Is allemaal schijn, zal me niks verbazen dat hij zo'n Ricky Martin type is.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Hij neukt wel meer lekkere wijven dan jij ooit in je hele leven kan krijgen.
Hij kan die vrouwen niet eens laten komen met zijn kleine slurfje.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Dit.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:46 schreef xSouL het volgende:
[..]
Is allemaal schijn, zal me niks verbazen dat hij zo'n Ricky Martin type is.
Eerst de trotse hetero uithangen en dan als nog uit de kast komen.
Jaloers mimang?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij kan die vrouwen niet eens laten komen met zijn kleine slurfje.
dat wist 'ie voor rust ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:48 schreef Waaghals het volgende:
om Van der Wiel in de war te brengen
die wist na rust nie meer wie zijn man was
Dat heb je wel vaker met ajacieden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hij weet ook totaal niet wat voetballen is lijkt het
Ja, net zoals Adolf Hitler, die neukte ook meer wijven die jij ooit in 3 levens gaat krijgen. Maar om hem dan als voorbeeld te noemen ontgaat mij nogal.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:45 schreef EenKoudKonijn het volgende:
/carequote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Fout, er was ergens een speler die onder de rust zijn hoofd kaal had geschoren ooit
Wel jammer dat hij z'n lul niet omhoog krijgt als hij jou hoofd ziet.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:19 schreef xSouL het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij z'n lul niet omhoog krijgt als hij jou hoofd ziet.
En dat is niet omdat hij gay is.
Godwin,quote:Op zondag 17 juni 2012 22:51 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ja, net zoals Adolf Hitler, die neukte ook meer wijven die jij ooit in 3 levens gaat krijgen. Maar om hem dan als voorbeeld te noemen ontgaat mij nogal.
[..]
quote:
De echte kasthommo's liepen bij Nederland. Zielige doetjes dat het waren.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
CR7 is baas en regelt te kust en te keur mooie vrouwen.
TS is jaloers.
Dat is wel baasquote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Fout, er was ergens een speler die onder de rust zijn hoofd kaal had geschoren ooit
Wat een baas was het ookquote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef lukaon het volgende:
Who cares. Ronaldo trapt Oranje naar huis, de rest is bijzaak.
En niks mis met zijn kapsels. Dit kapsel van deze Ronaldo, dat was pas erg.
Maar die kust goud, dus who cares?!
[ afbeelding ]
[..]
Wil net zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:57 schreef spiceinvader het volgende:
Dat hommo dit hommo dat hiero![]()
Hij heeft tenminste geen rotkop zoals menig fokker
De meesten dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Fokkersmisgunnende , verzuurde mensen
Michielosquote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen
a) Ronaldo neukt elk wijf, als ronaldo iets van je vriendin wil, is je vriendin weg tot ergernis van huilende fokkertjes
b) ziet er eeh .. 3000000000x beter uit dan menig fokker. Durf ik nog geld op te zetten ook
c) Bankaccount van god ik weet niet hoeveel nullen.
Dit dus... Al die mensen die ronaldoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen
a) Ronaldo neukt elk wijf, als ronaldo iets van je vriendin wil, is je vriendin weg tot ergernis van huilende fokkertjes
b) ziet er eeh .. 3000000000x beter uit dan menig fokker. Durf ik nog geld op te zetten ook
Dat maakt hem niet heteroquote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen
Van mij wel tochquote:Op maandag 18 juni 2012 07:53 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind het toch zo'n verwijfde man, nee kan daar echt niet heet van worden. Ik denk dan ook dat hij homo is
Ik ken jou niet dus ik weet het nietquote:
Oehhquote:Op maandag 18 juni 2012 07:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ken jou niet dus ik weet het niet
Nou dan is heel de tafel bij VI ook homo,kapper of vrouwquote:Op maandag 18 juni 2012 08:06 schreef tja77 het volgende:
TS let meer op kapsel van Ronaldo, dan op het voetbal.
TS is OF kapper, OF homo, OF vrouw. Of een combinatie van die 3
Je bent het dus met me eens?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou dan is heel de tafel bij VI ook homo,kapper of vrouwZulke dingen vallen gewoon op.
Er zijn wel genoeg topics geopend over hun slechte spel. Genoeg frustratie.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens?
Na de wedstrijd van gisteren lijkt het me gepaster een topic te openen over het spel van oranje, dat is pas klachtwaardig. Maar als het kapsel van 1 tegenstander meer frustratie oproept, dan hetgeen je eigenlijk kijkt (voetbal) dan is mijn conclusie niet eens zo onlogisch.
Volgens mij is het gewoon frustratie en haat jegens Ronaldo. Wat doet het kapsel van een voetballer ertoe? Ik kan me er niet druk om maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Er zijn wel genoeg topics geopend over hun slechte spel. Genoeg frustratie.
En Ronaldo is een hele goede speler, daar niet van. Kan je nog wel over andere dingen gaan praten.
Ik maak me er ook niet druk om maar ik vind het wel stom.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon frustratie en haat jegens Ronaldo. Wat doet het kapsel van een voetballer ertoe? Ik kan me er niet druk om maken.
Gek he als je er alles aan doet om in de publiciteit te komen. het is nogal een eigengeilerdje. Veel te arrogant. Tsja... daarmee maakt hij zichzelf niet echt populair.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon frustratie en haat jegens Ronaldo. Wat doet het kapsel van een voetballer ertoe? Ik kan me er niet druk om maken.
Voetballen kan hij inderdaad ja, maar zijn houding is echt om te janken. Dat heb ik altijd al gevonden.```quote:Op maandag 18 juni 2012 08:42 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een geweldige speler. Mooie acties. Een genot om naar te kijken.
Pure jaloezie uit het NL kamp lees ik hier
Niemand beweert dat het geen goede speler is. Dat we verloren hebben komt ook niet als een gehele shockquote:Op maandag 18 juni 2012 08:42 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een geweldige speler. Mooie acties. Een genot om naar te kijken.
Pure jaloezie uit het NL kamp lees ik hier
Achja, gelukkig zijn we geen wijven en kunnen we het ook gewoon over z'n voetbal kwaliteiten hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:43 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Voetballen kan hij inderdaad ja, maar zijn houding is echt om te janken. Dat heb ik altijd al gevonden.```
Bron: http://trouwen.blog.nl/ce(...)-irina-shayk-trouwenquote:Topmodel Irina Shayk is gepot met een diamanten verlovingsring. Zou profvoetballer Christiano Ronaldo haar ten huwelijk hebben gevraagd? De Portugese pers is overtuigd van het feit dat het stel gaat trouwen.
Zou het een ‘moetje’ zijn. Er gaan namelijk ook geruchten dat Irina Shayk zwanger is. Ze is gespot met een bol buikje. Voor Christiano Ronaldo zou het niet zijn eerste kindje zijn. Hij heeft al een zoon, waarvan de moeder onbekend is.
En laat dit topic daar nu net niet over gaan. TS stoorde zich heel erg aan de kapsel blijkbaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Achja, gelukkig zijn we geen wijven en kunnen we het ook gewoon over z'n voetbal kwaliteiten hebben
niet?
Mwha dat zegt niet zoveel. Ik denk dat hij wel homo is eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:45 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Bron: http://trouwen.blog.nl/ce(...)-irina-shayk-trouwen
Nohommo dus
Alsof dat veel zegtquote:Op maandag 18 juni 2012 08:45 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Bron: http://trouwen.blog.nl/ce(...)-irina-shayk-trouwen
Nohommo dus
Denk het ook maar als hij dat zou vertellen, heeft ie geen leven meer.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mwha dat zegt niet zoveel. Ik denk dat hij wel homo is eigenlijk.
Hij is veruit de beste speler van Portugal, en na Messi de meest scorende en beste speler die actief is op de europese velden. Arrogant? Is gewoon zelfkennis, hij weet dat hij goed is, alleen voor Nederlandse voetbalfans is het frustrerend dat het er gisteren uitkwam. Trouwens hoeft Ronaldo er niet alles aan te doen om in de publiciteit te komen, daar zorgen zijn voetballende kwaliteiten al voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:40 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Gek he als je er alles aan doet om in de publiciteit te komen. het is nogal een eigengeilerdje. Veel te arrogant. Tsja... daarmee maakt hij zichzelf niet echt populair.
Ja dat vind ik wel heel erg zielig.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef Knaller het volgende:
[..]
Denk het ook maar als hij dat zou vertellen, heeft ie geen leven meer.
Zo gaat dat in het voetbalwereldje.
Gistermorgen dacht ik helemaaaaal niet zo over hem natuurlijk. Het is sinds de uitschakeling van Nederland natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is veruit de beste speler van Portugal, en na Messi de meest scorende en beste speler die actief is op de europese velden. Arrogant? Is gewoon zelfkennis, hij weet dat hij goed is, alleen voor Nederlandse voetbalfans is het frustrerend dat het er gisteren uitkwam. Trouwens hoeft Ronaldo er niet alles aan te doen om in de publiciteit te komen, daar zorgen zijn voetballende kwaliteiten al voor.
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:25 schreef xSouL het volgende:
@Alle mongolen die die TS is jaloers, TS is kapper, TS is ... zeggen
Ik heb helemaal niks tegen C. Ronaldo, ik zelf ben een grote fan van Real Madrid en kan de voetbal kwaliteiten van C. Ronaldo enorm waarderen. Maar alleen, omdat hij veel geld verdiend hoeft hij niet van al die nichterige trekjes te hebben. Doet nog al afbreuk aan het totaal plaatje van een voetballer.
En al die jongens hier die geilen op zijn bankaccount...
Wat the fuck voor golddiggers zijn jullie.
Woowww durf jij dat ja, stoer man.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen
Dan zouden de kijkcijfers ook flink dalen, aangezien geen vrouw de wedstrijd zal gaan kijken.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:36 schreef Franknfurter het volgende:
Als die camera nou niet 30% van de tijd op die rotkop van het joch had gestaan zou het niemand zijn opgevallen.
Ik denk dat stiekem best veel vrouwen het maar een verwijfd type vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:38 schreef xSouL het volgende:
[..]
Dan zouden de kijkcijfers ook flink dalen, aangezien geen vrouw de wedstrijd zal gaan kijken.
Dit..nooit 1 gehoord die zei dat tie wel lekker wasquote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef Franknfurter het volgende:
Werkelijk iedere vrouw die ik erover heb gehoord vindt het een kwal.
Kun jij een dikke lul van 23 cm hebben zonder te piepen om je mamma? Ik ben meer kerel dan jij ooit zal zijn, huilie. En nou terug in je hok.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kun jij een dikke lul van 23 cm hebben zonder te piepen om je mamma? Ik ben meer kerel dan jij ooit zal zijn, huilie. En nou terug in je hok.
Je opent zelf een topic over een andere kerel zn kapsel, en nu is iemand anders een smerige homoquote:Op maandag 18 juni 2012 10:23 schreef xSouL het volgende:
[..]![]()
x 1000
Wat een smerige homo ben jij...
Verlaat a.u.b. mijn topic
Daar zit niets.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit daar nou?!
Inderdaad, wtf xD.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:23 schreef xSouL het volgende:
[..]![]()
x 1000
de tering ik zou mn rechterbal opgeven voor zon lichaamquote:Op maandag 18 juni 2012 09:43 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit daar nou?!
Bepaal ik zelf wel en jij mag ook best vertrekken gezien jij geen toegevoegde waarde hebt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je opent zelf een topic over een andere kerel zn kapsel, en nu is iemand anders een smerige homo
Hoepel zelf op met je topic als je niet normaal kan doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:23 schreef xSouL het volgende:
[..]![]()
x 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |