SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs is
Je kan hier gewoon verder met quotenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
Wilde een reactie posten op de wassen manager, is het topic dicht
Beschamende antwoorden zullen uitblijvenquote:
Isse niet nodig.quote:
Natuurlijk welquote:
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..quote:
Ah.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..
Wat een vertrouwen weerquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als Kper_Norci Thijs of NaRRaToR hem hadden gesloten had ik een andere topic titel verwacht..
Mijn buurman ook, zelfs de stroom is daar afgeslotenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, net mn bovenbuurman (schuin boven) gesproken, degene die boven mij woont is er idd vrijwel nooit...
Haha wel een geruststellingquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, net mn bovenbuurman (schuin boven) gesproken, degene die boven mij woont is er idd vrijwel nooit...
Enig idee hoe we hem terug kunnen krijgen??quote:
Altijd handigquote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef douche-eendje het volgende:
Die titel is nooit gewijzigd geloof ik. Iedereen opent gewoon een nieuwequote:Op maandag 18 juni 2012 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |