Dat dat niet gezien was zeg, sjonge....quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Modder het volgende:
Bij het acht uur journaal vandaag:
[ afbeelding ]
klopt....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:58 schreef Gitarist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus officieel uitgebracht... volgens mij moet rotdag één woord zijn...
Zelfs in de rectificatie zit nog een typefoutquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Excuses van de NOS, dat dan weer wel![]()
http://nos.nl/artikel/387778-spelfout-in-achtuurjournaal.html
Mijn smartphone stuurt soms beelden van de camera niet of verlaat naar de 'gallerij' door. Wat bij mij werkt is om naar de camera te gaan en daar op het 'play' driehoekje te klikken. Ik heb android, geen idee hoe dat bij andere besturingssystemen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Sosha het volgende:
Welke dan?
Ik heb deze week een foto gemaakt van een winkel hier in de stad, die loeigrote stickers op z'n raam heeft hangen dat een andere winkel zich daar 'vestigd'. Helaas was de foto spoorloos verdwenen van mijn telefoon toen ik thuiskwam
.
Hij is pas vers slagerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:12 schreef MrKikker het volgende:
[ afbeelding ]
geen wonder dat die vent slager is..
Fuck, zit precies in waar ik nu pillen voor moet slikken van de dokter, jammer alleen dat er zoveel tussen ' ' staat, 'vrije radicalen' bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef Ferry_76 het volgende:
Nieuwe smaak van healthy people sappen:
http://www.healthypeople.nl/Coconutwater-ananas
Dat fotoboek blijft niet op die plek staan als iemand een nieuwe toevoegt, slimpie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef Gwywen het volgende:
Op de site van het Kruidvat kun je je fotoboek online zetten.
Helaas kan ik niet direct linken naar degene die ik bedoel. Klik hier even, bovenste rij, meest rechtse fotoalbum.
Best sneu, hij wilde naar Indonesië, maar is niet verder gekomen dan de balie van het reisbureau...
de engelse vertaling is echt vreselijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef Ferry_76 het volgende:
Nieuwe smaak van healthy people sappen:
http://www.healthypeople.nl/Coconutwater-ananas
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
de engelse vertaling is echt vreselijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sowieso is die tekst ruk.quote:Handy to take with you
Healthy People pomegranate juice drinks now also come in handy 330ml bottles with a special label that blocks out as much light as possible in order to preserve antioxidant content of the drink.
Three of our juice drinks now come in these handy 330ml bottles:
- Acai berry and summer fruit
- Pomegranate
- Pomegranate and raspberry
Maar ook het half om half gebruik; coconut water pineapple of kokoswater ananas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GekkePoes het volgende:
de engelse vertaling is echt vreselijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Maar ook het half om half gebruik; coconut water pineapple of kokoswater ananas.
Zie al engelssprekenden staan:"What's an ennahnes??"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |