Ik zou je nachtelijke stukje proza nog eens na lezen.quote:
Ja inderdaad..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zou je nachtelijke stukje proza nog eens na lezen.
emotional hardcore churches, awesommmquote:Op zondag 17 juni 2012 18:44 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja inderdaad..![]()
Emo gothics bestaan dus ook.
Justin Bieber haar vind ik inderdaad echt zo belachelijk man. Dat je daarmee over straat durft te lopen. Het ziet er gewoon totaal niet uitquote:Op zondag 17 juni 2012 18:39 schreef Compoantje het volgende:
Ik heb ook niks tegen gothics. De enige mensen waar ik wat tegen heb is hipsters. Gadverdamme
Gothics maken de mensen juist uniek (qua uiterlijk) . Een beetje variatie in het leven.
Een ook qua muziek. Dat popkuthomo gejank hoor je ook elke dag met dezelfde nummers op de radio.
Dus, en verder kan ik sommige gedachtes van gothics en alternatieven ook wel respecteren. Ik denk zelf namelijk ook anders als de meeste mensen met dat soort dingen. Maar ik ben geen gothic.
Maar emo's moeten gewoon opkutten me hun aandachttrekkerij en hipster scene gedoe. Gewoon opflikkeren met die kut make-up en Justin Bieber haar en die wannabe emo gedachtes over zelfmoord en "mijn leven is kut, daarom snij ik in mijn polsen".
"Gothic" is een wereldwijde subcultuur.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:44 schreef Life2.0 het volgende:
gothic = muziek/gebouwen
goth = kledingsstijl
get it right kids
gothic:quote:Op zondag 17 juni 2012 18:39 schreef Compoantje het volgende:
Ik heb ook niks tegen gothics. De enige mensen waar ik wat tegen heb is hipsters. Gadverdamme
Gothics maken de mensen juist uniek (qua uiterlijk) . Een beetje variatie in het leven.
Een ook qua muziek. Dat popkuthomo gejank hoor je ook elke dag met dezelfde nummers op de radio.
Dus, en verder kan ik sommige gedachtes van gothics en alternatieven ook wel respecteren. Ik denk zelf namelijk ook anders als de meeste mensen met dat soort dingen. Maar ik ben geen gothic.
Maar emo's moeten gewoon opkutten me hun aandachttrekkerij en hipster scene gedoe. Gewoon opflikkeren met die kut make-up en Justin Bieber haar en die wannabe emo gedachtes over zelfmoord en "mijn leven is kut, daarom snij ik in mijn polsen".
Zoek even de definitie van cultuur op, en daarna de termen goth en gothicquote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef Compoantje het volgende:
[..]
"Gothic" is een wereldwijde subcultuur.
Get it right..
hipsterquote:
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zoek even de definitie van cultuur op, en daarna de termen goth en gothic
steampunk is stoer menquote:Op zondag 17 juni 2012 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
Sommige gothmeisjes zijn wel nice. Al is steampunk beter.
Nou, dat heeft mijn vriendin ook, maar zij is geen hipster.quote:
Nee. Ik heb geen behoefte aan subjectieve meningen die middels een achterhaald algorithme als waarheid worden gezienquote:
Dus eigenlijk is het verschil tussen immateriaal en materieel je wel duidelijk?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nou, dat heeft mijn vriendin ook, maar zij is geen hipster.
Ja, hipsters zijn hipsters en hipsters zijn kut en aandachttrekkers. Net als emo's.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het verschil tussen immateriaal en materieel je wel duidelijk?
Ok.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen behoefte aan subjectieve meningen die middels een achterhaald algorithme als waarheid worden gezien
Ik vind hipsters mooi, ze schijnen nog lekker te zitten ook, Verder is een dood undergroundgenre nou niet echt iets om van te zeggen dat ze aandacht trekken.. Wat verder je idee over de muziek zelf is is niet relevant te noemen. Je verkondigt gewoon onzinquote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, hipsters zijn hipsters en hipsters zijn kut en aandachttrekkers. Net als emo's.
Oh shit, dit is LIF.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik vind hipsters mooi, ze schijnen nog lekker te zitten ook, Verder is een dood undergroundgenre nou niet echt iets om van te zeggen dat ze aandacht trekken.. Wat verder je idee over de muziek zelf is is niet relevant te noemen. Je verkondigt gewoon onzin
Wat is sneidenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef therock1987 het volgende:
Mensen sneiden niet voor de lol... Iemand die dat doet is niet meteen een emo.
Fok de mensen die wel zo denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |