grote draaicirkel?
Tuning tips zijn welkom. Ik rijd mee Vrijdag, maar dan moet mijn bakkie wel competetief zijn.
Dit is m tot nu toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Originaliteit zou ook een rol moeten spelen bij een eventueel puntensysteem. Dat je ook punten krijgt voor hoe origineel mooi/lelijk je auto is. Had het hier gister ook over met Desunoto,en toen rees de vraag wie dat dan zou moeten beoordelen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toffe bak
Ben zelf niet zo heel erg aan het proberen om de snelle tijd neer te zetten. Ik zie wel gewoon hoe hard ik kan rijden met andere deelnemers op de baan.
Ik heb ook een Evo 8 met koeienmotief en de tekst "Mooh-ve Over" erop. Die zal wel niet in de prijzen vallen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Originaliteit zou ook een rol moeten spelen bij een eventueel puntensysteem. Dat je ook punten krijgt voor hoe origineel mooi/lelijk je auto is. Had het hier gister ook over met Desunoto,en toen rees de vraag wie dat dan zou moeten beoordelen...
Ik heb voor mijn Chevrolet een coole paint gedownload, besteed liever tijd op de baan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Originaliteit zou ook een rol moeten spelen bij een eventueel puntensysteem. Dat je ook punten krijgt voor hoe origineel mooi/lelijk je auto is. Had het hier gister ook over met Desunoto,en toen rees de vraag wie dat dan zou moeten beoordelen...
Pssst... Die liveries op mijn auto zijn ook gekocht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn Chevrolet een coole paint gedownload, besteed liever tijd op de baan.
Goed, hier alvast een preview van mijn auto voor vrijdag. Voor de oplettende kijker, de roze Lexani-velgen missen nog op deze foto.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn Chevrolet een coole paint gedownload, besteed liever tijd op de baan.
Waarom begint gelijk YMCA in mijn hoofd te spelen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, hier alvast een preview van mijn auto voor vrijdag. Voor de oplettende kijker, de roze Lexani-velgen missen nog op deze foto.
[ afbeelding ]
Een handjob is altijd lekkerder, maar er staat gewoon heel veel cools te geef.quote:
Dit is een replica van de originele DragQueen uit Forza 3quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Waarom begint gelijk YMCA in mijn hoofd te spelen?
AH! Dus dat is de Dragqueen waar ik steeds over las. Nu de Rookworst Racer nog van DE.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is een replica van de originele DragQueen uit Forza 3
Nee maar ga zo naar de intertoys om wat punten te kopen voor Trials Evolutionquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
AH! Dus dat is de Dragqueen waar ik steeds over las. Nu de Rookworst Racer nog van DE.
Ik zei gisteren nog tegen hem dat ie weer een Rookworstracer kon gaan bouwen.
Ow, DE... Als ik zeg dat ik er niks voor hoef, dan meen ik dat. Heb je nog een lekker ijsje gehaald van die 5 euro?
Trials Evo!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar ga zo naar de intertoys om wat punten te kopen voor Trials Evolution
Haha lache, met mijn emo smileyquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, hier alvast een preview van mijn auto voor vrijdag. Voor de oplettende kijker, de roze Lexani-velgen missen nog op deze foto.
[ afbeelding ]
Tip, besteed niet teveel aandacht aan je versnellingen, maar meer aan het onderstel van dat ding, daar valt veel uit te halenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dit is m tot nu toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Alvast een blik op mijn nieuwe woaguh
[ afbeelding ]
Ik dacht al Huh ik had hem toch gepostquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom zet je dat ook in het WP7-topic![]()
Maar hij is nice!
Denk dat je gewoon een lucky lap hebt gehad?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef Desunoto het volgende:
Ik snap er even helemaal niets meer van.
Nadat ik de versnellingen had verbeterd (accelereert nu beter en haalt de 218 i.p.v 215) was het de bedoeling om een paar testrondjes te rijden.
Ik reed er uiteindelijk 25 en kwam niet verder dan een 1.26.5 op Sebring. Ik probeerde alles uit want ik wist maar niet waar het aan lag. Niets leek te helpen totdat ik de bandenspanning van 27 naar 24 zette, zowel voor als achter. Eerste ronde: moeiteloos een 1.25.7. Maar ik had totaal niet het gevoel dat ik sneller ging.
Dus ik verander het verder naar 23 en het ging weer kut... een 1.26.9 en veel meer zat er niet in. Dus weer terugzetten naar 24 en het gaat nog steeds kut... 1.26.5 en meer zit er niet in.
WAT GEBEURT HIER IK SNAP HET NIET MEER
Rolkooi, stuts en rollbars? Ik heb al een wieghtreduction gedaan en Sports tyres. Dat scheelde al aardig wat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Haha lache, met mijn emo smiley![]()
[..]
Tip, besteed niet teveel aandacht aan je versnellingen, maar meer aan het onderstel van dat ding, daar valt veel uit te halen. Ik rijd op Hockenheim 1.12, 5 seconden sneller dan die van jou. En hij heeft bij mij een super wegligging
Idd rolkooi en rollbars, en ik heb zelf race tyres er op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Rolkooi, stuts en rollbars? Ik heb al een wieghtreduction gedaan en Sports tyres. Dat scheelde al aardig wat.
Dat deed ik voor deze race ook hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ben ik hier nu de enige die alleen maar upgrades koopt en me totaal niet met tunen en afstelling bezig houd?
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Dat deed ik voor deze race ook hoor
Dit is voor mij ook pas de eerste keer dat ik me echt met tunen bezig houd
Ik kon constant tussen de 1.25.5 en 1.26.0 rijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon een lucky lap hebt gehad?
Of kon je eerst CONSTANT een 1.25 rijden?
De wind staat nu anders op Sebringquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kon constant tussen de 1.25.5 en 1.26.0 rijden.
Zojuist reed ik een voor mijn gevoel perfecte ronde en ik kwam pas op een 1.26.2 uit. Ik snap er echt geen bal meer van.
Misschien is de baantemperatuur veranderd en heb ik er Pirelli's onder van de Formule 1.quote:
Stuur trouwens eens een replay van een mooie lap van je, dan kan ik daar een filmpje van makenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien is de baantemperatuur veranderd en heb ik er Pirelli's onder van de Formule 1.
Mjah, ik weet het echt even niet meer... de versnellingsbak is echt heel goed nu, daar hoef ik niet meer naar te kijken, maar de grip, ik heb geen idee wat er nu weer mis is gegaan.
Ik zat in test drive dus deze kan ik niet opslaan. Ik ga wel even naar hot lap.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Stuur trouwens eens een replay van een mooie lap van je, dan kan ik daar een filmpje van maken
Welke PI heeft hij nu dan? Zit je wel op of onder de C422?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Idd rolkooi en rollbars, en ik heb zelf race tyres er op.
Die zijn wel mooi, ja.quote:
Dat scheelt op een kort baantje als Sebring Short toch al snel een paar tienden. Als je de koppeling onder de knie hebt, kan je er een klein voordeel uit halen. Ik rij met een controller.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik rij zonder koppeling, scheelt dat veel? Wie rijdt er hier eigenlijk met een stuur?
Koppeling op A, X en B schakelen. Dat is handig vind ik..quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi, ja.
Alleen jammer dat je er maar 1 per keer kan uploaden.
[..]
Dat scheelt op een kort baantje als Sebring Short toch al snel een paar tienden. Als je de koppeling onder de knie hebt, kan je er een klein voordeel uit halen. Ik rij met een controller.
My Profile -> Options -> Controller -> Default Layout 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb schakelen op X en Y zitten. Ik weet 101% zeker dat ik deze, voordat mijn vorige xbox het raam uit ging, op A en X had zitten, maar ik krijg dit niet meer voor elkaar.
HELD!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
My Profile -> Options -> Controller -> Default Layout 2
En dan kan je A/X ook nog omwisselen met een optie daaronder als je dat prettiger vindt.
Hij lijkt ook op zo'n lid van een Barbershop Quartet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kan niet stoppen als ik de replays zie van mijn auto. Dat superblije gezichtje
Goed zo. GTA is voor noobsquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:36 schreef Desunoto het volgende:
1.25.342 op Sebring Short met de Alfa Romeo GTA. En deze setup gaat ongeveer 192 km/u op het rechte stuk. De achterkant glijdt minder. Een 1.25.1xx is zelfs mogelijk, maar dan moet je alle bochten perfect rijden. In de eerste sector valt nog 2 tienden te halen... heb ik al eens gedaan maar ik verprutste het daarna.
1.12.991 op Hockenheim Short... is net een tiende langzamer dan m'n snelste tijd. Maar de wegligging is iets beter dus je kan constanter rijden. Heb net 10 ronden gereden tussen die tijd en maximaal 1.13.5xx.
Maar ik blijf tóch bij de Corvette...ik heb nog even om de recent opgedoken problemen te zoeken.
Op Suzuka en Hockenheim is hij vrijwel kansloos maar op Sebring moet 'ie snel gaan!
Pourqouis?quote:
Not sure if serious.quote:
Daar merkte ik anders niets van. Ook zonder eraan te sleutelen (maar wel met upgrades) is hij in staat om auto's als de Corvette C1 gemakkelijk voor te blijven op een circuit als Hockenheim. De wegligging is sowieso érg goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
maar zonder aanpassingen rijdt het ding alsof hij van karton is gemaakt. Echte wegligging heeft ie niet en een draaicirkel waar je U tegen zegt.
Vergeleken met andere RWD bakken vind ik de GTA erg zenuwachtig. Wellicht mede door de korte wielbasis oid, of dat ik er maar niet aan kan wennen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar merkte ik anders niets van. Ook zonder eraan te sleutelen (maar wel met upgrades) is hij in staat om auto's als de Corvette C1 gemakkelijk voor te blijven op een circuit als Hockenheim. De wegligging is sowieso érg goed.
Als je echt grote problemen ondervindt, dan zou ik eerder kijken naar de algemene instellingen die je hebt voor de controller. Sensitivity, deadzones, dat soort dingen. Staan die niet toevallig heel vreemd?
Ik kan je anders wel een GTA met mijn setup "giften" op Forza zodat je die eens kan proberen?
Cool! Ik ga hem proberen. Ik tune sinds gisteren voor het eerst auto's....quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:
Als het goed is, heb ik nu mijn tune naar je gestuurd.![]()
Probeer deze maar eens dan.
Dan wil ik hem ook smiegterdquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:
Godkolere, ik krijg net aan een 1.26.0 uit m'n Lambo..quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:02 schreef Desunoto het volgende:
BAM 1.25.060 op Sebring ShortHij komt eraan DE.
Maar nu niet allemaal de GTA gaan gebruiken he.
Ik ga weer terug naar het tunen van de Corvette...
Zeg waar blijven die pics van je barrel nou?quote:
PI was in dit geval Post Icon, niet Performance Indexquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Not sure if serious.
PI zegt niks. Ja, hij is wellicht een beetje TE snel voor zijn klasse, maar zonder aanpassingen rijdt het ding alsof hij van karton is gemaakt. Echte wegligging heeft ie niet en een draaicirkel waar je U tegen zegt. Dus een n00bcar zou ik het niet perse noemen.
Je moet er flink aan sleutelen wil je er wat leuks mee kunnen doen online.
Het werkt sowieso bij 3 bochten op Hockenheim, maar ik ga het niet doen. Stel dat het dusdanig effect heeft dan is het niet fair.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:11 schreef Desunoto het volgende:
Daar heb je veel precisie voor nodig en het kan je auto uit balans gooien. Het valt niet echt onder de bocht afsnijden en heeft slechts in enkele situaties een positief effect.
Als je dat wil proberen, ga je gang. Succes.
edit: oh, alweer wegge-edit hierboven
quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PI was in dit geval Post Icon, niet Performance Index
Ik dacht dat het juist de bedoeling van de race was dat je ZELF je auto zou bij elkaar zou rapen en afstellen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb de koppeling op A en de versnellingen op de shoulder buttons, vind ik het beste.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Koppeling op A, X en B schakelen. Dat is handig vind ik..
Precies C422quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Welke PI heeft hij nu dan? Zit je wel op of onder de C422?
Ja ik ga hem ook niet gebruiken denk ik. Ik weet nu waar mijn knelpunten zitten en daar ga ik straks aan sleutelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist de bedoeling van de race was dat je ZELF je auto zou bij elkaar zou rapen en afstellen?
Dus niet helemaal fair lijkt me.
[..]
Ik heb de koppeling op A en de versnellingen op de shoulder buttons, vind ik het beste.
[..]
Precies C422
Gelukkig ben ik niet de enige. En als je snel wil corrigeren, sta je met je snufferd de andere kant op.quote:Ben er het trouwens niet mee eens, dat de GTA zonder afstellingen ook fijn te rijden is, die achterkant is zo zenuwachtig als iets, door de korte wielbasis. Zonder afstelling krijg je geen 1.12 op Hockenheim, of je moet alle punten weten om af te kunnen snijden. Maar zonder afstellen glijd hij veel te veel.
Gelukkigquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook niet gebruiken denk ik. Ik weet nu waar mijn knelpunten zitten en daar ga ik straks aan sleutelen.
Ja, ik bedenkt me net dat het handiger was geweest om de auto in de club garage te zetten. Dan kan men ermee rijden maar kan ik hem er nog uit halen voor vrijdag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:52 schreef Row-1 het volgende:
Ik dacht dat het juist de bedoeling van de race was dat je ZELF je auto zou bij elkaar zou rapen en afstellen?
Dus niet helemaal fair lijkt me.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef DutchErrorist het volgende:
ik weet trouwens net of ik deze rookworst racer ga gebruiken vrijdag
[ afbeelding ]
Erg benieuwd wat je er onder geplakt hebt. Zoveel gewisseld maar krijg hem niet sneller. Ontbreekt mij ook aan tijd om echt te knutselen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Desunoto het volgende:
1.24.547 met de Chevrolet Corvette en dit is echt het maximale dat ik eruit krijg.![]()
Tevens #126 op het leaderboard van 155.000+ tijden.
Ik heb hem gedeeld met de club garage, dus je kan hem uitproberen als je wil. De Alfa en een '65 Pontiac GTO (beide in staat om onder de 1.25.5 te rijden op Sebring) staan er ook.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Erg benieuwd wat je er onder geplakt hebt. Zoveel gewisseld maar krijg hem niet sneller. Ontbreekt mij ook aan tijd om echt te knutselen.
Sebring Short, 10 rondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Welke drie banen deden we ook alweer?
Jij ook,pas maar op als je een roze gevaarte in je spiegel zietquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:59 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Kom op, houd de moed er inDesunoto kan er ook in de 1e bocht uitvliegen
Hoe dan ook, ik zal em altijd in me spiegel blijven zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij ook,pas maar op als je een roze gevaarte in je spiegel ziet
BOEM!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zal em altijd in me spiegel blijven zien
Haha,dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:08 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zal em altijd in me spiegel blijven zien
Die ga ik morgen eens proberen. Lijkt me ook een snelle auto inderdaad. En sowieso een hele mooie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef Haarklip het volgende:
Met die Lamborghini Miura kom ik niet onder de 1.25.546, maar dat zal wel aan mij liggen. Denk dat 'ie nog wel wat sneller kan.
Die Lotus kan ik niet testen want ik heb die DLC niet... en weinig microsoft points.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:25 schreef invine het volgende:
Op hockenheim rijd ik met mijn lotus 1:14 en dan is die amper getuned eigenlijk..andere banen nog niet geprobeerd.
Vind short maar saai.. maarja kan niet alles hebben.. mijn lotus mist ook enorm veel snelheid daar..quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Omdat we anders 3 heel bochtige circuits hebben. Club is ook meer een grip circuit. Short is nu de enige van de 3 waar zowel snelheid als grip belangrijk zijn.
en omdat Turn 17
Ik heb de GTA daar getest en die mist ook snelheid. Gaat zo'n 25 km/u langzamer dan mijn Corvette. Hij rijdt echter wel veel makkelijker en m'n snelste tijd met de GTA is slechts 0,5 seconde langzamer dan met de Corvette. Dat is bewijs genoeg dat het op Sebring Short spannender wordt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:40 schreef invine het volgende:
[..]
Vind short maar saai.. maarja kan niet alles hebben.. mijn lotus mist ook enorm veel snelheid daar..
Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef invine het volgende:
Verdomme.. heb mijn afstelling verneukt.. reed net nog een 1:14 en nu niet sneller dan 1:16
Hij drift nu elke bocht uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik had hetzelfde met de Vette... maar nu is 'ie weer goed.
Blijven proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de meest up-to-date deelnemerslijst:Inschrijflijst
Kopieer deze lijst met jouw gegevens voor de eerste avond.
Er is plaats voor maximaal 16 deelnemers.
[FOK username] - [X360 gamertag] - [clublid/geen clublid]
1. Desunoto - Replica of Love - [clublid]
2. Row-1 - RDesign - [geen clublid]
3. RolStaart-Beer - Thom2289 [clublid]
4. PierreTT - PierreTT - [geen clublid]
5. Doofenschmirz - SternAE86Takumi [clublid]
6. DutchErrorist [clublid]
7. Bastard - Butch NL [lidclub]
8. Nick-GizMo - NicKLaS NL [geen clublid]
9. Driftkikkerrrrr - Driftkikkerrr [clublid]
10. Invine - invinee [geen clublid]
11. MosPos - MosPos8 [geen clublid]
Tot vrijdagavond 22:00.
[ Bericht 2% gewijzigd door Desunoto op 20-06-2012 23:00:12 ]
Ik kom nu nog niet eens onder de 1:30quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef invine het volgende:
Verdomme.. heb mijn afstelling verneukt.. reed net nog een 1:14 en nu niet sneller dan 1:16
Als je een foto maakt en opslaat, vraagt hij of je em wil uploaden, kies ja, en hij verschijnt dan op www.forzamotorsport.com bij "My Forza"quote:
Ja, alleen mijn mic is nog kapot, dus kan alleen naar jullie luisterenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef PierreTT het volgende:
Zou ook fijn zijn als iedereen een mic heeft. Vond dat vorige week briljant werken,met aangeven aan welke kant je erlangs gaat. En om slap te ouwehoeren
Volgorde staat vast.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wil best meedoen maar kan denk ik maar 2 races meedoen.
Het liefst met sebring short beginnen.
Gisteren gevonden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:39 schreef PierreTT het volgende:
Zou ook fijn zijn als iedereen een mic heeft. Vond dat vorige week briljant werken,met aangeven aan welke kant je erlangs gaat. En om slap te ouwehoeren
Hele leuke bak!quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kap met gamen en ga lekker naar buiten. Subito, cazzo!quote:
Straks tentamen maken en dan bier op het terrasquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kap met gamen en ga lekker naar buiten. Subito, cazzo!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Straks tentamen maken en dan bier op het terras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |