ik lag ook in mijn eigen bed hoor. Voordat er weer verwarring ontstaatquote:
Weet ikquote:Op maandag 18 juni 2012 13:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lag ook in mijn eigen bed hoor. Voordat er weer verwarring ontstaat
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik lag ook in mijn eigen bed hoor. Voordat er weer verwarring ontstaat
hoe weet je dat? Lag je ernaast?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet ik
Zonnetje schijnt inmiddels weer!
quote:
Welkom terug! Wie ga je allemaal bellen?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ook weer thuis. Op naar de volgende belronde
Een hoop mensen i.v.m. mijn afstudeeronderzoekquote:Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welkom terug! Wie ga je allemaal bellen?
Moet lukken toch. Succes ermee!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een hoop mensen i.v.m. mijn afstudeeronderzoek
Moet ze wat vaker oefenen. In het begin ben je bang of nerveus, maar als je het vaak doet dan krijg je er handigheid in, ga je mensen kennen en weet je beter uit je woorden te komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Stagiare hier was echt bang van de telefoon. Die wilde dus absoluut niet naar leveranciers bellen enzo.
Ik ook niet, altijd wel grappig om met mensen te bellen. Vooral dus als je ze al wat vaker hebt gezien en een beetje kentquote:
Dan juist laten uitvoeren, leren ze alleen maar van. Eventueel beginnen met bellen intern, etc.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Stagiare hier was echt bang van de telefoon. Die wilde dus absoluut niet naar leveranciers bellen enzo.
Straks ben je Spider Womanquote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Serieus, wat is dat hier?!
De ene na de andere spin komt tevoorschijn en ik ben géén spinnenfan![]()
Ze komen je háááááálennnn!!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Sjors & Sjimmie to the rescuequote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ik denk het ookquote:
Ik wil dat niet zijnquote:
Kom ze even brengen!!quote:
Je moet ze ook geen eten gaan voerenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef automatic_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |