Awww, dat vind ik dan altijd zo lief om te zienquote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die doen momenteel hun middagdutje![]()
[ afbeelding ]
Zal toch een reden voor wezen dat ze op je af komen.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een mooie beessies!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze liggen blijkbaar al op mijn dekbedquote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, heb je hetzelfde dekbed ja? Moet het vanavond wel verschonen, want toen ik gisteravond naar bed ging had er 1 van de 2 een haarbal op uitgekotstquote:Op maandag 18 juni 2012 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze liggen blijkbaar al op mijn dekbed
Ze zijn lief hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, heb je hetzelfde dekbed ja? Moet het vanavond wel verschonen, want toen ik gisteravond naar bed ging had er 1 van de 2 een haarbal op uitgekotst![]()
Thanx allemaal trouwens
Juk!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, heb je hetzelfde dekbed ja? Moet het vanavond wel verschonen, want toen ik gisteravond naar bed ging had er 1 van de 2 een haarbal op uitgekotst![]()
Thanx allemaal trouwens
Toevallig ligt bij mij deze er nu op, maar niet voor lang meer dusquote:Op maandag 18 juni 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juk!
En ja, heb ik ookIkea
![]()
Heb er nu een andere op liggen hoor.
Ik "moet" er ook altijd één meenemen als ik bij Ikea benquote:Op maandag 18 juni 2012 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toevallig ligt bij mij deze er nu op, maar niet voor lang meer dus![]()
Binnenkort maar eens een paar nieuwe halen, in de vakantie maar een dagje Ikea doen denk ik.
Ik heb er maar 2, beetje karig dus.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik "moet" er ook altijd één meenemen als ik bij Ikea benHaha. Al heb ik er al genoeg.
Ooo, ik heb er 6 denk ik!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2, beetje karig dus.
Lievquote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil er nog een paar bijhebben, sowieso beginnen degene die ik nu heb toch wel redelijk te slijten, zeker als de katten er ook iedere dag op slapen.quote:
Die ligt er ook lekker bij iddquote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liev
Poek hier ligt heerlijk buiten te slapen
[ afbeelding ]
Liiieeeeeeeeev <3quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een lieverdquote:Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liev
Poek hier ligt heerlijk buiten te slapen
[ afbeelding ]
Toch hoor je dat vaker. Bij een bekende van me is de kat ook van het balkon gevallen, ook iets van 3 of 4 hoog. Ook alleen een gebroken pootje. Heb wel eens bij zo'n Discovery docu gezien dat het komt omdat het lichaam van een kat één grote schokbreker is.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat een lieverd
Mijn zus heeft ook een poes, en het arme beestje is van het balkon van drie hoog gevallen. Wonderbaarlijk enkel in een achterpootje wat gebroken, wat gelukkig nu snel geneest. Maar ze mag nog niet uit haar geimproviseerde gevangenis.
Ik vind diegene van / bij de Ikea altijd zo lekker zachtquote:Op maandag 18 juni 2012 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil er nog een paar bijhebben, sowieso beginnen degene die ik nu heb toch wel redelijk te slijten, zeker als de katten er ook iedere dag op slapen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Serieus, wat is dat hier?!
De ene na de andere spin komt tevoorschijn en ik ben géén spinnenfan![]()
Wakker blijvenquote:
Ik heb ook arachnafobie, maar ik vond die film helemaal niet erg. Maar goed, ik ben wel redelijk wat zieke shit gewend qua filmsquote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil ook katten!!!
[..]
[ link | afbeelding ]
Deze film vond ik ook niet echt leuk om naar te kijken...
Wat voor concert?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:11 schreef Solique het volgende:
Nog maar een uurtje en dan uit eten en concert
Britjesquote:Op maandag 18 juni 2012 15:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik was gisteren ergens en die heeft dezelfde katten als Kper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |