Oh?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Jouw reactie klopt niet met de inhoud van mijn post.
Wij maakte er helemaal geen issue van, jij juist.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
JULLIE maken dr een issue van.. luister ik post binnekort wel een filmpje waar ik helemaal los ga
HET ULTIEME BEWIJS..
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:52 schreef Biogarde het volgende:
Je laten pijpen met een condoom om. Beetje hetzelfde als doperwten en worteltjes opwarmen in de pot.
Het zit diep.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Geester het volgende:
my god... mn oren bloeden van woede bijna.. gasten jullie .. ik moet gewoon ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je post als een klein kind met je "Ik heb op een stukje rubber gekauwd, omdat ik nieuwsgierig was."quote:
Ga nou eerst maar eens leren dat meisjes niet bah zijn dan praten we verderquote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Geester het volgende:
my god... mn oren bloeden van woede bijna.. gasten jullie .. ik moet gewoon ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lief dagboek...quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Geester het volgende:
Zijn vader vond condooms ook klote, jij zei het was hard, ik zei 'wie? zijn vader', refererend aan de de penis van TS' vader destijds.quote:
Hij kruist iedere keer weer mijn pad. Ik doe het niet bewust.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Je komt de hele tijd voor Geester op. Zijn jullie broertjes?
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Geester het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:50 schreef Geester het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |