Dat ben je ook. Ik heb ook MBO gedaan, weliswaar in een tijdperk dat het niveau wat hoger was dan nuquote:Op maandag 18 juni 2012 04:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ben vergeten het woord minstens er bij te zetten.
Ik doe MBO. Zo verschrikkelijk intelligent ben ik ook niet.
Al is mijn taal volgens de laatste meting van HBO niveau.
Google translate.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb een probleem. Ik probeerde net een 10 jaar oude mp3 speler te repareren. Nu is het zo'n chinees ding en ik heb er dus nieuwe firmware opgezet. Nu is het probleem dat nu alles in het chinees staat en ik dus niet kan vinden waar ik de taal kan wijzigen
Goed moment.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:14 schreef Monopoly het volgende:
Kamer maar opruimen
Huisgenoot komt morgen een dagje langs thuis, beetje netjes zodat hij ook niet kan haten.
Vet vreemd, kwam Zondagochtend om half 6 zo stoned als een mongool thuis, vreten voor mijn leven, en toen naar bed gegaan om 6 uur.quote:
Chinese site zoeken en je tekens één voor één opzoeken op die site, en dan kopiëren naar translate.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar hoe wil ik die tekens invoeren?
XTC LOVE YEAAAH!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 04:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vet vreemd, kwam Zondagochtend om half 6 zo stoned als een mongool thuis, vreten voor mijn leven, en toen naar bed gegaan om 6 uur.
Om 10 uur zat ik weer beneden omdat ik een partij dorst had
En gewoon nu geen slaap hebben_!
Volgens mij hebben chinezen echt super veel tekens een paar honderd volgens mij als het niet meer isquote:Op maandag 18 juni 2012 04:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chinese site zoeken en je tekens één voor één opzoeken op die site, en dan kopiëren naar translate.
Weet ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben chinezen echt super veel tekens een paar honderd volgens mij als het niet meer is
Je kunt ook mogelijke optienamen vertalen naar het chinees en dan kijken of ze op je scherm te vinden zijn.quote:
Ah toe, nog één keer. Ik heb het nummer speciaal voor je aangevraagd. Kijk maar in Gup.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drugs en drankvrij alweer. 1 avondje er flink tegenaan gegaan omdat het kan.
Die aflevering van Seinfeld met dat haarquote:Op maandag 18 juni 2012 04:18 schreef QuintonFortune het volgende:
Je zou het kunnen vragen in een Chinees restaurant. Tussen het bestelen van een nummertje 34.
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:18 schreef QuintonFortune het volgende:
Je zou het kunnen vragen in een Chinees restaurant. Tussen het bestelen van een nummertje 34.
Dinsdag weer trein rijden. Harddrugs lijkt me niet echt verstandig nuquote:Op maandag 18 juni 2012 04:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah toe, nog één keer. Ik heb het nummer speciaal voor je aangevraagd. Kijk maar in Gup.
Ja ik denk dat ik dat maar ga doenquote:Op maandag 18 juni 2012 04:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook mogelijke optienamen vertalen naar het chinees en dan kijken of ze op je scherm te vinden zijn.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 04:18 schreef QuintonFortune het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |