mwah, wel prima eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat pas kut is? Tijdens een hoorcollege in slaap vallen.
Beter dan tijdens een werkcollege. Dan moet je vervolgens alles weer thuis gaan zitten doenquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat pas kut is? Tijdens een hoorcollege in slaap vallen.
Slaapt niet zo comfortabel. En is raar met al die mensen om je heen.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
mwah, wel prima eigenlijk
Ervaring?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan tijdens een werkcollege. Dan moet je vervolgens alles weer thuis gaan zitten doen
Op het laatst vond ik het niet eens meer de moeite om te gaan, dus dat zou je kunnen zeggen ja. Er was toch geen aanwezigheidsplichtquote:Op zondag 17 juni 2012 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slaapt niet zo comfortabel. En is raar met al die mensen om je heen.
[..]
Ervaring?![]()
Ik moet wel voor m'n tentamens... Niet alle stof staat in de boeken. Nou ja, boek dan.quote:
Aanwezigheidsplicht is echt zo knudde. Gelukkig heb ik dat bijna nooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op het laatst vond ik het niet eens meer de moeite om te gaan, dus dat zou je kunnen zeggen ja. Er was toch geen aanwezigheidsplicht
Onze sheets zijn zonder uitleg onbegrijpelijk. Kun je beter op internet dingen opzoekenquote:
ja truequote:
Dit ook wel een beetje.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onze sheets zijn zonder uitleg onbegrijpelijk. Kun je beter op internet dingen opzoeken
quote:
Tjee.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin om gek te doen en naar groningen te gaan en op de grote markt te rondlopen
quote:
Kindquote:Op zondag 17 juni 2012 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
schiermonnikoog de gekste
Viespeukquote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan mij t schelen, schudden die billetjes op de grote markt
Je komt egt deze kant opquote:Op zondag 17 juni 2012 15:04 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Amsterdam.
Ik voel de liefde vanuit ezells kant.
Je bent toch wel helemaal oranje?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:04 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Amsterdam.
Ik voel de liefde vanuit ezells kant.
Flaneren bij de Golden Arm?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Witte tshirt met rood/blauw/wit overhemd, heb wel oranje tshirt meegenomen
Foto's!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Witte tshirt met rood/blauw/wit overhemd, heb wel oranje tshirt meegenomen
quote:
quote:
Vast een boel vrolijke gezichten.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
Ben benieuwd hoeveel boze blikken je gaat krijgen als mensen het verstaan
godsechristusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
Niet te hard, want anders moet 'ie weer naar het ziekenhuis.
[ afbeelding ]
watquote:Op maandag 18 juni 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
Niet te hard, want anders moet 'ie weer naar het ziekenhuis.
[ afbeelding ]
heb jij er een?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
Zo'n gijpvogel is eigenlijk nog best leuk. Kan je van die rare foto's mee maken.
Scoopshot.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef Ezell het volgende:
Zo'n gijpvogel is eigenlijk nog best leuk. Kan je van die rare foto's mee maken.
die wil ikquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef Ezell het volgende:
Je zou maar zo'n enorme gijpvogel hebben.
[ afbeelding ]
intens gen0tquote:
O zo. Ik moet morgen naar school om een paar uurtjes in een grote zaal naar filmpjes te kijken. Klinkt raar als ik het zo zeg...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
Project moet woensdag af en we zijn nog niet klaar. Projectweek was eigenlijk project-anderhalve-week
Ja, dat klopt. Dat klinkt raar.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.
Ik moet morgen naar school om een paar uurtjes in een grote zaal naar filmpjes te kijken. Klinkt raar als ik het zo zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazin klinkt zo verwijfd.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je hoeft ook niet stoer te zijn
Ben een meisje, maar geen tutje...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, dat ben je toch ook?
Euh, westerkadequote:Op maandag 18 juni 2012 20:51 schreef Etsu het volgende:
Leuk. Bij Westerkade en daar omstreken geweest, langs een café en toen bij een studentenhuis gechilld vannacht en toen slapen en toen ging ik weer naar huis.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef Ezell het volgende:
Gezellig.![]()
Ik wil ook naar Amsterdam.Ik zou woensdagavond de stad ingaan voor een 'afscheidsfeestje' van een vriendin, maar dat mens wilde opeens niet meer. Leuk hoor, op je twintigste al een 9-tot-5-mentaliteit hebben...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
Gaan we dan Ronaldo's kapsel bespreken enzo?
[ afbeelding ]
Goede post, quote waardig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
Doe mij maar gewoon kapsalon.
[ afbeelding ]
Lurkerquote:
HOIquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:38 schreef Etsu het volgende:
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaNNNNNNNNNNNNNNDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERreZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Toeval (bestaat niet)quote:
Vergevenquote:
moet ik daarvoor van aubergine houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als je lid wordt van Occupy Etsu.
nu heb ik moeilijk veel zin in een kapsalonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
Doe mij maar gewoon kapsalon.
[ afbeelding ]
Soms, zo af en toe.quote:
Morgen 3 uur bij Mo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nu heb ik moeilijk veel zin in een kapsalon
Courgette, yo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
moet ik daarvoor van aubergine houden
Maakt niet uit. Is hetzelfde.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
Ik eet nu een broodje kipkerrie. De kipkerrie is een paar dagen over datum. Ga ik spijt krijgen?
Je moet dan ook aan de kerrie ruiken en niet aan het bakje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat bakje ruikt nog gewoon helemaal goed enzo.
Sssssst....OSCAR!!! Ik zei nog zo...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Je hebt een oogje op Ezell, nietwaar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moet dan ook aan de kerrie ruiken en niet aan het bakje.
Sorry, ik zal d'r maar niets over je plan verklappen, dat je as zaterdag onder d'r raam met een gitaar gaat zitten en voor d'r gaat zingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Sssssst....OSCAR!!! Ik zei nog zo...
Deze reactie verwachtte ik al van jou, maar ik had geen zin om mijn berichtje te bewerken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moet dan ook aan de kerrie ruiken en niet aan het bakje.
Als ze dat maar niet te horen krijgt inderdaad!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik zal d'r maar niets over je plan verklappen, dat je as zaterdag onder d'r raam met een gitaar gaat zitten en voor d'r gaat zingen.
En hoe zit het met het opblaasschaap?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet te horen krijgt inderdaad!![]()
Had ik je al verteld dat de mankini vandaag binnen gekomen is, nog op tijd dus voor a.s. zaterdag!
Kut, ik word voorspelbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze reactie verwachtte ik al van jou, maar ik had geen zin om mijn berichtje te bewerken.
Goed, is nog in ons bezit. Ze is alleen zo futloos de laatste tijd.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet te horen krijgt inderdaad!![]()
Had ik je al verteld dat de mankini vandaag binnen gekomen is, nog op tijd dus voor a.s. zaterdag!
Slaap lekker jongen, denk maar lekker aan chickies die jij de komende jaren met mij gaat hosselen.quote:
Dankje voor je vertrouwenquote:
Medicijn tegen voorspelbaarheid ligt in je hart.quote:
Dan moeten jullie haar ook niet zo vaak scheren. Goedenacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed, is nog in ons bezit. Ze is alleen zo futloos de laatste tijd.
Mooie tijden worden datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen, denk maar lekker aan chickies die jij de komende jaren met mij gaat hosselen.
Cholesterol?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Medicijn tegen voorspelbaarheid ligt in je hart.
Nee, ben dan bij Kaasrol. Ik ga zijn huis bekogelen met eieren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:02 schreef Etsu het volgende:
Hihi, heb je zin in as zaterdag? Wel thuis blijven hoor.
quote:
Oei, even Sander een smsje sturen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ben dan bij Kaasrol. Ik ga zijn huis bekogelen met eieren.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef Ezell het volgende:
Moet je morgen even beter kijken. Misschien is de kwaliteit van jouw ogen ook asymmetrisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |