lol sneiden.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef therock1987 het volgende:
Mensen sneiden niet voor de lol... Iemand die dat doet is niet meteen een emo.
Fok de mensen die wel zo denken.
Het is een misselijke manier om aandacht te trekkenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef therock1987 het volgende:
Mensen sneiden niet voor de lol... Iemand die dat doet is niet meteen een emo.
Fok de mensen die wel zo denken.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Het is een misselijke manier om aandacht te trekken
Nee je hebt waanbeelden.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:05 schreef Compoantje het volgende:
Maar ik heb wel gelijk. Dat weet je.
Tenzij je zelf ook een emo ent en gehersenspoeld bent door je gedachtes over suïcide.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef therock1987 het volgende:
Haha wat zijn we lekker volwassen bezig: iemand maakt een typ foutje ... SNIJDEN
Ok, om aandacht op te vragen, ook goed.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef therock1987 het volgende:
Mensen doen dat niet om aandacht te trekken !!
Jawel, ik heb genoeg van dat soort tuig gekend. Sommige maakte er zelfs hele kunstwerken vanquote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef therock1987 het volgende:
Mensen doen dat niet om aandacht te trekken !!
Wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ok, om aandacht op te vragen, ook goed.
Maar je hebt gelijk. Mensen doen het niet.
Alleen emo's.
Iedereen kan snijden ja. Ik snijd normaal brood.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat?![]()
Alsof "normale" mensen zich niet kunnen snijden of zo... Please.
Ik bedoel maar dat de stelling dat alleen mensen die zichzelf "goth" of "emo" noemen zich snijden, gewoon een fabel is (en nee, ik doe het zelf nietquote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Iedereen kan snijden ja. Ik snijd normaal brood.
Net heb ik nog kaas gesneden.
Emo's snijden broodje pols met bloed. Normale mensen niet.
Normale mensen zoeken niet op die manier aandacht.
Ja kijk, die mensen kunnen het niet helpen omdat ze Borderline hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik bedoel maar dat de stelling dat alleen mensen die zichzelf "goth" of "emo" noemen zich snijden, gewoon een fabel is (en nee, ik doe het zelf niet).
Hoeveel willekeurige jongeren; zelfs sommige volwassenen voelen zichzelf niet zodanig depressief dat ze het gewoon doen? Bij een stoornis als Borderline komt dat bijvoorbeeld ook soms voor (zoek maar op Wikipedia o.i.d.)
Ik vind zoiets ook echt nutteloos, maar zo'n probleem zou wel wat serieuzer mogen aangepakt worden.
Wel dat bedoelde ik dus, dat niet alleen mensen die aandacht zoeken zoiets doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja kijk, die mensen kunnen het niet helpen omdat ze Borderline hebben.
Als het goed is wordt daar al wat aan gedaan, want die mensen staan meestal wel onder begeleiding.
Maar we hebben het hier over emo's. Mensen die zogenaamd zelfgezegd "emotioneel ingesteld zijn".
Die snijden niet omda ze het niet kunnen helpen. Die snijden om aandacht te trekken.
Ik wilde hier anders wat plaatjes posten van polsen waaruit dat heel duidelijk blijkt, maarja. Ik zit hier op een website zonder minimumleeftijd, dus dat doe ik niet.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef therock1987 het volgende:
Weet ook niet eens meer waarom ik dit aangemaakt heb.
Nee, niet elke alternatieve doet dat. Ik ken er genoeg die alleen zo kleden en muziek luisteren etc. (ben zelf ook zo iemand)quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wel dat bedoelde ik dus, dat niet alleen mensen die aandacht zoeken zoiets doen.
Inderdaad, mensen die zichzelf in een hokje plaatsen zullen het wel daarvoor doen. Heel triest.
Ik kan je wel zeggen dat ik een vriendin heb die ook zo'n soort goth is en dat niet doet; daarvoor ken ik haar al veel te lang.
Niet alle mensen die zich zo noemen/kleden doen zoiets natuurlijk, dat is dan ook weer een dom vooroordeel.![]()
Er zullen zich heus wel mensen zo kleden gewoon voor de lol, omdat ze zich er goed bij voelen... Daarom moeten ze zich niet nog altijd niet snijden natuurlijk.
Are u on drugs?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef therock1987 het volgende:
Zinloos topic 😄 kijk naar t tijdstip dat t aangemaakt is .. Had allang m'n medicatie ingenomen
"Was ik maar nooit geboren, dan had ik dit topic ook niet aangemaaktquote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef therock1987 het volgende:
Weet ook niet eens meer waarom ik dit aangemaakt heb.
Waar slaat dit nou weer op?? Lekker volwassen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:10 schreef Compoantje het volgende:
[..]
"Was ik maar nooit geboren, dan had ik dit topic ook niet aangemaakt"
Ja tuurlijk. Troll.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef therock1987 het volgende:
[..]
Haha zo zou je het kunnen noemen jah ... Anti depressieve . 100 mg
Ok. Ik wacht er wel even op dan.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef therock1987 het volgende:
[..]
Geloof je het lekker niet joh ! Kan genoeg bewijs sturen.
Zelfs het hokje "metalhead" vind ik triest. Niks persoonlijks, helemaal niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, niet elke alternatieve doet dat. Ik ken er genoeg die alleen zo kleden en muziek luisteren etc. (ben zelf ook zo iemand)
maar ik ken er maar 2 die zich snijden, om, inderdaad, aandacht te trekken. Daarom ga ik er ook niet keer mee om.
En wat ik al zei, ik ben zelf metalhead en misschien dat ik daarom wel een hekel heb aan emo's maar jullie moeten wel doorhebben dat ik wel, in ieder geval deels, gelijk heb.
Klopt, ik kan het over het algemeen heel goed vinden met 'gothics'. (om het maar een naam te geven) Het merendeel is hooguit prettig gestoord. Helaas zit er een groep bij die gewoon echt leip is en het verneukt voor de rest. Hoewel ik vaker het idee heb dat de 'emo's' dit doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wel dat bedoelde ik dus, dat niet alleen mensen die aandacht zoeken zoiets doen.
Inderdaad, mensen die zichzelf in een hokje plaatsen zullen het wel daarvoor doen. Heel triest.
Ik kan je wel zeggen dat ik een vriendin heb die ook zo'n soort goth is en dat niet doet; daarvoor ken ik haar al veel te lang.
Niet alle mensen die zich zo noemen/kleden doen zoiets natuurlijk, dat is dan ook weer een dom vooroordeel.![]()
Er zullen zich heus wel mensen zo kleden gewoon voor de lol, omdat ze zich er goed bij voelen... Daarom moeten ze zich niet nog altijd niet snijden natuurlijk.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Zulke types: 'Ik ben heel erg gevoelig voor de pijn van anderen en als uitweg snij ik mezelf. Maar ondertussen probeer ik wel mama's nieuwe relatie te saboteren.'
Ik loop er ook niet altijd zo bij. Maar ik denk ik zeg het even voor het gemak.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zelfs het hokje "metalhead" vind ik triest. Niks persoonlijks, helemaal niet.
Luister je naar metal; heel goed (ik doe het zelf ook, maar ook andere muziek), maar waarom moeten jullie er dan altijd zo kunnen bijlopen en jullie zo noemen? Waarom niet gewoon naar die muziek luisteren en that's it?
Dat je je zo af en toe eens kleedt zoals je idolen ja, bv. om naar een concert te gaan of zo, maar toch niet altijd?
Ik vind het zielig als mensen het als een levensstijl gaan zien... Ik bedoel komaan...
Ach ja, dat is ook weer een eindeloze discussie denk ik...
Maak je over dat vooroordeel maar geen zorgen; niet alleen metalheads...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet altijd zo bij. Maar ik denk ik zeg het even voor het gemak.
Omdat er ook vooroordelen bestaan over het feit dat metalhead een hekel hebben aan miezerige emo's.
Ga jij maar anti depressieva slikken en emo doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:21 schreef therock1987 het volgende:
Jij bevestigd het voor oordeel alleen maar hoor.
Ja, maar het duurt bij de Large ongeveer 5 dagen voordat je spullen geleverd zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Houden ze zich niet meer bezig met hun kledij dan?
Nee gelukkig niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Maak je over dat vooroordeel maar geen zorgen; niet alleen metalheads...
Ok.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef therock1987 het volgende:
Ik ga Hier verder niet op in . Achterlijke opmerkingen hier ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |