mwah, wel prima eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat pas kut is? Tijdens een hoorcollege in slaap vallen.
Beter dan tijdens een werkcollege. Dan moet je vervolgens alles weer thuis gaan zitten doenquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Ezell het volgende:
Weet je wat pas kut is? Tijdens een hoorcollege in slaap vallen.
Slaapt niet zo comfortabel. En is raar met al die mensen om je heen.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
mwah, wel prima eigenlijk
Ervaring?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan tijdens een werkcollege. Dan moet je vervolgens alles weer thuis gaan zitten doen
Op het laatst vond ik het niet eens meer de moeite om te gaan, dus dat zou je kunnen zeggen ja. Er was toch geen aanwezigheidsplichtquote:Op zondag 17 juni 2012 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slaapt niet zo comfortabel. En is raar met al die mensen om je heen.
[..]
Ervaring?![]()
Ik moet wel voor m'n tentamens... Niet alle stof staat in de boeken. Nou ja, boek dan.quote:
Aanwezigheidsplicht is echt zo knudde. Gelukkig heb ik dat bijna nooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op het laatst vond ik het niet eens meer de moeite om te gaan, dus dat zou je kunnen zeggen ja. Er was toch geen aanwezigheidsplicht
Onze sheets zijn zonder uitleg onbegrijpelijk. Kun je beter op internet dingen opzoekenquote:
ja truequote:
Dit ook wel een beetje.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Onze sheets zijn zonder uitleg onbegrijpelijk. Kun je beter op internet dingen opzoeken
quote:
Tjee.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin om gek te doen en naar groningen te gaan en op de grote markt te rondlopen
quote:
Kindquote:Op zondag 17 juni 2012 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
schiermonnikoog de gekste
Viespeukquote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan mij t schelen, schudden die billetjes op de grote markt
Je komt egt deze kant opquote:Op zondag 17 juni 2012 15:04 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Amsterdam.
Ik voel de liefde vanuit ezells kant.
Je bent toch wel helemaal oranje?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:04 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Amsterdam.
Ik voel de liefde vanuit ezells kant.
Flaneren bij de Golden Arm?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Witte tshirt met rood/blauw/wit overhemd, heb wel oranje tshirt meegenomen
Foto's!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Witte tshirt met rood/blauw/wit overhemd, heb wel oranje tshirt meegenomen
quote:
quote:
Vast een boel vrolijke gezichten.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:30 schreef Kaasrol het volgende:
Ben benieuwd hoeveel boze blikken je gaat krijgen als mensen het verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |