Nu ik telefonisch contact met Ingrid heb gehad gaat dit topic weer open.
Zoals ik het van de diverse partijen terughoor is het vooral een kwestie van goede bedoelingen, verkeerde verwachtingen, onhandige keuzes en een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Hier heb ik het met Ingrid ook over gehad en zij realiseert zich echt wel dat ze zaken anders (handiger) had kunnen aanpakken. Ze is oprecht blij met de hulp en spullen die ze gekregen heeft, maar voelde zich overvallen door de drukte die het hele verhuisgebeuren met zich meebracht, verloor daardoor de controle en sprak zaken niet uit die ze wel uit had moeten spreken zodat de lucht meteen geklaard kon worden.
Wat betreft de spullen:
Het bankje is volgens mij bij het transport beschadigd (diverse scheuren). Volgens Ingrid was het ook met een kleed erop zichtbaar en haar kinderen (die nog best jong zijn) begonnen eraan te plukken. Ik kan me voorstellen dat je er dan liever een andere bestemming aan geeft. Als ze dit had overlegd met de gevers, en het op een andere manier op Fok! had gezet was er volgens mij niets aan de hand geweest.
Het dressoir: de schimmel bleek toch erger te zijn dan verwacht en volgens Ingrid is er tijdens transport is er een hoek beschadigd, waardoor het niet meer veilig is, ook ivm de kinderen.
Edit: Via PM heb ik hier net andere verhalen over gehoord, het dressoir zou onbeschadigd in de kamer zijn gezet. Wat er nu echt gebeurd is, daar gaan we denk ik nooit achter komen.
Ook hier: overleg met de gever was beter geweest dan ervan uitgaan dat een boodschap via via altijd klopt (niet dat ik de boodschappers hiermee diskwalificeer, maar ik denk dat er teveel ruis zat).
Dat is wat ikzelf aan verklaring hier ga geven, de rest is aan Ingrid. Voor de mensen die vragen aan haar hebben: houd er rekening mee dat ze weinig op internet kan. Waarschijnlijk wordt het pas dit weekend. Ik heb haar gevraagd om er wel een prioriteit van te maken en altijd in dit topic te kijken als ze online komt en niet alleen PMs te beantwoorden en dat zou ze doen.
Liesje en ik kijken mee, eventuele popcorneters en relschoppers hoeven niet langs te komen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 21-06-2012 11:31:50 (aanvulling over het dressoir) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit