Ik ben twintiger.quote:
Niet zo he.quote:
Als je het als politiek het echt zou willen kun je banken gewoon met wetgeving onder controle brengen, dezelfde wetgeving die decennia lang gewerkt heeft. Zeker als je dat binnen de eurozone doet (UK werkt nooit mee natuurlijk).quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Door die extra regulatie zal de bank wel andere middelen verzinnen. Misschien zelfs met meer risico.
Joanne kent mensen. Oke mensen, discussie over.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:01 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, die redenering gaat niet op. Ik ken genoeg mensen die keihard werken voor een hongerloontje, en ook genoeg mensen die geen fuck uitvoeren en toevallig een goede baan hebben omdat ze weinig moeite hadden met leren (iets wat een gift is, geen keuze) of omdat papa een paar belangrijke mensen kende. Niet iedereen is het gegeven om een hoger inkomen binnen te halen.
Hihi.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:38 schreef Ryan3 het volgende:
Schluss mit lustig; ik denk dat ik ook SP ga stemmen..
Waarom geen D66 dit keer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:38 schreef Ryan3 het volgende:
Schluss mit lustig; ik denk dat ik ook SP ga stemmen..
Wat een raar spotje.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
Leuk spotje, behalve dan dat dat jongetje gruwelijk een slak wil afslachten met zout. Eerst wordt ie er nog van weerhouden, maar aan het eind kan ie het toch doen omdat ie het zoutvaatje van Emile jat.
Waarom hebben ze dit erin gedaan? Wil de SP echt op alle slakken zout gaan leggen en ze zo op een gruwelijke manier afmaken?
Wat een rotjochie. Ik wacht op kamervragen van de PvdD.quote:
Ik vind het helemaal nergens op slaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
Leuk spotje, behalve dan dat dat jongetje gruwelijk een slak wil afslachten met zout. Eerst wordt ie er nog van weerhouden, maar aan het eind kan ie het toch doen omdat ie het zoutvaatje van Emile jat.
Waarom hebben ze dit erin gedaan? Wil de SP echt op alle slakken zout gaan leggen en ze zo op een gruwelijke manier afmaken?
Iedereen even arm.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk "eerlijk" aan de SP?
Goh, die kenden we nog niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen even arm.
As the wise Thatcher said.
Beantwoord de vraag eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goh, die kenden we nog niet hoor.
Ook zo inhoudelijk.
Vragen naar de bekende weg, maar goed.quote:
Vond je de Falklandsoorlog wel wijs?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen even arm.
As the wise Thatcher said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |