Wat ben ik blij dat ik geen koffie in mijn mond heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee de beste zijn als je de lakens tussen je billen gezogen krijgt![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik geen koffie in mijn mond heb.
mijn pakketje gisteren en het is vandaag al gearriveerd volgens tracktrace.nlquote:
Die van mij is zelfs al zichtbaar op tracktrace na een uurtje. Ze beginnen het inderdaad te lerenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:39 schreef Cooki het volgende:
[..]
mijn pakketje gisteren en het is vandaag al gearriveerd volgens tracktrace.nl
(de wonderen zijn de postnl wereld nog niet uit)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs al zichtbaar op tracktrace na een uurtje. Ze beginnen het inderdaad te leren
Zal volgende week ook eens informeren wanneer ik de spullen langs kan brengen. Nou ja langs. Flinke rit naar Assenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik zal even kijken of ik Ingrid morgen even bel want ik ben wel benieuwd hoe het met haar is. De vorige keeer dat ik haar sprak was ze nog redelijk onderste boven van wat er voor haar was geregeld.
Ik heb Ingrid net gesproken en het gaat aardig goed met haar. Ze is heel erg blij met alle spullen die ze gekregen heeft. Dus namens haar moet ik iedereen heel erg bedanken. Nu is ze druk bezig om administratief alles op orde te brengen. Als het goed is heeft ze aan het eind vd week thuis weer internet en dan zal ze zelf weer reageren. De inboedel is ondertussen aardig rond en ze heeft geen dingen meer direct nodig.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik denk dat het wijsheid is dat Ingrid eerst alles een plek moet gaan geven, zodat ze een duidelijk lijstje komt, wat ze nog nodig heeft.
Dat zal ik vanavond even aan haar moeten vragen. Ze heeft wel wat verlichting gekregen maar ik weet niet of dat voldoende is. Ik laat het wel even weten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Betekend dit dus dat de lamp die ik aanbood en die ze graag wilde hebben dus niet meer nodig is? (Handig om te weten, dan kan ik m tenminste aan iemand anders aanbieden)
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Betekend dit dus dat de lamp die ik aanbood en die ze graag wilde hebben dus niet meer nodig is? (Handig om te weten, dan kan ik m tenminste aan iemand anders aanbieden)
Ik heb Ingrid net gesproken en ze zouden nog goed van pas komen dus als het nog kan graag.quote:
Volgende week ga ik de spullen brengen, ook daarstraks afgesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Ingrid net gesproken en ze zouden nog goed van pas komen dus als het nog kan graag.
De postpakketjes die door Papabear en Cooky zijn verstuurd zijn inmiddels ook gearriveerd.
En dan heb ik nog kontakt via pm hier en daar maar grotendeels is voor Ingrid alles geregeld.![]()
Top mensen.
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nu zelfs al even!
Cooki het kapstokje hangt! Kinders zijn er blij mee. Hij is leuk!
Papabear bedankt voor de spullen!!!
Dankzij het gratis laminaat door een fok!ker ligt er nu in de slaapkamers en keuken laminaat.
Betonvloer is alleen nog beneden in de hal, als je binnen komt.
Er hangen een paar lampen, helaas was er 1 gesneuveld.
Ik zal eens kijken of ik een paar fatsoenlijke foto's heb.
Goed om te horen dat er zoveel geregeld is inmiddels.quote:
Een paar maanden geleden was ik nog iemand die haar topic las en dacht ik heb nog wel een dvd speler voor dat meisje ergens liggen. Later begreep ik van haar de situatie waarin ze zat en heb ik besloten om haar zoveel mogelijk te helpen zodat ze snel op zichzelf kon wonen. En ondertussen zijn Ingrid en ik goede vrienden van elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:03 schreef YPPY het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er zoveel geregeld is inmiddels.
Maar wat ik me afvraag: wat ben jij van ingrid? Familie of een vriend of de vriend? Jullie hebben zo vaak contact.Fijn voor ingrid dat iemand haar zo steunt en helpt.
En dat maakt jou een hele goede vent, ik ben blij dat ik jou tot m'n vriendenkring mag rekenen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden was ik nog iemand die haar topic las en dacht ik heb nog wel een dvd speler voor dat meisje ergens liggen. Later begreep ik van haar de situatie waarin ze zat en heb ik besloten om haar zoveel mogelijk te helpen zodat ze snel op zichzelf kon wonen. En ondertussen zijn Ingrid en ik goede vrienden van elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |