http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinton_Cerfquote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
of je daar nou blij mee moet zijn..
23 juni, niks bijzonders gebeurd dacht ik
zo zie je maar weer; het boeit mij niet zoveel...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinton_Cerf
nog veel belangrijker:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing
Mijn hond is toen geboren.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
of je daar nou blij mee moet zijn..
23 juni, niks bijzonders gebeurd dacht ik
Pff.. Toen was ik geboren.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:37 schreef Klipnap het volgende:
Haha, de seiyuu van Shinji moet veel lol gehad hebben in episode 3.
[..]
Mijn hond is toen geboren.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn hond is toen geboren.
RIPquote:Op zondag 17 juni 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jouw hond is toch wel lievv mag ik hopen... niet zo'n vies kutbeest welke je dood wil schieten.
Op mijn verjaardag gingen er soberzo meer dan 8 mensen dood.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:44 schreef mschol het volgende:
mijn verjaardag in 2009 was een dag voor de dooie, 8 personen dood op die dag
Ongetwijfeld...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag gingen er soberzo meer dan 8 mensen dood.
Sowieso vind ik de voice actors best goed. Ik zou niet zo overtuigend kunnen schreeuwen als hemquote:Op zondag 17 juni 2012 19:37 schreef Klipnap het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij niet iets beters te doen... zoals je mentaal voorbereiden op de aankomende nederlaag?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef Klipnap het volgende:
Haha, als je op Wanko op Google Afbeeldingen zoekt, is een van de eerste Sankarea-Wanko's (op pagina 7) een link naar FOK! Voor de rest alleen yaoi en loli-hentai.
Ik ben er al mentaal op voorbereid. Niet dat het me heel veel kan schelen, behalve dat we voorlopig niet meer gaan frituren.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb jij niet iets beters te doen... zoals je mentaal voorbereiden op de aankomende nederlaag?
Ooooh, echt? Nou ja... dat is mooier natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben er al mentaal op voorbereid. Niet dat het me heel veel kan schelen, behalve dat we voorlopig niet meer gaan frituren.
Uit de hand gelopen traditie.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ooooh, echt? Nou ja... dat is mooier natuurlijk.![]()
.
.
Waarom niet frituren?
Je moet net alsof doen of je het interessant vindt. Dat helpt vaak.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen traditie.
Ik kan me eigenlijk beter concentreren op míjn nederlaag. 2 bladzijden aan termen leren is niet niks.
Wij frituren nooit. Mijn ouders vinden het stinken, ongezond en zeggen dat mensen die vaak frituren ook vaak zo'n lucht om zich heen hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ooooh, echt? Nou ja... dat is mooier natuurlijk.![]()
.
.
Waarom niet frituren?
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet net alsof doen of je het interessant vindt. Dat helpt vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |