Zwart balkje voor de ogen doet het ook goed.quote:
Die kan er zomaar weer zijn, gezien het de infantiele posters in deze reeks.quote:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:06 schreef golfer het volgende:
Zwart balkje voor de ogen doet het ook goed.
Ik ben er gewoon nog steeds hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef static het volgende:
Wacht overigens nog steeds op die bejaarde schimmellul met wratten.
Euh, daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat happened met de OP waar we aan zouden werken?
Lijkt mij ook. Maar ik heb nooit iemand in de situatie gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:10 schreef APK het volgende:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit.
Jij zou een goede bekende toch ook gewoon herkennen, ondanks zo'n zwart balkje
Volgens mij welquote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef Aleandra het volgende:
Rode balkjes, zwarte balkjes
Volgens mij mis ik wat.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het wel allemaal wil weten.
Ik hou niet van vaste OP'squote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat happened met de OP waar we aan zouden werken?
Ok duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van vaste OP's [ afbeelding ]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van vaste OP's [ afbeelding ]
Oh je meent hetquote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.
Ik vind het een raar fenomeen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.
True maar dat geldt voor ervaren Fokkers, newbies zouden dat nog wel doen, maar hoeveel nieuwe komen er hier static ly bij ?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee wat de waarde is van vaste OP's.. net als faqs en al die regeltjes in topics/reeksen alsof iemand dat eerst gaat lezen voor ie een postje zet
Oranje heb ik allang weer ingeleverd.. Heel misschien pak ik het morgen weer opquote:Op zondag 17 juni 2012 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond laat maar eens het oranje weer inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |