dat topicquote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef Monopoly het volgende:
stok tussen je billen scheten snuiven en schaamhaar scheren
Als je het zou menen wel. Maar puur op mijn postgedrag nu gebaseerd geef ik je groot gelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik je kennen om die opmerking te maken dan? Die verdiende je ook wel zonder dat ik je ken.
schaamluis maybequote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
Heb ik mijn schaamhaar geschoren, heb ik nog steeds jeuk wat is deze!
Ah, zijn we het tenminste over 1 ding eensquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je het zou menen wel. Maar puur op mijn postgedrag nu gebaseerd geef ik je groot gelijk.
nee. Je WiFi faald.quote:
Iedereen heeft z'n mindere tijdenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ah, zijn we het tenminste over 1 ding eens
faalt*quote:
Hij fapt op dolfijnen met snorkels en verder is alles waar een pener bij te pas komt taboe.quote:
bah taalnazi'squote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stefan heeft het vast moeilijk met Rocknijntje haar dwangneurose om iedereen te verbeteren.
Ik leef met 'm mee.
qftquote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij fapt op dolfijnen met snorkels en verder is alles waar een pener bij te pas komt taboe.
Alleen grove fouten.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stefan heeft het vast moeilijk met Rocknijntje haar dwangneurose om iedereen te verbeteren.
Ik leef met 'm mee.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |