De Staat heeft ¤ 1.000.000.000 geleend tegen 0% rente, dus de verstrekkers leveren geld in op die lening. Yay usquote:
Huh, van wie dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Staat heeft ¤ 1.000.000.000 geleend tegen 0% rente, dus de verstrekkers leveren geld in op die lening. Yay us
Van mensen die liever hun geld in staatsobligaties steken dan in een spaarrekening. Misschien minder risico?quote:
Als het slecht gaan in Zuid-Europa zoeken beleggers veilige havens in vooral Noord-Europa, wat de rente drukt.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Staat heeft ¤ 1.000.000.000 geleend tegen 0% rente, dus de verstrekkers leveren geld in op die lening. Yay us
Ja, dat is het. Maar raar is het wel. Want met 0% rente wordt je euro dus ieder jaar 2% minder waard.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van mensen die liever hun geld in staatsobligaties steken dan in een spaarrekening. Misschien minder risico?
Wat een fractie is van het verlies dat je zou hebben als je je geld in een failliet Zuid-Europees land investeert.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Maar raar is het wel. Want met 0% rente wordt je euro dus ieder jaar 2% minder waard.
Ik zeg niet dat ik het niet snap, alleen dat ik het bijzonder vindquote:Op maandag 18 juni 2012 12:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat een fractie is van het verlies dat je zou hebben als je je geld in een failliet Zuid-Europees land investeert.
Oh sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet snap, alleen dat ik het bijzonder vind
Als je dit al boos vindt wil je mijn Hulk-rampage niet zien.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je boos werd.
Jij hebt een pagina vol met hulk rammen?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je dit al boos vindt wil je mijn Hulk-rampage niet zien.
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt een pagina vol met hulk rammen?
Succes hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt vrijdag toch pas een nieuwe van?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:07 schreef Snuf. het volgende:
Even Suits kijken
Is wel wat voor jou Tchock.
Hee Rafquote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar komt vrijdag toch pas een nieuwe van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |