quote:Op maandag 18 juni 2012 22:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb alleen de laatste pagina gelezen, maar echt, wtf... Ik snap zoveel posts hier niet
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:50 schreef Kroc het volgende:
ik weet niet eens meer hoe het voelt, behalve dan dat het is kut is. ahahahha snap je
Gewoon sowieso niet, mits aan de pil. Soa's zijn wel weer op te lossenquote:Op maandag 18 juni 2012 23:51 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht dit. Daarom geen condooms gebruiken, mits vaste bedpartner.
Als het toch eenmalig is zou ik het risico niet nemen en gewoon een condoom gebruiken.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon sowieso niet, mits aan de pil. Soa's zijn wel weer op te lossen
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Biogarde het volgende:
Als je ooit op een condoom hebt zitten kauwen, dan wil ik niet vervelend doen, maar dan ben je van de tegenpartij zeg maar
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:02 schreef Biogarde het volgende:
Het is een zwoele zaterdagavond. Geester is net klaar met het drogeren van zijn meisje en denkt, hmm, wat voor ziek ding zal ik nu doen. Hij doet een condoom om en kietelt de huig van het meisje. Zoals we allemaal weten komen n00bs vrij snel klaar. FOK!kers niet, want die neuken 25 keer per dag met hun 30cm+ fallus.
Enfin, meisje wordt wakker met uitgescheurde mondhoeken en een comdoom uit haar reet. Geester doet alsof hij van niets weet en meisje gaat vol vragen en geschrokken huiswaarts.
Geester lacht, doet mwuahahaahaha en pakt een colatje en gaat terug naar zijn zolderkamer. Na een uur denkt hij, condooms met een smaakje. Smaakt dat echt naar aardbei zoals op de verpakking staat? Hij scheurt met ferme kracht de aluminium verpakking van een banaansmaakcondoom open en spitst zijn tong. Zijn tong komt langzaam in contact met de banaanextracten en hij denkt, hmm, dit smaakt echt naar banaan.
VERVOLGENS STOPT HIJ 3 VINGERS IN ZIJN REET EN MET ZIJN ANDERE HAND TREKT HIJ ZICH AF OVER Z'N SLAPENDE ZUSJE. VIES!
Ja want HIV/AIDS, Chlamydia, Gonorrhea, HPV, HTLV-I, Syphilis zijn niet dodelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 23:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon sowieso niet, mits aan de pil. Soa's zijn wel weer op te lossen
Haha.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Anno2012 het volgende:
Mijn vriendin pijpt alleen met condoom,anders vind ze vies
quote:
Het is soms wel een opluchting hoor dat je je niet druk hoeft te maken over rondvliegende zaadslingers.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ts, condooms heb je alleen nodig als je ook daadwerkelijk seks hebt. Voor handkarren compleet overbodig.
Alsof iemand een hogedrukspuit laat vallen, zo'n effect.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is soms wel een opluchting hoor dat je je niet druk hoeft te maken over rondvliegende zaadslingers.
Soms heb je dat gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof iemand een hogedrukspuit laat vallen, zo'n effect.
Ik zal zo eens de hogedrukspuit laten vallen, kijken of het echt overeenkomt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof iemand een hogedrukspuit laat vallen, zo'n effect.
Wel komen melden als dat niet zo is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik zal zo eens de hogedrukspuit laten vallen, kijken of het echt overeenkomt.
Prima. Bah, ding pakken, stekker erin, slang aansluiten, kraan open... pfff. Even mentaal voorbereiden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel komen melden als dat niet zo is.
Volgens mij heb jij het over een andere spuit.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Prima. Bah, ding pakken, stekker erin, slang aansluiten, kraan open... pfff. Even mentaal voorbereiden.
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een andere spuit.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over een andere spuit.
?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:49 schreef Psy-freak het volgende:
Tip: niet laten vallen als je op goede voet met de buren leeft.
en verdomme, waarom kun je de dodemansknop vastzetten zodat ik dit soort achterlijke dingen kan doen
Dat ding ging wild doen en aangezien de buurvrouw 24/7 in de tuin bezig is..quote:
hjb..aub hjbquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:13 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat ding ging wild doen en aangezien de buurvrouw 24/7 in de tuin bezig is..
Wat is er nou?quote:
Nee, anders vraag ik het niet. Heb ik iets cruciaals niet gelezen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:09 schreef Anno2012 het volgende:
Dat weet je precies, want je weet hoe de situatie in elkaar zit
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:18 schreef Geester het volgende:
Flikker een end op en open je eigen topique
je hebt ook grotere maatjes.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
Ook de kleurtjes enzo allemaal overdrevenKUT zooi
Aldus mijn banaan waar ik op heb geoefend deel ik dit aan u mee:
Condooms zijn KUT en gebruik ze zo min mogelijk!
U is dus van de mannenliefde?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Geester het volgende:
Ja wat een kut dingen zijn dat.. ze knellen heel erg en het zit niet fijn.. Ik heb er ooit op eentje gekauwd ( een nieuwe gewoon )... om te proeven .. gewoon.. t smaakt KUT..
Ook de kleurtjes enzo allemaal overdrevenKUT zooi
Aldus mijn banaan waar ik op heb geoefend deel ik dit aan u mee:
Condooms zijn KUT en gebruik ze zo min mogelijk!
Klopt, zitten idd te strak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |