Ik denk altijd van de trap gevallen, met heel duidelijk de trap bij m'n opa en oma in mijn hoofd en een dode Grolleman onderaanquote:Op maandag 18 juni 2012 03:39 schreef QuintonFortune het volgende:
Als ik denk aan ongeluk thuis denk ik aan uitgegleden in de badkamer en met zijn kop tegen het bad of de wasbak aangekomen.
Als je maar niet knoeit.. Huppel kan het niet zonder dat het op een gutsende fles champange lijktquote:
Ik denk altijd meteen aan de badkamer.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk altijd van de trap gevallen, met heel duidelijk de trap bij m'n opa en oma in mijn hoofd en een dode Grolleman onderaanVolgens mij heb ik dat ook een keer gedroomd.
quote:Op maandag 18 juni 2012 03:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je maar niet knoeit.. Huppel kan het niet zonder dat het op een gutsende fles champange lijkt
Ga ik ook doenquote:Op maandag 18 juni 2012 03:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Ik plopte net ook de kroonkurk van een Grolschje.
Mazzel. Gewoon ultiem geluk. En dan te bedenken dat er duizenden mensen zo overlijden. Ik noem een Willem Ruis.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik denk altijd meteen aan de badkamer.
Ik ben ook neergevallen in de de douche ik wou net naar de training van Ajax.
Ik werd opeens draaierig wou de kraan uit draaien en toen bam.
Dingen die ik had kunnen raken met mijn hoofd: De wasbak, wasmachine, toiletpot
Ik viel recht door het douchegordijn tussen de wasmachine en toiletpot.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mazzel. Gewoon ultiem geluk. En dan te bedenken dat er duizenden mensen zo overlijden. Ik noem een Willem Ruis.
Eng zijn dat soort momenten hè. Maar wat was er aan de hand, viel je flauw ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik had daar kunnen doodbloeden. Er was ook niemand thuis.
Hij had een hartstilstand.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mazzel. Gewoon ultiem geluk. En dan te bedenken dat er duizenden mensen zo overlijden. Ik noem een Willem Ruis.
Hij leefde iets te snel, af en toe een lijntje, etcquote:Op maandag 18 juni 2012 03:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Ik heb altijd gedacht dat hij in zijn badkamer onwel werd en iets raakte in zijn val?
Ik besef me nu pas eigenlijk hoe ernstig het had kunnen zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 03:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eng zijn dat soort momenten hè. Maar wat was er aan de hand, viel je flauw ofzo?
Fijn, dat soort momentenquote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas eigenlijk hoe ernstig het had kunnen zijn.
Ik viel flauw ja, dat gebeurde twee keer eerder bijna toen ik 11 was. Dat was toen twee keer in een week. Toen rende ik naar de bank en kon ik bijkomen en dan ging het weer.
Opeens 6 jaar later was het terug. Maar voordat ik kon lopen ging het licht uit.
Als ik 3 stappen had gezet, de deur had geopend en dan was flauw gevallen was ik trouwens van de trap geflikkerd.
I'm one lucky bastard.
Maar hij kreeg wel een hartaanval in zijn badkamer right?quote:Op maandag 18 juni 2012 03:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij leefde iets te snel, af en toe een lijntje, etc
Ja, want je ziet toch geen leeftijdsverschillenquote:Op maandag 18 juni 2012 04:01 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je automatisch uitgaat van een soort basisprincipe dat iedereen met wie je op FOK! praat net zo oud is als jijzelf?
Nee ik ga wel er van uit dat iedereen ondanks de leeftijd dezelfde mate van intelligentie heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:01 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je automatisch uitgaat van een soort basisprincipe dat iedereen met wie je op FOK! praat net zo oud is als jijzelf?
Hehe, ja ik zat pas op een dezelfde dag met een 14 jarige en daarna met 30'ers, best wel vreemd eigenlijk. In het echt gaat dat niet zo makkelijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:01 schreef Tchock het volgende:
Raar is dat altijd als je in gesprekken ineens weer beseft dat je met iemand praat die veel ouder of jonger (meestal ouderquote:Op maandag 18 juni 2012 04:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, want je ziet toch geen leeftijdsverschillen
Dat is wel optimistisch om ervan uit te gaan dat iedereen net zo geniaal is als jij.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:04 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Nee ik ga wel er van uit dat iedereen ondanks de leeftijd dezelfde mate van intelligentie heeft.
Ik ben vergeten het woord minstens er bij te zetten.quote:Op maandag 18 juni 2012 04:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is wel optimistisch om ervan uit te gaan dat iedereen net zo geniaal is als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |