Het is allang kinderbedtijd geweest...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef NaRRaToR het volgende:
der is echt geen kut op tv.....ok dat lieg ik, maar jullie snappen me wel
We zijn dan ook net wakker.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is allang kinderbedtijd geweest...
So true. Alhoewel het vanmorgen nog droog was en ik met de motor wilde gaan. Blij dat ik toch maar de auto heb genomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen. Met dit brakke weer werk ik lekker vanuit huis, geen zin om in de file te staan...
In NederRegenland zijn automobilisten nog steeds niet gewend aan wat regen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 07:59 schreef Pheno het volgende:
Automobilisten zijn nog niet gewend aan meer mensen op de weg bedoel je. Het gaat al mis bij twee auto's
Ja, dagelijks van 8 tot 22u.quote:UPC-toko is 8 uur open toch? Dan ga ik maar weer bellenMijn weekend was HD-loos. Wel mooi die reclame nu: "de vraag is niet of je overstapt, maar wanneer". Ja, dat weet ik ook niet, dat ligt aan die knakkers
Verkeerde post gekwoot?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je kunt niet nog onder je contract uit?
Opzegtermijn moet er inderdaad instaan, tenzij je niet wil opzeggen natuurlijk. Maar een beetje service zou je toch wel verwachten.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je kunt niet nog onder je contract uit?
Of je wil er niet meer werkenquote:
Dat komt niet vaak voor. Wanneer ik een afspraak tussen 8 en 12 heb, dan komt de monteur altijd om 5 voor 12.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:09 schreef douche-eendje het volgende:
Wauw, de ketelmonteur voor onderhoud zou vandaag tussen 8-10 komen... 5 over 8 ging de bel
Nieuw record?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:09 schreef douche-eendje het volgende:
Wauw, de ketelmonteur voor onderhoud zou vandaag tussen 8-10 komen... 5 over 8 ging de bel
Vasthouden aan die deal, anders is het contractbreuk. Of staat het expliciet vermeld dat ze het aanbod mogen wijzigen?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:12 schreef Pheno het volgende:
Volgende faal, deal was 27hdzenders (glasvezelgebied superdeal), en nu willen ze me er maar tien gevenecht, na dit contract ben ik weg als ze dit doorduwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |