Dat wordt flink door rijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
26 juni wordt leuk...
ochtend: Utrecht - Amsterdam (teamoverleg)
middag: Amsterdam - Winkel (ergens in het noorden van Noord-Holland) (teamuitje)
Om 18.00u moet ik in Arnhem zijn.Hierdoor mis ik het diner... Great!
Inbeslagname wordt niet gedektquote:Op maandag 18 juni 2012 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
uhuh
Ik zal mijn manager maar eens vragen of ik eventuele boetes mag declareren.
VOW ookquote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Solique het volgende:
[..]
De eerste regel doet het vaak al goed genoeg
Wat een vertrouwen weer hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..
Geen ervaring mee, maar zal bestquote:
Dan ga ik me afvragen wat die TT moet zijn geweestquote:
Zoek het nachttopic maar even door Hahahaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ga ik me afvragen wat die TT moet zijn geweest
Waar staat GBA voor, behalve GameBoy Advancequote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vetrokken onbekend waarheen, iemand die niet meer via GBA te traceren is
ah, op die manier.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vetrokken onbekend waarheen, iemand die niet meer via GBA te traceren is
Iets zegt me dat ik daar spijt van ga krijgenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zoek het nachttopic maar even door Hahaha
Gemeentelijke BasisAdministratiequote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar staat GBA voor, behalve GameBoy Advance
Dank u!quote:
Gemeentelijke basisadministratiequote:Op maandag 18 juni 2012 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar staat GBA voor, behalve GameBoy Advance
Syl vertelde het me al, maar toch evengoed bedanktquote:Op maandag 18 juni 2012 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gemeentelijke basisadministratie
Tjah. Daar doe ik geen uitspraken over hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik daar spijt van ga krijgen
Special K? Dan zal je wel aardig liggen trippen nuquote:Op maandag 18 juni 2012 12:39 schreef MsMessy het volgende:
Special K met magere kwark voor ontbijt en appel voor lunch. Vanavond pittige ananasrijst met kipDus zo boodschappen doen
yep helemaal hyper nuquote:Op maandag 18 juni 2012 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Special K? Dan zal je wel aardig liggen trippen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |