kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op zondag 17 juni 2012 08:30 schreef Happel het volgende:
Damn, dat was een slecht dagje gisteren voor het inzetten van geld op wedstrijden.
Ik ben alle hoop al lang kwijt. Zeker voor van Marwijkquote:Op zondag 17 juni 2012 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben benieuwd .. vooral naar de instelling van vanavond en het spel. Verwacht weinig veranderingen in de opstelling helaas.
Ik was redelijk all in gegaan op Rusland. Had een simpele winst voor Rusland als surebet erbij gepakt om quite te spelenquote:Op zondag 17 juni 2012 08:30 schreef Happel het volgende:
Damn, dat was een slecht dagje gisteren voor het inzetten van geld op wedstrijden.
Speelden wel in een geniaal systeem de laatste 20 minutenquote:
Echt te ernstig hoor. Zat de wedstrijd te kijken en het is echt bewonderenswaardig hoe de Grieken stand hebben weten te houden. Centrale duo van hun is goed, maar kwam ook veel geluk bij kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was redelijk all in gegaan op Rusland. Had een simpele winst voor Rusland als surebet erbij gepakt om quite te spelen
Het verbaasde mij gisteren echt dat ze uitgeschakeld werden maar goedquote:Op zondag 17 juni 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speelden wel in een geniaal systeem de laatste 20 minuten
Een soort 2-3-0-5 systeem
Doe je wat met kaarten/disciplinair? Ik zou dat normaal wel doen maar met die makke lammetjes tegen Duitsland :/quote:Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Echt te ernstig hoor. Zat de wedstrijd te kijken en het is echt bewonderenswaardig hoe de Grieken stand hebben weten te houden. Centrale duo van hun is goed, maar kwam ook veel geluk bij kijken.
Voor vanavond heb ik Portugal to win & over 2.5 goals @ 3.85.
Ik denk dat er maar weinig mensen op gerekend hadden, de manier waarop ze de gelijkmaker probeerden te forceren deed me wel een beetje aan NL denken, vruchteloos gebrei in de breedtequote:Op zondag 17 juni 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij gisteren echt dat ze uitgeschakeld werden maar goed
Ik sta na gister nummer 1 bij m'n andere poolquote:Op zondag 17 juni 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ik sta maar 4 punten achter op de nummer 1 bij nog een pooltjeen CS is 3 punten waard, daar kan ik nog wel winnen.
ja niks aan dit toe te voegen eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig mensen op gerekend hadden, de manier waarop ze de gelijkmaker probeerden te forceren deed me wel een beetje aan NL denken, vruchteloos gebrei in de breedte
Ik ging gister weer finaal de boot inquote:Op zondag 17 juni 2012 12:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik sta na gister nummer 1 bij m'n andere poolvan plaats 4 naar koplopert. Tsjechië wedstrijd & eindpositie in groep goed voorspeld
En dan Spanje eruitquote:Op zondag 17 juni 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
Dus die moffen kunnen er nog uit nu?Zou wel een stunt zijn, Nederland en Duitsland eruit.
Wat kun je winnen?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik sta na gister nummer 1 bij m'n andere poolvan plaats 4 naar koplopert. Tsjechië wedstrijd & eindpositie in groep goed voorspeld
Is via voetbalpoules.nl, dus nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |