Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
echt nog nooit van gehoordquote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
GJE haal Holden. Geloof me elke finesse gaat erin.
Hmm, ipv Mikel?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
GJE haal Holden. Geloof me elke finesse gaat erin.
Nee op CFquote:Op zondag 17 juni 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ipv Mikel?
Dat bespaart me ook weer Taarabt
Heel graag, ik wilde net posten dat hij niet op de markt wasquote:Op zondag 17 juni 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
LOL ik heb m nog in mn club in die formatie. Wil je hem hebben?
Een van de vele slachtoffers van Nigel de Jong.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stuart Holden die Amerikaan die zijn beek brak vorig seizoen
Alleen als je er mee gaat spelen en als je hem niet meer wil dat je hem dan teruggeef en niet met winst verkoopt.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel graag, ik wilde net posten dat hij niet op de markt was
Ik weet niet of dit nou een troll is?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen als je er mee gaat spelen en als je hem niet meer wil dat je hem dan teruggeef en niet met winst verkoopt.
Taarabtquote:
Ja misschien verkoop je hem wel na 2 potjesquote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nou een troll is?
Ik ga ermee spelen ja, ben benieuwd naar die 5* weak foot
Wie doet nou zoietsquote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja misschien verkoop je hem wel na 2 potjes
Wacht, ik ga denk ik voor Taarabt.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja misschien verkoop je hem wel na 2 potjes
DIe 5star skills gebrui je toch niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht, ik ga denk ik voor Taarabt.
Betere stats en ook 5* skill
Waka Wakaquote:
Is 'ie 4312 CF dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
Mja die Holden is ECHT goed.zijn schot is vergelijkbaar met die van Vela
Je kan ook gewoon zeggen dat Taarabt meer pace hebt, je hoeft het niet te verbloemen hoor. Kom nou maar uit de kast, we weten het wel!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht, ik ga denk ik voor Taarabt.
Betere stats en ook 5* skill
Geef je hem terug als je hem niet meer opstelt?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is 'ie 4312 CF dan?
Als dat zo is wil ik hem proberen
Ja, dan krijg je een DMquote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geef je hem terug als je hem niet meer opstelt?
Holden oogt snellerquote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat Taarabt meer pace hebt, je hoeft het niet te verbloemen hoor. Kom nou maar uit de kast, we weten het wel!
Holden is gemaakt voor een 4312 Scoorde net zoveel als de spitsenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
In 4-3-1-2 zou ik altijd een spits met redelijke passing op CF zetten eigenlijk. Was bij mij altijd de speler die de meeste kansen kreeg (en ook het meeste scoorde). Blijft een baggerformatie though.
80 passing die Holden, ik ben benieuwdquote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
In 4-3-1-2 zou ik altijd een spits met redelijke passing op CF zetten eigenlijk. Was bij mij altijd de speler die de meeste kansen kreeg (en ook het meeste scoorde). Blijft een baggerformatie though.
die motm Torres trouwensquote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Holden is gemaakt voor een 4312 Scoorde net zoveel als de spitsen
Je kan me best vertrouwen hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
Je hebt m. Ik hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen
Ik scoorde gister nog vanaf 40 meter met hem. Bij de replays stond hij er niet bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die motm Torres trouwensecht een ziek schot man, ik wil 'm ook
![]()
Die Donerland ziet er fakking smerig uit van buiten trouwensquote:Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
Ik kreeg oranje knoflooksaus bij mn kapsalon
Lijkt me te verdedigend. Ik zou voor Wilshire, Arteta of Parker gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet ik dan ipv Mikel gewoon Taarabt opstellen?
Of zijn er betere opties
De buitenkant schijnt nog netjes te zijn...quote:Op zondag 17 juni 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Donerland ziet er fakking smerig uit van buiten trouwens
Artetaquote:Op zondag 17 juni 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me te verdedigend. Ik zou voor Wilshire, Arteta of Parker gaan.
Jij weet welke ik bedoel of zeg je maar wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De buitenkant schijnt nog netjes te zijn...
Eet het nou maar gewoon een keerquote:Op zondag 17 juni 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet welke ik bedoel of zeg je maar wat?
Als ik die buitenkant van die zaak al zie ben ik klaar.quote:
Ja GJE, gewoon eten. In het ergste geval krijg je voedselvergiftiging en ga je dood.quote:
Die heb ik gehad, vond ik niet zo fijn eerlijkgezegdquote:
Dan Richardsquote:Op zondag 17 juni 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heb ik gehad, vond ik niet zo fijn eerlijkgezegd
Idd, dikke bullshit dit zou nooit over Messi of Barca verschijnen ... maarja haten is voor de zwakke en onzekere dus verwacht niks beters van hun.quote:
Formation?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
wil iemand voor deze lieve knul een silver team maken voor ±120k?
GJE denkt nu echt "Waar hebben ze het over?"quote:
Ik loop nog niet zo lang mee hequote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GJE denkt nu echt "Waar hebben ze het over?"
Zola > Jerrel > Ballackquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
wil iemand voor deze lieve knul een silver team maken voor ±120k?
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik loop nog niet zo lang mee he
Maakt niet uit, wel 4 atb svp.quote:
Altijd dat gezeik over zijn kapsel. So fucking what?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd, dikke bullshit dit zou nooit over Messi of Barca verschijnen ... maarja haten is voor de zwakke en onzekere dus verwacht niks beters van hun.
Nice, thanksquote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF's kan je wegdenken. Bij die 2e heb ik nu Drenthe en Emnes op de flanken.
1-3.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef Pobberd het volgende:
Wat gaat het worden? Ik zeg 2-1 voor Portugal
Maakt mij niets uit zolang het maar een flinke schoppartij wordt!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef Pobberd het volgende:
Portugal moet toch verliezenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef Pobberd het volgende:
Dat hij huilde was 8 jaar geleden op het EK 2004 toen ze in de finale van dat anti-voetbal van Griekenland verloren, daar kan ik ook om huilenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik over zijn kapsel. So fucking what?Ach huilende van hem worden ook oud dus ze moesten wat nieuws verzinnen.
Dus je wilt niet dat Nederland doorgaat?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit zolang het maar een flinke schoppartij wordt!
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef Pobberd het volgende:
quote:
Het maakt mij niet uit of ze wel of niet doorgaan. Ik vind het leuk als ze doorgaan maar als ze verliezen ga ik daardoor mij niet kut voelen hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dus je wilt niet dat Nederland doorgaat?
Ik weet niet precies hoe het zitquote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Portugal moet toch verliezenAnders gaan ze niet door.
Mja hij was toen nog maar 19 dus i kan het wel begrijpen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat hij huilde was 8 jaar geleden op het EK 2004 toen ze in de finale van dat anti-voetbal van Griekenland verloren, daar kan ik ook om huilen
Ga maar niet kijken als je er toch niet in gelooft.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter dan 2 gaan we niet krijgen denk ik
Ik ook niet hoor. Weet nog dat ik vroeger na de verliespartij tegen Portugal op het EK helemaal aan het huilen wasquote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of ze wel of niet doorgaan. Ik vind het leuk als ze doorgaan maar als ze verliezen ga ik daardoor mij niet kut voelen hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er ook niet echt in hoor, maar ik hoop het natuurlijk welquote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga maar niet kijken als je er toch niet in gelooft.
2e, maar hopelijk niet te.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Denk je het echt of ben je gewoon te optimistisch?
Dat zijn diegene die negatief zijn over Vlaarquote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iedereen doet net of Huntelaar een voetbalgod is of zo
Wat deed Kalou net in dat rijtje namen?quote:
Spelers die ik baas vind die bij Chelsea hebben gespeeld.quote:
Ook als die bij Ajax had gespeeld?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers die ik baas vind die bij Chelsea hebben gespeeld.
quote:beter Vlaar in de oceaan dan Heitinga spartelend op het droge
Wat is datquote:Op zondag 17 juni 2012 20:26 schreef Rijst het volgende:
Dit knopje moeten ze ook voor de ps3 hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]Danke schönSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik heb daar ook last van. Hij laat alleen maar de laatste 2 zien en dan de andere 10 missersquote:Op zondag 17 juni 2012 20:29 schreef RavioliPunch het volgende:
Waar is EA’s mogelijkheid om je laatste 5 goals te laten zien
Nee, komt puur omdat hij bij Feyenoord heeft gespeeld en in die tijd ongelofelijk goed was samen met Kuijt.quote:
Lees edit, was een typfoutquote:
http://www.futhead.com/12/player/70quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
Tore Andre Flo, ook nog een baas van Chelseagodver, die grote Noor daar in de spits
Ik wil goals terugzien die ik gemaakt hebquote:Op zondag 17 juni 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van. Hij laat alleen maar de laatste 2 zien en dan de andere 10 missers
Dat hij nog steeds voetbaltquote:
Met die LB en LCM wordt het niets he. Verder wel prima.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het geworden, ben benieuwd
4-3-1-2quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
geen Artetaquote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch echt te traag voor mequote:
Cole is een baasje hoor, heb hem al eerder gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met die LB en LCM wordt het niets he. Verder wel prima.
Waar zit dat knopje dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Door 2x te klikken kan je van profiel switchen zonder iedere x in en uit te loggen.
al je geld in 1 team zodat je weer squad fitness moet gaan kopen steeds en je matchcoins elke keer daar naar toe gaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook het hele jaar gedaan. Maar dankzij jou hoef ik dat niet meerquote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al je geld in 1 team zodat je weer squad fitness moet gaan kopen steeds en je matchcoins elke keer daar naar toe gaan?
Kind of. Heb wel nog heel veel fitnesskaartjes doordat ik toen veel pakjes opendequote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al je geld in 1 team zodat je weer squad fitness moet gaan kopen steeds en je matchcoins elke keer daar naar toe gaan?
Lukaku en Sturridge omdraaien?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes verkopen en je hebt zo een brons team.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kind of. Heb wel nog heel veel fitnesskaartjes doordat ik toen veel pakjes opende
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb ik ook het hele jaar gedaan. Maar dankzij jou hoef ik dat niet meer![]()
10K maxquote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoeveel kost trouwens een MLS brons team ongeveer?
Heeft weinig zin denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |