moet je wel een vriendin hebben... aangezien ts homo is en bij rimmen (so i have been told) krijg je toch een andere smaak in je muilquote:Op maandag 18 juni 2012 12:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan dat smaakje kan je ook komen zonder beflapje.
Er is niet eens een vader aan te pas gekomen. Wtf, sommige mensen hebben echt niet opgelet bij biologie ofzoquote:
Volgende keer een smallere banaan kiezen, haan.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef haan33 het volgende:
Ik kreeg dat ding altijd niet afgerold
Lijkt wel alsof die te strak zit
Alsof je überhaupt seks hebtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef haan33 het volgende:
Boterhamzakjes werken ook. Die zitten een stuk losser.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef haan33 het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Geester het volgende:
[..]
idd anders voel je die zijkanten van de chick etc niet goed.. en ik kan t weten
Iedereen gelooft jequote:
Er is ook geen reden waarom ze dat niet zouden doen.. ik heb aangegeven hoe een vagina eruit ziet, en hoe die aanvoelt etc.quote:
Dan moet je of afvallen of een grotere slaapzak kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef haan33 het volgende:
Waarom maak jij je hier zo druk om? Dan denkt iedereen hier dat je nog maagd bent... Het is een online forum, waarom geef je een neuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Er is ook geen reden waarom ze dat niet zouden doen.. ik heb aangegeven hoe een vagina eruit ziet, en hoe die aanvoelt etc.
Meer kan ik ook niet doen.
En sommige mensen niet op FOK!quote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Er is niet eens een vader aan te pas gekomen. Wtf, sommige mensen hebben echt niet opgelet bij biologie ofzo
JULLIE maken dr een issue van.. luister ik post binnekort wel een filmpje waar ik helemaal los gaquote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak jij je hier zo druk om? Dan denkt iedereen hier dat je nog maagd bent... Het is een online forum, waarom geef je een neuk.
Het lijkt mij raadzaam dat niet te doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
JULLIE maken dr een issue van.. luister ik post binnekort wel een filmpje waar ik helemaal los ga
HET ULTIEME BEWIJS..
Ditquote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het lijkt mij raadzaam dat niet te doen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Er is ook geen reden waarom ze dat niet zouden doen.. ik heb aangegeven hoe een vagina eruit ziet, en hoe die aanvoelt etc.
Meer kan ik ook niet doen.
Doe het alsjeblieftquote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
JULLIE maken dr een issue van.. luister ik post binnekort wel een filmpje waar ik helemaal los ga
HET ULTIEME BEWIJS..
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
HET ULTIEME BEWIJS..
En de rest van FOK!?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:44 schreef Knaagbeest het volgende:
Ts, je zit op fok!, dus je bent automatisch een schone zoldermaagd.
Allemaal, stuk voor stuk. Het celibaat is ons niet vreemd.quote:
Ben je meerderjarig?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:40 schreef Geester het volgende:
[..]
HET ULTIEME BEWIJS..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |