SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal maar kijk toch maar. Want geen bal op tv en mn hoofd kan wel wat afleiding gebruiken
Nou ja, zoiets idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?
scherpquote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?
Watskebeurt?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal maar kijk toch maar. Want geen bal op tv en mn hoofd kan wel wat afleiding gebruiken
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Teveel zitten piekeren vandaag en daardoor voel ik mij een beetje blegh
Zit je in een café en staat de rest buiten te roken?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb net ook nog lekker lopen janken omdat dat piekeren vooral veroorzaakt word doordat ik mij gewoon heel erg alleen voel momenteel.
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt. Heb je iemand waar je er over kan praten?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb net ook nog lekker lopen janken omdat dat piekeren vooral veroorzaakt word doordat ik mij gewoon heel erg alleen voel momenteel.
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niksquote:Op zondag 17 juni 2012 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je in een café en staat de rest buiten te roken?
(grapje hoor, ga gewoon wat leuks doen...)
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt. Heb je iemand waar je er over kan praten?
Fijn dat je zo'n iemand hebt. Ik heb dat helaas niet echt. Ligt ook vooral aan mijzelf.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niks
[..]
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilen
Enigszins herkenbaar wat je zegt. Dat alleen thuis komen went wel een beetje (je hebt toch katten?) hoor maar op sommige momenten is het kut.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niks
[..]
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilen
Ik heb 2 konijnen, maar die hebben vooral elkaar. Die komen niet even gezellig bij je op schoot zitten enzo, helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar wat je zegt. Dat alleen thuis komen went wel een beetje (je hebt toch katten?) hoor maar op sommige momenten is het kut.
Heb je nog geen kennissen opgebouwd waar je nu woont?
Dat is ook hier best herkenbaar hoor. En heb zelf vrij lang alleen gewoond, dus begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ook met de mensen waar je het contact mee verliest.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is ook hier best herkenbaar hoor. En heb zelf vrij lang alleen gewoond, dus begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ook met de mensen waar je het contact mee verliest.
Maar zie het positief; dat is bij mij eigenlijk het laatste half jaar ontzettend omgedraaid in de zin van bekenden van weleer die weer contact zochten en nieuwe mensen die ik heb leren kennen. Kan bij jou dus ook.
dit topic natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigen
Ons? Nee grapje.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigen
Oh, herkenbaar. Ik ben altijd maar op reis als ik jarig ben, dan ben ik tenminste nog ergens mee bezigquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet/wil mijn verjaardag dit jaar wel vieren ik word 30.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. Ik ben altijd maar op reis als ik jarig ben, dan ben ik tenminste nog ergens mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |