Net zoals jouw ruggegraatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat kabinet is er toch niet meer. Dus ... gedist!
Dat je mensen die echt niet in staat zijn om te werken helpt om te kunnen leven, daar kan ik over meepraten. Een TV is echter geen eerste levensbehoefte. Dat hoeft niet van andermans geld betaald te worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen werken dienen we te helpen inderdaad. Ook als de tv van die mensen kapot is.
Fixed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het komt toch van "mijn ouders" dus wat maakt het uit?![]()
Ik ga echt nog wel. Ik ben nog steeds volop bezig met allerlei zaken ter voorbereiding. Helaas is het ook nogal wat papierwerk. vooral als je alles netjes en legaal wilt doen.quote:
Jawel, ook die mensen verdienen een waardig bestaan. Dat jij ze het liefst een nekschot geeft.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat je mensen die echt niet in staat zijn om te werken helpt om te kunnen leven, daar kan ik over meepraten. Een TV is echter geen eerste levensbehoefte. Dat hoeft niet van andermans geld betaald te worden.
hoe oud was jij ook al weer?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Robin, je bent duidelijk nog wat groen achter je oren. Je komt er nog wel achter dat het allemaal niet zo zwartwit is als dat jij nu denkt.
Dat geldt natuurlijk voor het gros van de users hier, inclusief ondergetekende. Lijkt mij niet een steekhoudend argument.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Robin, je bent duidelijk nog wat groen achter je oren. Je komt er nog wel achter dat het allemaal niet zo zwartwit is als dat jij nu denkt.
Ik kan vanaf morgen opeens niet meer werken. Ik krijg toch gratis geld.quote:
Njah, je hebt er premies voor betaald. En of je wel of niet kan werken beslist de daartoe bevoegde instantie wel voor je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan vanaf morgen opeens niet meer werken. Ik krijg toch gratis geld.
Geen enkele verzekering keert uit als jij bewust het risico veroorzaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, je hebt er premies voor betaald. En of je wel of niet kan werken beslist de daartoe bevoegde instantie wel voor je.
Dan wordt mijn WW aanvraag afgewezen wegens verwijtbaar werkloosheid en kan ik met mijn afwijzing naar de bijstandquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, je hebt er premies voor betaald. En of je wel of niet kan werken beslist de daartoe bevoegde instantie wel voor je.
Tja, je hebt inderdaad van die mensen die het zo spelen en tevreden zijn met een bijstanduitkering, die mensen en daar zal geen een partij over twijfelen die schop je aan het werk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan wordt mijn WW aanvraag afgewezen wegens verwijtbaar werkloosheid en kan ik met mijn afwijzing naar de bijstand
Zodat je wel eerst je auto, spaargeld en huis op moet eten voor je een cent krijgt en waarna men zich constant met je bemoeit om je weer actief te krijgen. En dat voor een paar centen. Ik zou het niet trekkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan wordt mijn WW aanvraag afgewezen wegens verwijtbaar werkloosheid en kan ik met mijn afwijzing naar de bijstand
Haha nee ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zodat je wel eerst je auto, spaargeld en huis op moet eten voor je een cent krijgt en waarna men zich constant met je bemoeit om je weer actief te krijgen. En dat voor een paar centen. Ik zou het niet trekken
Nee, het is heel sober geworden. Maar vertel dat aan de VVD'ers hier, die blijven het liefst in de jaren '70 reflex tegen Den Uyl hangen. Dat gezeur gaat zo van generatie op generatie over, ook opa klaagde er vroeger al over.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zodat je wel eerst je auto, spaargeld en huis op moet eten voor je een cent krijgt en waarna men zich constant met je bemoeit om je weer actief te krijgen. En dat voor een paar centen. Ik zou het niet trekken
Alles op naam van je vriendin zetten. Die er vervolgens met Youssef vandoor gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sober zeg je? Mooi, zo hoort het ook. Franje aan een uitkering ten tijden van crisis is nergens voor nodig. Kijk naar die Linkse_Boomknuffelaar die op kosten van de staat mag blijven aankloten met zijn leven, op Fokkie lekker mag posten hoe kut het wel niet is in dit land maar vervolgens door diezelfde staat lekker in de watten gelegd wordt omdat meneer een stoornis heeft. En optjeften zoals hij met zijn grote mond zegt, ho maar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Nee, het is heel sober geworden. Maar vertel dat aan de VVD'ers hier, die blijven het liefst in de jaren '70 reflex tegen Den Uyl hangen. Dat gezeur gaat zo van generatie op generatie over, ook opa klaagde er vroeger al over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |