Wat is dat?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens zullen we een keer een moordweekend-meet doen?
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 juni 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens zullen we een keer een moordweekend-meet doen?
quote:
Soort Agatha Christie idee, met een nep moord.quote:
Dus dat!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Soort Agatha Christie idee, met een nep moord.
iemand speelt de moordenaar, een ander het slachtoffer en de rest moet raden wie, wat en hoe, oh zoals Cluedo, maar dan echt
Ooooooh, daar hou ik van!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Soort Agatha Christie idee, met een nep moord.
iemand speelt de moordenaar, een ander het slachtoffer en de rest moet raden wie, wat en hoe, oh zoals Cluedo, maar dan echt
Onder het genot van veel drank is het best te doenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Slachtoffer spelen is echt het saaiste op zo'n weekend geloof ik
maar verder, yes!
Als ik slachtoffer ben dan maak ik er wel werk van. Super veel bloed, ontbrekende ledematen. Ik heb veel over voor het vak.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Slachtoffer spelen is echt het saaiste op zo'n weekend geloof ik
maar verder, yes!
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik slachtoffer ben dan maak ik er wel werk van. Super veel bloed, ontbrekende ledematen. Ik heb veel over voor het vak.
totdat je lijk naakt door het huis gaat rennen met een fles wodka in de hand, dan wordt het ineens een zombie survival weekendquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Onder het genot van veel drank is het best te doen
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
totdat je lijk naakt door het huis gaat rennen met een fles wodka in de hand, dan wordt het ineens een zombie survival weekend
Jaaaa, ik ben dan Jamie Lee Curtis in Halloween.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
Dan hebben we onze nieuwe Scream Queen, Bellan
Ja, zo moeilijk is het niet, lijkt me.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we het dan zelf doen, niet via zo'n bedrijf?
A) veel leuker
B) goedkoper
C) We maken er een leuk weekend van in een huisje
totdat mensen in naburige huisjes gaan klagen als we het lijk in hun tuin begravenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we het dan zelf doen, niet via zo'n bedrijf?
A) veel leuker
B) goedkoper
C) We maken er een leuk weekend van in een huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |