Ik ook, en waarschijnlijk stoppen de ouders die 120 euro in een potje om later weer terug te geven voor aankoop huis oid.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:08 schreef The_stranger het volgende:
Tsja, wat voor keuze heb je? Of betalen, of verhuizen... Vind het bedrag trouwens wel meevallen..
Kijk als dat het geval is vind ik het nog redelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik ook, en waarschijnlijk stoppen de ouders die 120 euro in een potje om later weer terug te geven voor aankoop huis oid.
Zeur niet zo, je betaalt niet eens je eigen schoolgeld. Je ouders kunnen ook zeggen dat je dat zelf kan gaan betalen, komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:12 schreef Stay2fresh het volgende:
[..]
Kijk als dat het geval is vind ik het nog redelijk.
Dit is ook om je langzaam te leren hoe het echte leven gaat worden, voor dit bedrag mag je niet zeiken.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:12 schreef Stay2fresh het volgende:
[..]
Kijk als dat het geval is vind ik het nog redelijk.
Niks mis mee.quote:
Wat heeft het al dan niet krijgen van kinderen hiermee te maken?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:25 schreef waspoedertje het volgende:
Neem dan geen kinderen
Ik vind dat echt triest gedrag
Ik vind dat jij ook wel 300 kan missenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:26 schreef Zolder het volgende:
Tja je hebt van die ouders.. al zijn de meeste niet zo, waarom het je zoon of dochter op die leeftijd onnodig moeilijker maken dan nodig is. (die 120 euro kunnen ze toch wel missen)
Inb4: ja maar daar wordt de ts volwassen van!
" onnodig moeilijker maken"quote:Op zondag 17 juni 2012 15:26 schreef Zolder het volgende:
Tja je hebt van die ouders.. al zijn de meeste niet zo, waarom het je zoon of dochter op die leeftijd onnodig moeilijker maken dan nodig is. (die 120 euro kunnen ze toch wel missen)
Inb4: ja maar daar wordt de ts volwassen van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |