wat is het voordeel van een volgespoten condoom ten opzichte van een lege condoom? (behalve dan dat het iets harder slaat?)quote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef isernogweed het volgende:
gewoon condoom volspuiten en tegen iemands gezicht aan slaan
niks mis meequote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Biogarde het volgende:
Beetje hetzelfde als doperwten en worteltjes opwarmen in de pot.
nee zelf opdrinkenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef isernogweed het volgende:
gewoon condoom volspuiten en tegen iemands gezicht aan slaan
nooit begrepenquote:
beledigingquote:Op maandag 18 juni 2012 20:32 schreef Anno2012 het volgende:
Mijn vriendin pijpt alleen met condoom,anders vind ze vies
kun jij goed pijpen?quote:
jouw fout of had je te maken met n impotente penis?quote:
Tjah,vind het ook raar,maar ze zegt altijd dat paarden hun penis niet zelf schoon kunnen houden,en dat er daarom altijd vies spul zit zegmaarquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Tjah,vind het ook raar,maar ze zegt altijd dat paarden hun penis niet zelf schoon kunnen houden,en dat er daarom altijd vies spul zit zegmaar
mijn foutquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jouw fout of had je te maken met n impotente penis?
hij kwam niet eens ? ;0quote:
Kunnen door die gaatjes niet spermacellen komen? zo is het toch niet veiligquote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef Straalkachel het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuw concept op de markt geintroduceerd, het betreft siliconen condooms met extra ventilatiegaatjes ten behoeve van het ontluchten tussen de eikel en de condoom zelf en preventie van het vacuum zuigen als bijkomend voordeel, interesse?
Je trollt toch mag ik hopen?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Tjah,vind het ook raar,maar ze zegt altijd dat paarden hun penis niet zelf schoon kunnen houden,en dat er daarom altijd vies spul zit zegmaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |