The Offspring met als voorprogramma Heideroosjesquote:Op maandag 18 juni 2012 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat voor concert?
En ja... I'll try
Ik heb maar een muziekje opgezet
Inderdaad, heb ik ook ergens gezien of gelezen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch hoor je dat vaker. Bij een bekende van me is de kat ook van het balkon gevallen, ook iets van 3 of 4 hoog. Ook alleen een gebroken pootje. Heb wel eens bij zo'n Discovery docu gezien dat het komt omdat het lichaam van een kat één grote schokbreker is.
Ze hadden nergens last van!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Britjes![]()
Waren die wel aanhankelijk voor vreemden? Want de mijne duiken onder de bank als er een vreemde binnen komt
Give it to me babyquote:Op maandag 18 juni 2012 15:12 schreef Solique het volgende:
[..]
The Offspring met als voorprogramma Heideroosjes
Goed zo
Muziek altijd goed
Ik heb 'm op vrije jonge leeftijd (<13) gezien. In die tijd vond ik It al eng.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook arachnafobie, maar ik vond die film helemaal niet erg. Maar goed, ik ben wel redelijk wat zieke shit gewend qua films
Ik luisterde iets heeeeeel andersquote:
Wat luister jij liever dan?quote:
Ik heb altijd periodes dat ik hetzelfde luister... Ik zit nu in de soft periodequote:Op maandag 18 juni 2012 15:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat luister jij liever dan?
Ik luister te veel
Het zijn van nature geen schootkatten, wel dat ze naast je komen liggen enzo. Maar ik hoor het wel vaker dat Britjes niet veel van vreemden moeten hebben, of pas na een half uurtje komen kijken ofzo. Terwijl ze bij de cattery waar ik ze gehaald heb de andere Britten juist wel heel aanhankelijk waren, daarom viel het me ook eigenlijk een beetje tegen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze hadden nergens last van!![]()
Ze kwamen overigens niet bij je op schoot ofzo, maar ze liepen gewoon rond.
Ik kende alle nummers van The Offspring uit mijn hoofd vroegerquote:Op maandag 18 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is het enige nummer van The Offspring dat ik leuk vind.
Oo nee, deze liepen gewoon rond! Ze deden gewoon hun dingquote:Op maandag 18 juni 2012 15:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zijn van nature geen schootkatten, wel dat ze naast je komen liggen enzo. Maar ik hoor het wel vaker dat Britjes niet veel van vreemden moeten hebben, of pas na een half uurtje komen kijken ofzo. Terwijl ze bij de cattery waar ik ze gehaald heb de andere Britten juist wel heel aanhankelijk waren, daarom viel het me ook eigenlijk een beetje tegen.Maar als ze alleen met mij zijn zijn ze ook heel lief, dus ik kan ze toch al niet meer missen. Maar ik had het wel leuker gevonden dat wanneer er visite is ze niet zo angstig onder de bank kruipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik stuiter ook allerlei genres doorquote:Op maandag 18 juni 2012 15:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd periodes dat ik hetzelfde luister... Ik zit nu in de soft periode
Pretty Fly blijft ook een heerlijk nummer.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Dit is het enige nummer van The Offspring dat ik leuk vind.
Ken niet alle nummers, maar de meest bekende zijn toch altijd wel weer heerlijk om te luisteren.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kende alle nummers van The Offspring uit mijn hoofd vroeger
Maar de muziek zelf was heerlijk om te luisteren
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:18 schreef automatic_ het volgende:
Kom maar met het commentaarWat een kutaccent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
Ja, de mijne is mooierquote:
Kom maar met het commentaarNiet mijn muziek, maar bij vrouwen hoor je der soms wel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
De bekendste zoals Self Esteem en die je postte die ken ik van buiten zowat nogquote:Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik stuiter ook allerlei genres door
Makkelijkst is het rode logootje(last.fm) boven mijn posts aan te klikken
[..]
Pretty Fly blijft ook een heerlijk nummer.
[..]
Ken niet alle nummers, maar de meest bekende zijn toch altijd wel weer heerlijk om te luisteren.
Ben benieuwd hoe ze nog spelen tegenwoordig
Niet leuk wat er gebeurd is... maar wel heel vet om zo dichtbij een beesie te komen in het wild!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tijdens de bosbranden in Australië, paar jaar terug
[ afbeelding ]
Kom maar met het commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What did I doquote:
Ja, niet normaal he! Gelukkig ben jij positiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee: Rise and Fall, Rage and Gracequote:Op maandag 18 juni 2012 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De bekendste zoals Self Esteem en die je postte die ken ik van buiten zowat nog
Laatste album was toch Splinter?
Min en min is plus, dus dat zou weer positief zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij dan? Jij bent pas negatief (over de negativiteit)...
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:24 schreef automatic_ het volgende:
Zal ik er nog ééntje ingooien?90's danceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms zeker goed te doen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Zal die ook maar eens opsnorren dan. Vond Splinter over het algemeen niet verkeerd eigenlijk, ook al waren ze over het hoogtepunt heen.quote:
Tja, ze maken ook geen nieuwe nummers of albums meer. Soms een cover dat is alles.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal die ook maar eens opsnorren dan. Vond Splinter over het algemeen niet verkeerd eigenlijk, ook al waren ze over het hoogtepunt heen.
En daar is helemaal niks mis mee!quote:Op maandag 18 juni 2012 15:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, ze maken ook geen nieuwe nummers of albums meer. Soms een cover dat is alles.
Nu spelen ze alleen nog maar hun gouwe ouwe
dat komt over 60 jaar, als ze ook in de 21ste eeuw zijn aanbeland.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Heb net een (internationaal) uittreksel uit de GBA moeten ophalen. De burgerlijke staat in het Turks:
Geen huwelijk/geregistreerd partnerschap = single
Gehuwd = getrouwd
Geregistreerd partnerschap = geregistreerd samenwonen zonder getrouwd te zijn
Gescheiden = Gescheiden
Gescheiden geregistreerde partner = partner die geregisteerd samenwoonde zonder getrouwd te zijn geweest
Weduwstaat = weduwe
Achtergebleven geregisteerde partner = partner die is achtergebleven nadat hij/zij heeft samengewoond zonder getrouwd te zijn
Ze hebben daar in Turkije gewoon geen woord voor geregistreerd partnerschap.
Snap ikquote:Op maandag 18 juni 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh zo.
Daar kan ik beter tegen dan Limburgs.
Zeker niet, hoor alleen verschillende verhalen dat ze soms op de automatische piloot spelen, soms verrot, etc.quote:
Soms? Het is 1 van de slechtste bands 'live' ooitquote:Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker niet, hoor alleen verschillende verhalen dat ze soms op de automatische piloot spelen, soms verrot, etc.
Ben benieuwd hoe het gaat vanavond
Laat ons weten hoe het ging! Ben erg benieuwdquote:Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker niet, hoor alleen verschillende verhalen dat ze soms op de automatische piloot spelen, soms verrot, etc.
Ben benieuwd hoe het gaat vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |