En laten we dit onthoudenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef 99.999 het volgende:
Laten we proberen in het volgende deel het niveau wat hoger te houden en het aantal persoonlijke sneren stevig te reduceren.
Ik ben het in veel opzichten niet eens met de SP. Bovendien ben ik het op veel punten eens met de VVD.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Mishu het volgende:
@ Yreal: Ik ga nooit op 1 persoon lopen inhakken. Dat gaat gewoon sowieso tegen mijn principes in. Je moet toch een soort basis normen & waarden aanhouden.
Overigens iets wat me ook in de SP aanspreekt, fatsoenlijkheid en je inleven in anderen. En ik denk dat dat soms een beetje ontbreekt bij mensen die zich aangetrokken voelen bij de botte horkenpolitiek van de VVD.
De SP en zijn aanhangers nemen emotie inderdaad veel te vaak als leidraad voor hun besluiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Mishu het volgende:
@ Yreal: Ik ga nooit op 1 persoon lopen inhakken. Dat gaat gewoon sowieso tegen mijn principes in. Je moet toch een soort basis normen & waarden aanhouden.
Overigens iets wat me ook in de SP aanspreekt, fatsoenlijkheid en je inleven in anderen. En ik denk dat dat soms een beetje ontbreekt bij mensen die zich aangetrokken voelen bij de botte horkenpolitiek van de VVD.
Sommigen stemmen dan ook met hun gut-feeling.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SP en zijn aanhangers nemen emotie inderdaad veel te vaak als leidraad voor hun besluiten.
Ach de ratio in de Nederlandse politiek is zo'n beetje beperkt tot de backbenchers van D66. Dat zegt allemaal niet zo veel dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De SP en zijn aanhangers nemen emotie inderdaad veel te vaak als leidraad voor hun besluiten.
backbenchers van D66??quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach de ratio in de Nederlandse politiek is zo'n beetje beperkt tot de backbenchers van D66.
Zouden andere partijen dan ook eens moeten doen. Ik vind de SP met goede ideen en argumenten komen. Dit doen zij al decennia. En keer op keer krijgt SP achteraf gewoon gelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsof schenkstroop geen trollende malloot isquote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Mishu het volgende:
Dan nog zijn er gradaties. Partijen als VVD spelen natuurlijk ook op emoties met het conservatieve straffen, maar ook PvdA met het "Het moet eerlijker. ".quote:Op zondag 17 juni 2012 23:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach de ratio in de Nederlandse politiek is zo'n beetje beperkt tot de backbenchers van D66. Dat zegt allemaal niet zo veel dus.
Niet in dit topic.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof schenkstroop geen trollende malloot is
Hoezo gaan zij daar onverantwoord mee om?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan nog zijn er gradaties. Partijen als VVD spelen natuurlijk ook op emoties met het conservatieve straffen, maar ook PvdA met het "Het moet eerlijker. ".
Het wordt vooral gevaarlijk als het om economische vraagstukken gaat. Laat het nou net de SP zijn die daar onverantwoord mee omgaat.
Ik heb D66 er nog nooit op kunnen betrappen. Hans van Mierlo was een intellectueel ja, in het algemeen vind ik dat D66'ers vooral de pretentie hebben intellectueel te zijn. Als je omringd wordt door mensen die eenzelfde houding hebben dan wordt je de hele tijd bevestigd dat de D66 inderdaad zo'n intellectuele partij is.quote:Ach de ratio in de Nederlandse politiek is zo'n beetje beperkt tot de backbenchers van D66.
Schenkstroop is sowieso een relkloonquote:Op zondag 17 juni 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet in dit topic.
Als hij trollt in het VVD topic, beter houd je dat in het VVD topic
Mensen zoals mij zijn het gevolg van de horkenpolitiek en hun cheerleaders zoals jij.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof schenkstroop geen trollende malloot is
Dat het een grote zeldzaamheid is die je nog wel op een paar plekken vind, bijvoorbeeld bij de minder prominente D66 kamerleden.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
backbenchers van D66??
Zou je dit willen uitleggen?
Bedankt voor deze mededeling. Nu over tot de orde van de dag.quote:
Dat wat een grote zeldzaamheid is?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat het een grote zeldzaamheid is die je nog wel op een paar plekken vind, bijvoorbeeld bij de minder prominente D66 kamerleden.
Daar gaan alle partijen beroerd mee om. Je aanbidt de VVD graag maar die hebben het tekort tot 5% op laten lopen en gingen deze regeerperiode alle lastige issues uit de weg.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan nog zijn er gradaties. Partijen als VVD spelen natuurlijk ook op emoties met het conservatieve straffen, maar ook PvdA met het "Het moet eerlijker. ".
Het wordt vooral gevaarlijk als het om economische vraagstukken gaat. Laat het nou net de SP zijn die daar onverantwoord mee omgaat.
Want jij hebt natuurlijk nooit de kans gehad om te gaan werken of een opleiding te volgen. Nee, jij bent gewoon weggepestquote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mensen zoals mij zijn het gevolg van de horkenpolitiek en hun cheerleaders zoals jij.
Politici die de ratio voorop zetten in hun standpunten.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat wat een grote zeldzaamheid is?
Omdat ze het niet met rationele argumenten kunnen onderbouwen. Heb je ooit Roemer zijn antwoorden gehoord in een debat over de staatsfinanciën? Vreselijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo gaan zij daar onverantwoord mee om?
Dat is echt een loos argument. De SP heeft ook economische ideeen en plannen, alleen andere plannen. Vooruitstrevende economen als Keynes waren ook links. Die heeft afgelopen halve eeuw de economie bepaalt en had als enige een succesvol antwoord op de crisis in 1929. Zonder hem zouden we nergens zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach zo! Duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Politici die de ratio voorop zetten in hun standpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |